Filters

9

Snel geregeld

Fijn dat je bij deze bank nog gewoon een medewerker snel aan de lijn krijgt die je helpt als het niet helemaal lukt! Lening was snel geregeld, ook goed dat ze daarna nog contact opnemen om uit te leggen dat je een verzekering kan afsluiten om deze lening te dekken!

  • Aanbevelen? Ja
1

Verschrikkelijk

Als vaste klant (38 jaar al klant) was het werkelijk een hel om de aanvraag voor elkaar te krijgen. Twee dagen en het is geregeld? Nou nee, ruim twee weken. Elke keer weer om iets vragen waarvan ik dacht dat het ingeleverd was. Aanvraag via je log in lukt niet. Doen alsof je geen klant bent, de administratie matcht dan wel de aanvraag. Gebeurde ook niet. Bellen over de oude vervallen aanvraag. Meerdere keren vragen om je id bewijs. Bijlagen die niet leesbaar bleken maar dat vooral niet zeggen tegen je. Maar naar een kantoor gereden om de stukken in te leveren. De afdeling die dit beoordeeld gun ik een cursus communiceren. Zelfs hun collega's (adviseurs van ABN) zeiden dat en adviseerde mij om een klacht in te dienen. Mensen, niet doen ga naar een andere bank die wel fatsoenlijk met je kan praten en duidelijk is.

  • Aanbevelen? Nee
4

Onzeker

De afdeling leningen moet beter kijken of een bestand jpg of pdf is En de stukken die aangeleverd worden beter bekijken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Te digitaal

Te digitaal, te weinig menselijk contact

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel soepel geregeld.

Telefonisch geholpen met de aanvraag, dat ging heel vriendelijk en kundig. Online stukken inleveren was heel eenvoudig. Werd heel snel beoordeeld en verwerkt. Ging heel soepel en snel.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Kan iets beter

1e keer documenten aangeleverd. Kreeg melding. Is niet goed. 2e keer alles hetzelfde aangeleverd op 1 document na.. toen opeens wel goed en geld was snel gestort, als verrassing ( positief ) ook. Echter dacht ik bij 1e keer dat ik een iets langere looptijd had gedaan met een iets lagere maandbedrag. Maar daar na 2e keer invullen niet goed naar gekeken... Verder vind ik dat rente iets aan de hoge kant is als je vergelijkt, maar dat zag ik al vantevoren uiteraard maar misschien voor jarenlang vaste klanten dat hiernaar gekeken kan worden?

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke, goede en snelle service

Aanvraag formulier erg duidelijk, weet meteen wat je moet aanleveren. Snelle reactie tijd en een telefonisch contact na de aanvraag

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig, vlot en snel geregeld

Eenvoudig, vlot en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
5

Langdradig, ouderwets. Maar uiteindelijk kom je er wel

Binnen 1 dag is in ieder geval niet waar, dus hou daar rekening mee bij adverteren. 5 maal aanvullende documenten aan moeten leveren, tweemaal telefonisch overleg om uit te leggen dat iets onnodig afgekeurd is. Daarnaast werkt de beoordelaar alleen tussen 2 en 5 (?). Na volledig telefonisch akkoord toch nog een document afgekeurd zien worden welke eerder goedgekeurd was. Laatste telefoongesprek maakte wel veel goed, maar elk eerder contact voelt onnodig ouderwets. Advies is om leenzaken ook offline mogelijk te maken. Als alles goed aangegeven zou zijn loop je binnen 15 minuten weer weg of is er direct duidelijk wat mis is. Dat was nu niet zo.

  • Aanbevelen? Nee
10

Eenvoudig en snel geregeld

De lening was eenvoudig aan te vragen via de website van ABN AMRO. Binnen een dag werd er contact opgenomen door een adviseur en nadat de benodigde gegevens waren gedeeld stond het geld snel op onze bankrekening.

  • Aanbevelen? Ja
7

Makkelijk en snel

Persoonlijke lening was makkelijk aan te vragen en het geld stond snel op mijn rekening. Enige minpuntje was dat er, zodra je de aanvraag hebt verstuurd, staat dat je binnen 1 werkdag bericht ontvangt, en dat was niet het geval. Het geld stond eerder op mijn rekening dan dat ik het bericht ontving dat het was goedgekeurd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Als je alle gegevens goed inleverd is het ne

  • Aanbevelen? Ja
4

totaal geen communicatie

Ik heb een hele slechte ervaring gehad met de aanvraag van de lening het geheel heeft te lang geduurd het is dat een mevrouw genaamd Sandra mij een aantal keren heel fijn en goed heeft geholpen dat het alsnog op tijd is afgesloten maar er was ook een meneer en die zei heel droog het kan nog wel 2 tot 3 weken duren voordat u iets hoort

  • Aanbevelen? Ja
8

Volledig digitaal en supersnel geregeld

De aanvraag en afhandeling ging erg soepel en supersnel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer accuraat

Geen overbodige vragen en een zeer snelle behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle goede service

Heel snel alles geregeld als he vragen had direct antwoord via de app bellen van de abn. amro was maandag ochtend goed gekeurd uur later stond het bedrag al op de rekening

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en duidelijk.

Aanvraag en afhandeling was duidelijk en snel. Binnen een paar dagen had ik het geld op mijn rekening staan. Dat was echter wel een verrassing. Ik was in de veronderstelling dat ik alleen had aangevraagd of ik wel of geen goedkeuring zou krijgen. En daarna pas de keuze kreeg om de lening ook definitief te maken. Na goedkeuring van de aanvraag bleek het echter al gelijk afgehandeld te zijn en werd het geld op mijn rekening gestort. Persoonlijk kwam mij dat wel heel goed uit, maar wellicht dit wat duidelijker vermelden. Of mensen de keuze geven of ze alleen goedkeuring willen checken of ook gelijk de lening willen afsluiten. Of zoiets…. Grt Erik

  • Aanbevelen? Ja
6

Was niet makkelijk

On de juiste documenten aan te leveren was niet heel eenvoudig Omdat jullie de verkeerde info geven Je geeft aan joeg jpg pdf enzo enzo En vervolgens kan het alleen in pdf Toen eenmaal alles was ingevuld Werd het snel afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel makkelijk, en duidelijk

De aanvraag is heel makkelijk gegaan. Alles vanuit de app en een telefoontje waarin je zeer vriendelijk te woord gestaan word. Alles word ook heel duidelijk uitgelegd. En alle vragen die je nog zou hebben worden ook beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring, geduldige medewerkers, altijd klaar om te helpen.

Grote complimenten voor de medewerkers die mij bijstonden met het aanvragen van een lening. Ik had moeite met alle stukken op de juiste wijze te uploaden en ik kreeg telkens weer uitleg hoe het moest. Ik was echt heel blij met de hulp van de medewerkers op de betreffende afdeling. Een 10! Voor de service. Wat een dienstverlening! ABNAMRO ga zo door!!!! Fijne Bank

  • Aanbevelen? Ja
10

degelijk onderzoek voordat je leent

Mijn ervaring is zeer positief omdat er goed wordt gecheckt en met je wordt meegedacht. tevens is het persoonlijke gesprek per telefoon ook prettige met een paar tips. je neemt een weloverwogen beslissing .

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel en fijn geholpen!

Ik had een voor mij ingewikkelde vraag over oa het met spoed oversluiten van een lening en ophogen voor een extra uitgave voor het huis. Ik vond het lastig en bij de vorige kredietverstrekker werd helemaal niet meegedacht over hoe dit zou kunnen slagen, terwijl mijn vraag echt urgent was. De adviseur van mijn eigen ABNAMRO, waar ik al ongeveer mijn hele leven mijn bankzaken heb, maakte het heel overzichtelijk voor mij en heeft zelfs binnen 2 dagen alles geregeld. Ik ben hier ontzettend mee geholpen. Voor mij het bewijs dat ik altijd eerst mijn eigen bank moet benaderen voor dit soort vragen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en positief

Ik heb een goeie ervaring gehad tijdens het aanvragen van de persoonlijke lening . Het aanleveren van de documenten ging wat traag omdat ik verkeerde had gestuurd maar ik werd er goed in begeleid

  • Aanbevelen? Ja
8

Efficiënte handelswijze via app

Veel moeite moeten doen voor het verzamelen en uploaden van de stukken. Bij vragen werd ik goed geholpen door personeel van de afdeling.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.