Goede begeleiding door Berntsen Mulder Advocaten

Op advies van mijn verzekeraar ben ik in contact gekomen bij dit advocaten kantoor. Mijn ervaring met dit advocaten kantoor verliep erg prettig, kreeg op tijd emails van hoe de zaak ervoor stond. Mijn advocaat Juriën Minderhout, kon zich goed inleven in mijn zaak. Heeft goed druk uitgeoefend om mijn zaak tot een goed einde te brengen. Ik ben erg tevreden over de hele gang van zaken hoe het advocatenkantoor Berntsen Mulder met mijn zaak omging. Wat erg prettig was regelmatig belde mijn advocaat Juriën Minderhout hoe de zaak er voor stond. Ik had erg veel vertrouwen in Juriën Minderhout, hij heeft me zeer goed geholpen en kan dan ook niet anders dan dit advocaten kantoor van harte aanbevelen. Mocht u een ooit advocaat nodig hebben, laat u informeren door advocaten kantoor Berntsen Mulder.

• Geholpen door: Juriën Minderhout

vriendelijk, behulpzaam en degelijk gesteund door BMA

In een traject van 3,5 jaar na een ongeval ben ik bijgestaan in een letselschadezaak. Mijn expert letselschade heeft kundig en adequaat gehandeld en ik ben blij met de uiteindelijke regeling die is getroffen met de tegenpartij. Die is zodanig dat ik mij zo weinig mogelijk zorgen hoef te maken over de toekomst, wat daarvan zou voortvloeien uit het ongeval ten minste.

• Geholpen door: Inge Goei

Vriendelijk eerlijk en zeer behulpzaam

Ze luisteren goed naar je. Zijn eerlijk. Leggen alles goed uit. De voor en nadelen bespreken ze met je. Voor mij zijn ze top.

• Geholpen door: Juriën Minderhout

Dhr. vd Corput heeft mijn letselschade naar alle tevredenheid afgerond. Dank voor de correcte afhandeling!

• Geholpen door: Guido van der Corput

Ze gaan “all the way” voor je

Bijzonder goed bijgestaan door Mr. Minderhout. Verstaat z’n vak en is zeer empathisch. Erg fijn om het gevoel te krijgen dat ze elke optie benutten om er zo goed mogelijk uit te komen

• Geholpen door: Juriën Minderhout

Mevrouw van Tol heeft mij geweldig geholpen. Zij heeft alles geregeld. Ik ben haar zeer dankbaar. Als ik een cijfer mocht geven dan is het 10+

• Geholpen door: Anneke van Tol

Meneer Guido goeie advocaat. Hij heeft prima geholpen. Ik ken hem kort maar krachtig geholpen.

Prettig en duidelijk

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Lidewij Calis

Geweldige hulp

De hulp en betrokkenheid zijn erg goed en is zeer vriendelijk, ook is de hulp en deskundigheid zeker goed hier. Het is wel zeker een aanrader.

Beste Berntsenmulder advocaten

Karin Nijman nam mijn zaak serieus en is in het gehele proces heel betrokken geweest. Neemt de tijd voor je en reageert snel op je vraagstukken of het nou via e-mail of telefoon ,ze is eerlijk en concrete., ben Karin zeer dankbaar voor alles wat ze voor mij heeft gedaan en bereikt. Zonder Karin Nijman had ik het nooit succesvol kunnen afsluiten. Ik ben ontzettend tevreden en enorm blij ben met haar vastbijtende inzet! Een echte strijder! Karin ,nogmaals bedankt!

• Geholpen door: Karin Nijman

Goede combinatie van zakelijke én persoonlijke benadering

Via mijn verzekeraar kwam ik voor een letselschadezaak in contact met BM Advocaten, in casu Mr. Guido van der Corput. Vrijwel onmiddellijk vertelde hij mij hoe een verder traject er in grote lijnen uit zou zien en wat daarbij de randvoorwaarden waren. Meteen werden deze schriftelijk bevestigd en door mij ter accordering aangeboden. In totaal heeft het traject 2,5 jaar geduurd, deels als gevolg van het medisch noodzakelijke herstel, maar vooral ook door het traag of niet adequaat reageren door de verzekeraar van de tegenpartij. Naar mijn idee had dit 9 maanden vlotter gekund. Ook hier heeft Mr. van der Corput goed geadviseerd. Uiteindelijk heeft hij een finale afwikkeling weten te bewerkstelligen waarmee ik tevreden ben. Tenslotte een woord van waardering voor de ondersteunende medewerk(st)ers van BM Advocaten. Altijd stonden zij mij beleefd, welwillend en proactief te woord. Als het enigszins kon wisten zij altijd een gaatje in de agenda te vinden voor een kort telefonisch contact met mijn advocaat.

• Geholpen door: Guido van der Corput

Betere advocaten kan ik me niet voorstellen

Na een ongeluk heeft de Slachtofferhulp me aangeraden om een letselschadeadvocaat in arm te nemen. Maar wie dan? Door op internet te zoeken had ik keus van drie kantoren gemaakt. Maar al snel wist ik: met mevrouw Speur wil ik verder. Mijn instinct heeft me niet in de steek gelaten. Uitstekende keus! Mevrouw Speur heeft me zes jaar lang begeleid en in alle zaken goed geadviseerd. Door haar enorme betrokkenheid heb ik me nooit “een nummer” gevoeld. Zij heeft de zaak nu tot het einde gebracht, met een resultaat, dat ik nooit had verwacht… Mijn dank hiervoor!

• Geholpen door: Lonneke Speur

Vlot schakelend advocatenkantoor die de cliënt serieus begeleidt.

Heel professioneel en correct geholpen door diverse collega's van dit kantoor.

Deskundig en goed geholpen

Deskundig advies over de te nemen stappen en helder in contact met mij en wederpartij.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Geweldig verrast over behaalde resultaat.

28 januari 2023 gevallen over een pallet op een winkelvloer. Het bedrijf vond dat het niet aansprakelijk was voor de ernstige blessure, die ruim 4 maanden duurde. Ik had alle hoop op een vergoeding van de kosten voor fysiotherapie al opgegeven. 12 oktober 2023 kreeg ik het bericht dat er toch een schadevergoeding kwam. En.... die was veel hoger dan ik had durven hopen.

• Geholpen door: Inge Goei

Persoonlijke aanpak

Er is goed geluisterd wat de situatie was. Hierna is adequaat gehandeld. Het contact was correct en met de juiste regelmaat.

Niets dan lof.

Mijn zaak is behartigd door Guido. Het is in het begin een hele onzekere tijd geweest, waarbij je niet weet wat het uiterlijk herstel is. Guido was vanaf het eerste moment betrokken, heeft ten alle tijden er alles aan gedaan om de geleden en toekomstige schade zo goed mogelijk in kaart te brengen. Ging daarbij door het vuur om gerechtigheid te behalen. Verder was de omgang enorm warm en laagdrempelig. En de betrokkenheid alsof je door een vertrouwde vriend wordt bijgestaan.

Fijn samenwerken

Het was steeds duidelijk wat gevraagd werd en wat de stand van zaken was in het proces. De communicatie was open en dat kon ik zeer waarderen.

Heel goed geholpen

Jos van Bohemen heeft mij heel goed geholpen om mijn gelijk te halen bij het UWV. Ik wil Jos en Sietske(die hier niet meer werkzaam is) bedanken voor alles.

• Geholpen door: Jos van Bohemen

Professioneel en persoonlijk tegelijkertijd

5 jaar lang zijn wij bijgestaan door Anneke van Tol. Het contact met haar was altijd fijn. Anneke hield ons altijd op de hoogte. Van te voren is ons goed uitgelegd wat we konden verwachten en wat de eventuele kosten zouden zijn. In ons geval ging het om letselschade en dan moet je wachten op een medische eindsituatie en dit duurde lang. In deze periode was er weinig contact maar Anneke zorgde ervoor dat ze opgezette tijden voor ons weer even in de lucht kwam. We hebben ons nooit een nummer gevoeld. Anneke wist direct wie we waren en in welk stadium onze zaak zich bevond. En toen opeens ging het snel. En is ons proces voorbij. Wij zijn goed voorgelicht over de voor en nadelen van onze keuzes zonder dat Anneke hieraan een waarde oordeel hing. Wel wist ze altijd goed uit te leggen wat in haar optiek wel of niet slim was aan een keuze. Maar liet ons die wel zelf maken. Anneke heel erg bedankt voor je steun en dat je dit pad samen met ons bewandeld hebt. Ilse en Angelique

• Geholpen door: Anneke van Tol

Anneke heeft mij erg goed geholpen. Ik raad haar en Berntsenmulder advocaten zeker aan!

Professionele jurist

De heer Minderhout heeft mijn letselschade behandeld. Voor zover ik kan nagaan heeft hij dat op professionele wijze gedaan. De contacten verliepen goed. Naast de juridische kant, informeerde hij ook naar mijn persoonlijk welzijn. De heer Minderhout heeft mij regelmatig op de hoogte gehouden van het verloop en de afronding.

Goed en vriendelijk advies en hulp

Goed en vriendelijk advies en hulp

Helder, deskundig, meedenkend

De communicatie van Annelies van Dorp was zeer helder, betrokken en to-the-point. Ze was geduldig in haar uitleg, nam vragen altijd serieus en kwam steevast met goed onderbouwde adviezen. Van harte aanbevolen!

• Geholpen door: Annelies van Dorp

Burgemeester Visserpark 13 15 2405 CP Alphen aan den Rijn