Betrokken, deskundig, ondersteunend, geduldig

Voor het eerst in aanraking gekomen met een Advocatenkantoor in verband met een civiele zaak. De toegewezen letselschade jurist van Berntsen Mulder Advocaten, Juriën, is deskundig, betrokken, ondersteunend en geduldig. Het persoonlijke contact door middel van huisbezoek(en) hebben wij enorm gewaardeerd. Als dit je vakgebied niet is dan kan het een complexe materie zijn. Het is fijn om dan een partij te hebben die deskundig is. Daar is Berntsen Mulder Advocaten ruimschoots in geslaagd.

Ervaren als prettig

Goed contact met de advocaat, snelle reactie. Goed geholpen

heel goed geholpen

Er is mij veel werk en beslommeringen uit handen genomen. Vooraf goed geïnformeerd over tijd ,gevolg en mogelijke vervolg stappen.

Top geholpen

Super fijn geholpen, goed advies gegeven.

Correct geholpen

Alles zeer netjes geregeld duidelijke uitleg Kan het iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Inge Goei

Ben via mijn werkgever in contact gekomen en Berntsen Mulder Advocaten, en na mijn ongeval bijgestaan door Mevr, Calis. Mevr, Calis is een zeer kundig letselschade advocaat die oog heeft voor de persoon in kwestie maar ook voor het gezin er om heen, die rust geeft in de ontwetendheid van wat er allemaal bij komt kijken. wij hebben dat als zeer prettig ervaren.

Professioneel

Zeer goed geholpen door advocaat meneer Van Bohemen en zijn juridische assistente mevrouw Van der Valk. Een fijn en vertrouwd intakegesprek. Toont empathie. Reageert vlot op mijn e-mailberichten en neemt de tijd tijdens een belafspraak. Professionele houding, betrokken bij de situatie en ontzettend klantgericht vriendelijk.

• Geholpen door: Jos van Bohemen

Uitermate plezierig en behulpzaam

Gezien het letsel van de aanrijding dat voor mij een levensveranderende impact heeft ben ik zeer dankbaar voor de hulp en het resultaat zodat ik weer verder kan. Er was compassie en vooral geduld met mijn zo nu en dan heftige emoties. Zeer veel dank daarvoor. Alles werd duidelijk uitgelegd. Het resultaat zorgt voor rust, emotioneel en financieel zodat de toekomst er weer zonnig uitziet.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Betrouwbare bedrijf, aardige mensen!

Mijn zaak was snel, eenvoudig opgelost, mensen zijn vriendelijk, duidelijk wil het beste voor klant. Superblij!

Ik heb een goede samenwerking met Mevrouw van Tol gehad

Ik heb een goede samenwerking met Mevrouw van Tol gehad.

Ontzorgen en bijstaan

Door mijn ongeval werd ik doorAnneke volledig ontzorgt, zij regelde alles wat met mijn schade afwikkeling te maken had. Ik kon daardoor mij volledig focussen op mijn herstel.

• Geholpen door: Anneke van Tol

Zeer klantvriendelijk bureau met prima advocaat

Gezien de zeer emotionele belasting voor mij van de zaak waarin ik tegen mijn zin betrokken raakte, was het een verademing om begrip en een luisterend oor te krijgen van deze advocaat. Hierbij ook helder en to the pointe regelen van de zaak gaf mij rust. Zeer klantvriendelijk, ook de receptie medewerkende(n) en cliëntgerichte benadering.

• Geholpen door: Nieke Schreurs

Goede duidelijke ervaring

Ik ben altijd goed geholpen door Jurien Minderhout en als ik iets niet snapte door mijn niet goed beheersen van de taal werd ik altijd geholpen

• Geholpen door: Juriën Minderhout

Netjes behandeld en veel voor mij gedaan.

Goede begeleiding door Berntsen Mulder Advocaten

Op advies van mijn verzekeraar ben ik in contact gekomen bij dit advocaten kantoor. Mijn ervaring met dit advocaten kantoor verliep erg prettig, kreeg op tijd emails van hoe de zaak ervoor stond. Mijn advocaat Juriën Minderhout, kon zich goed inleven in mijn zaak. Heeft goed druk uitgeoefend om mijn zaak tot een goed einde te brengen. Ik ben erg tevreden over de hele gang van zaken hoe het advocatenkantoor Berntsen Mulder met mijn zaak omging. Wat erg prettig was regelmatig belde mijn advocaat Juriën Minderhout hoe de zaak er voor stond. Ik had erg veel vertrouwen in Juriën Minderhout, hij heeft me zeer goed geholpen en kan dan ook niet anders dan dit advocaten kantoor van harte aanbevelen. Mocht u een ooit advocaat nodig hebben, laat u informeren door advocaten kantoor Berntsen Mulder.

• Geholpen door: Juriën Minderhout

vriendelijk, behulpzaam en degelijk gesteund door BMA

In een traject van 3,5 jaar na een ongeval ben ik bijgestaan in een letselschadezaak. Mijn expert letselschade heeft kundig en adequaat gehandeld en ik ben blij met de uiteindelijke regeling die is getroffen met de tegenpartij. Die is zodanig dat ik mij zo weinig mogelijk zorgen hoef te maken over de toekomst, wat daarvan zou voortvloeien uit het ongeval ten minste.

• Geholpen door: Inge Goei

Vriendelijk eerlijk en zeer behulpzaam

Ze luisteren goed naar je. Zijn eerlijk. Leggen alles goed uit. De voor en nadelen bespreken ze met je. Voor mij zijn ze top.

• Geholpen door: Juriën Minderhout

Dhr. vd Corput heeft mijn letselschade naar alle tevredenheid afgerond. Dank voor de correcte afhandeling!

• Geholpen door: Guido van der Corput

Ze gaan “all the way” voor je

Bijzonder goed bijgestaan door Mr. Minderhout. Verstaat z’n vak en is zeer empathisch. Erg fijn om het gevoel te krijgen dat ze elke optie benutten om er zo goed mogelijk uit te komen

• Geholpen door: Juriën Minderhout

Mevrouw van Tol heeft mij geweldig geholpen. Zij heeft alles geregeld. Ik ben haar zeer dankbaar. Als ik een cijfer mocht geven dan is het 10+

• Geholpen door: Anneke van Tol

Meneer Guido goeie advocaat. Hij heeft prima geholpen. Ik ken hem kort maar krachtig geholpen.

• Geholpen door: Guido van der Corput

• Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Geweldige hulp

De hulp en betrokkenheid zijn erg goed en is zeer vriendelijk, ook is de hulp en deskundigheid zeker goed hier. Het is wel zeker een aanrader.

Beste Berntsenmulder advocaten

Karin Nijman nam mijn zaak serieus en is in het gehele proces heel betrokken geweest. Neemt de tijd voor je en reageert snel op je vraagstukken of het nou via e-mail of telefoon ,ze is eerlijk en concrete., ben Karin zeer dankbaar voor alles wat ze voor mij heeft gedaan en bereikt. Zonder Karin Nijman had ik het nooit succesvol kunnen afsluiten. Ik ben ontzettend tevreden en enorm blij ben met haar vastbijtende inzet! Een echte strijder! Karin ,nogmaals bedankt!

• Geholpen door: Karin Nijman

Bedrijfsgegevens

Burgemeester Visserpark 13 15

2405 CP Alphen aan den Rijn

0172 494 345

[email protected]

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.