Gevraagd alles ingeleverd en stond het erop.!
Hoi Arthur, Super dat het zo soepel is verlopen! Bedankt voor het delen van je ervaring. :) Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Aanvraag van de lening ging makkelijk. Het organiseren van de benodigde documenten had iets meer moeite nodig. Niet iedereen spreekt Banktaal. En één document verkeerd is wéér een dag uitstel. Dus heel goed lezen wat ze willen hebben aan documentatie. Dan is een lening regelen in het kantoor zelf, een stuk makkelijker. Dit gezegd: ineens was het geregeld. Toch fijn
Hoi Karlijn, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze terugkoppeling. We zijn erg blij met je signaal. Dit geeft ons de kans te verbeteren. We willen het proces graag makkelijk maken voor al onze kanten. Daarbij is het erg belangrijk dat de communicatie duidelijk is. We nemen je verbeterpunt zeker mee.Desondanks ben ik blij te lezen dat het aanvragen makkelijk ging en het goed geregeld was. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Snel en simpel geregeld goede service.
Dag Mar, Dat zien we graag. Goed om te vernemen dat het snel en simel geregeld was. Bedankt voor je feedback! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Alles naar genoegen afgehandeld en super snel
Hi Nazim, Kort en krachtig. Fijn dat het zo goed en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Goed geholpen
Goedemorgen Angela, Bedankt voor je review. Fijn dat je goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Heel goed en dat had ik wel een beetje verwacht. Ik ben al jaren bij ABN AMRO en daar komen jaren bij.
Goedemorgen Cees, Bedankt voor je review. Fijn dat het gelukt is en dat je al jaren klant bij ons bent. :) Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Dankjewel met uw hulp van de service center is het mij gelukt online iets aan te vragen Alleen was het mij niet gelukt
Goedemorgen Rita, Bedankt voor je review. Fijn dat het gelukt is met een beetje hulp van onze servicedesk. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Was een snelle beoordsling en betaling.
Goedemorgen Janine, Bedankt voor je review. Fijn dat alles snel geregeld is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik kreeg de lening geregeld maar ben er zelf wel even mee bezig geweest om alles goed aanbte leveren. Met wat persoonlijke hulp zou klantvriendelijker zijn.
Goedemorgen Marion, Bedankt voor je review en feedback. Fijn dat het gelukt is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
ABNAMRO bank denkt mee met de klant, vriendelijk te woord gestaan, zijn enorm klant gericht, verschaffen heldere en duidelijke informatie, wat mij betreft de nummer 1 bank van nederland!
Goedemorgen, Bedankt voor je review en complimenten! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het aanvragen van de lening was niet moeilijk. Echter, zijn er wat punten op communicatief vlak die verbeterd kunnen worden. Zo zou het prettig zijn een online portal in te kunnen, waarin precies, zichtbaar is bij welke stap je je bevindt, in het proces. We hebben hiervoor meerdere keren de klantenservice gebeld, zodat we wel wisten waar we aan toe waren. Het was voor ons tevens niet duidelijk dat de stukken goedgekeurd waren. Vanuit de klantenservice bleek dat dit zo was, als ABN de opdracht aan de AMP groep heeft gegeven. Dit mag duidelijker naar de klant. De mails die aangeven welke stukken aangeleverd moeten worden, lijken duidelijk. Totdat er, na het aanleveren, ineens een mail volgt waarin nieuwe punten genoemd staan waaraan de stukken moeten voldoen. Dit zorgt voor extra werk en dus tijd. De mails met de eisen omtrent de stukken mogen duidelijker.
Goedemorgen Tom, Bedankt voor je review en duidelijke feedback. Fijn dat de aanvraag makkelijk verlopen is. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Was makkelijk om online af te sluiten. Tijdens aanvraag iets verkeerd ingevuld. Samen met helpdesk perfect opgelost.
Goedemorgen Tom, Bedankt voor je review. Fijn dat de aanvraag makkelijk verlopen is en dat de helpdesk jou perfect heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Omdat het de eerste keer was dat ik het vroeg, ging het uploaden moeizaam omdat het op een gegeven moment niet meer werkte aan mijn kant. Maar toen dat eenmaal was opgelost, ging alles sneller. Dat waardeer ik en ik zal je niet teleurstellen.
Goedemorgen Kings, Bedankt voor je review. Jammer dat de aanvraag op het begin moeizaam verliep. Fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel gelukt is! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het heeft heel wat mails gekost voor het aanleveren van documenten Veder zie ik tot op heden mijn lening niet terug in mijn ABN app of online.
Goedemorgen Nico, Jammer om te vernemen dat de aanvraag nog niet naar tevredenheid is afgerond en inzichtelijk is. Neem hiervoor even contact op met onze afdeling lenen via: 0800 - 024 07 11 (gratis). We helpen je hier graag mee vooruit. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Ik had de check gemaakt en kon volgens de korte check in aanmerking komen voor een lening.Daarma kreeg ik een mail voor de juiste gegevens.Daarna ging het toch een klein beetje mis.De officiele informatie was te summier.Achteraf mocht geen scteenshots en moest alles in pdf.Later werd er nog een keer of 4 a 5 om andere informatie gevraagd waardoor de aanvraag bijna 2 weken duurdeHier is wel wat winst te behalen.Toen alles correct binnen was stond het geld al op de rekening voordat ik een goedkeuringsmail kreeg. .
Beste Ben, Bedankt voor jouw review en feedback. Fijn dat het ondanks de vertraging alles alsnog geregeld is. Bas ABN AMRO Webcare
Het kost wel veel moeite en telefoontjes om alles op de juiste manier voor jullie alle stukken goed aan te leveren! 3x opnieuw moeten doen. Voor de rest zeer tevreden hoe we voor rest geholpen zijn.
Beste Jer, Hartelijk dank voor het schrijven van je review! Fijn dat het ondanks de vertraging alsnog goed gelukt is. Roeland ABN AMRO Webcare
Mijn lening werd snel beoordeeld en uitbetaald.
Hi I, Heel fijn! Dankjewel voor het schrijven van je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Alles bij elkaar ging het prima. Het uploaden van alle documenten en de manier waarop dat dan moet (geen foto, allees directe scan/PDF) vond ik mog wat gedoe. Maar ik ben goed geholpen door de telefonist.
Hi Jerry, Ik ben blij om te zien dat je naar tevredenheid bent geholpen en de aanvraag vlot is verlopen. Bedankt dat je dit met ons hebt gedeeld. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
niet best eerlijk gezegd . de mails v de acceptatie afdeling bijv : het is niet leesbaar ehhh wat is er dan niet leesbaar?? verder hun niet directie bereikbaarheid , altijd via de leendesk medewerkers[overigens heel vriendelijk hoor] maar die hebben het contract niet en zien de documenten niet, onnodig telefoon verkeer. verder wel compliment aan de medewerker van de consumer bank die mij wel goed heeft geholpen . ik snap het belang van de juiste documenten begrijp me goed ik werk zelf bij de acceptatie afdeling van toch een aardig bedrijf , American Express, maar als wij financiële dingen nodig hebben of bedrijfsinformatie dan bellen wij de klant even..scheelt een hoop tijd en onduidelijkheid en bevordert de doorloop snelheid
Goedemiddag Edwin, Bedankt voor je feedback. Het spijt me te horen dat de aanvraag niet helemaal naar wens is verlopen. We nemen deze signalen mee. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare
Ik heb wel wat geleerd van deze ervaring. Wel alle stappen gevolgd en aan de slag begonnen. Twee keer een paar documenten door de bank afgewezen, en na telefonisch gesprekken werd mij goed uitgelegd wat ik moest doen. Uiteindelijk is de derde keer wel geslaagd en De persoonlijke lening werd mij toegewezen.
Hoi Zahra, Mijn complimenten! Dat heb je goed gedaan én uiteindelijk ook met mooi resultaat. Wat leuk dat je er iets van hebt geleerd en het duidelijk op te volgen was. Ik ben blij dat we je ook telefonisch vooruit hebben kunne helpen. Moch je in de toekomst nog eens ergens tegenaan lopen dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Mijn aanvraag ingediend en binnen 2 weken het bedrag op mijn rekening gestort. Ik vind dat best snel en het ging ook soepel en de communicatie was top!
Hoi Kenan, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! :) Wat goed om te zien dat het bedrag zo snel is gestort en het proces soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Shenice ABN AMRO Webcare
Vanaf bij het begin tot het eind goed geholpen. Zowel online als via de telefoon. Advies was ook top
Goedenavond, Bedankt voor je review. Fijn dat je van begin tot eind goed geholpen bent. En dat het advies ook naar tevredenheid was. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Bij aanvraag niet duidelijk wat precies aangeleverd moet worden qua legitimatiebewijs. Vreemd dat alleen van mij en niet van mij ook een scan van het gedeelte van mijn paspoort met daarop mijn bsn nummer gevraagd wordt. Doorlooptijd 2 werkdagen volgensxwebsite. Niets is minder waar. Door drukte/vakantie langer moeten wachten. Zeer vervelend dat de uitvoerendecafdeling niet rechtstreeks te bereiken is, erg omslachtig.
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Excuus dat de aanvraag langer heeft geduurd. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Het doorlopen van hoeveel je kunt lenen is eenvoudig. Dit omzetten in een aanvraag gaat gemakkelijk. Voor het aanleveren van de benodigde documenten (salarisstrook e.d.) gaat simpeler vanaf een laptop dan op de mobiel. Het gesprek met de adviseur is goed doordacht en erg prettig. Maar dan. Je moet wachten en kan geen status zien. Het was wat drukker op de afdeling blijkbaar, want de genoemde tijd werd overschreden. Dat is vervelend als je op dat geld zit te wachten en jouw deadlines dichterbij komen. Vervolgens had ik eerst het geld op de rekening en daarna pas de melding dat de lening was verstrekt. Dus uiteindelijk zeer tevreden, maar die zenuwen waren dus achteraf in mijn geval niet nodig geweest.
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Fijn dat de aanvraag snel is verlopen en uiteindelijk de zenuwen niet nodig waren. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Aanvraag is makkelijk en snel,alleen jammer dat ze onzinnige formulieren willen hebben,koos bewust voor een lening,bij een bank waar ik alles bij heb,ze kunnen alles inzien,en toch moet je zelf allerlei downloads aanleveren
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Hier kunnen we van leren. Fijn dat je blij bent met de snelheid. Met vriendelijke groet, Bas ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.