Personeel die hun vak verstaan

Netjes gewerkt en opgeleverd. Schilders met normen en waarden. Klant gericht.

Bedrijf dat kwaliteit levert

Maak al jaren gebruik van de diensten van dit bedrijf. Levert kwaliteit en als er iets niet goed is wordt het netjes opgelost. De schilders die wij hebben gehad zijn altijd vriendelijk en correct. Ga zo door!

flexibel zonder zeuren

allemaal best gelopen, begonnen alleen een week later dan beloofd.... daardoor een beetje door elkaar gelopen, maar dat liep ook soepel

Keurig schilderwerk! Heel tevreden!

Goede afspraken vooraf, daarna alles keurig geschilderd en netjes afgewerkt.

Anthonie Fokkerstraat 27 27 3772 MP Barneveld

Over R. van de Beek Schilders

R. van de Beek Schilders is een schildersbedrijf en vastgoed onderhoudsbedrijf wat al ruim 60 jaar als doel heeft om uw woon- of werkomgeving mooier te maken en te onderhouden. Hierdoor dragen wij bij aan een groter woon- en werkplezier. Afspraak = afspraak staat bij ons voorop. En met ruim 20 vaste medewerkers zijn wij flexibel genoeg om u - indien nodig en gewenst - op korte termijn te kunnen helpen. Vanuit Barneveld bedienen wij particulieren, verenigingen van eigenaren (VvE-en), woningcorporaties, gemeenten, instellingen en zakelijke opdrachtgevers in midden Nederland en de randstad. Van het sauzen van uw badkamerplafond tot en met het verzorgen van het complete schilderwerk in en aan uw nieuwe of bestaande woning, geen project is ons te klein of te groot. Ook voor het aanbrengen van alle soorten behang of andere decoratieve wandafwerkingen bent u bij ons aan het juiste adres.