Filters

8

Prima

Het ging allemaal prima, totdat ik een afschrift toe moest voegen. Helaas was niet duidelijk welke jullie moesten hebben. Gelukkig hielp hierbij de service desk mij prima en was het binnen no-time geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed geholpen

Na mijn aanvraag kwamen er veel vragen maar werd netjes gebeld en geholpen met de dingen die ze wilde weten , alles netjes aangeleverd en toen was het snel voor elkaar Dus 10/10

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goed geholpen en snel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring

Goed geholpen en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel geregeld

Goede ervaring, info te downloaden etc duidelijk alleen bij leg tonen werd deze afgekeurd en toen ik een nieuwe scan had toegestuurd hoorde ik even niets meer. Daarna was t geregeld want zag de verrekening in beeld komen. Wellicht even een berichtje was handiger geweest dat t in orde was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en eenvoudig

E.e.a. was heerlijk simpel online te regelen, gesprek met beoordelaar was ook prettig en binnen 3 dagen stond het geld op mijn rekening

  • Aanbevelen? Ja
7

Pensioen

Er werd gevraagd naar Pensioenbewijs. Terug te vinden in Mijnpensioenoverzicht zoals gezegd. Geen knopje. Navraag bij een aantal van mijn Pensioenen snapte ze niet wat ik bedoelde. Veel tijd. Uiteindelijk snapte Abnamropensioenfonds het wel. Ze bedoelen een UPO. Eindelijk geregeld toen.

  • Aanbevelen? Ja
5

isselend

De mensen waren heel goed, het systeem absoluut niet. Ik moest verantwoorden waarom ik alleenstaand had ingevuld: mijn man is pas overleden. Ik moest onder het kopje "echtscheidingsgegevens" de akte van overlijden uploaden. Dit was voor mij heel pijnlijk. Ik kreeg van de bank een bos bloemen, dus ik vermoed dat ze zelf ook begrijpen dat dit niet erg empathish en klant vriendelijk is. Dat heb ik wel gewaardeerd, hoop dat er iets in het systeem veranderd is voor volgende mensen die hiermee te maken krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima geregeld en snel afgewikkeld

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen

Snel geregeld,goede uitleg en aardige medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle afhandeling van aanvraag Pl

Mijn aanvraag is binnen 3 werkdagen afgerond. Geld stond op de rekening na 3e dag van ingediende aanvraag. SUPER! Dit kon veel sneller als in de uitleg van ABN ook had gestaan hoe afschriften en loonstroken in hun app te uploaden. Dit ging bij mij 2 keren niet goed. Anders was de periode tussen aanvraag en geld op de rekening zeker 2 dagen. Tip voor documenten: bij uploaden van loonstroken en bankafschrift de bestanden slepen vanuit je bank app (willekeurig bank) en vanuit je werkgeversportaal (voor loonstrook) naar de abn app. Alleen op deze wijze komen de documenten als originele documenten aan bij ABNbank. En zeker dus NIET eerst opslaan op je computer en dan uploaden /slepen naar ABN app. Documenten zijn dan niet origineel en worden door ABN bank afgekeurd. Levert dan effe vertraging op. Na belletje met ABN toen pas helder hoe de documenten moesten worden aangeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
8

moeilijk

ik vond het moeilijk je moet zoveel aanleveren en iedere x was het niet goed. vond ook niet duidelijk wat ze precies wilden hebben

  • Aanbevelen? Ja
7

Is wel goed

Vaak meer papieren na sturen terwijldit sneller kan

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Makkelijk en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel, maar onduidelijk.

Ik had niet de juiste formulieren ingezonden. Toen ik dat wel had gedaan stond ineens het geld op mijn rekening. Niet even een berichtje dat het is goedgekeurd, gelijk bam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig aan te vragen en duidelijke communicatie

Eenvoudig online aan te vragen. Gevraagde informatie logisch en vanaf begin duidelijk. Duidelijke en snelle online communicaties

  • Aanbevelen? Ja
6

Onduidelijke communicatie

De aanvraag en afhandeling is zeker niet in 2 dagen geregeld, ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die aangegeven binnen 48 uur de lening rond te hebben en het geld gekregen. Het duurt 2 tot 3 weken. Wanneer je de aanvraag hebt gedaan wordt je niet op de hoogte gehouden en je kunt nergens de status zien. Als klant van ABN moet je toch het klantonderzoek doen en je legitimeren via het extern bureau. Kortom de communicatie en informatie is zeker voor verbetering vatbaar. Wanneer de hele procedure wordt verbeterd kan ik het aanbevelen anders niet.

  • Aanbevelen? Ja
9

TOP

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geholpen door de medewerker.

Heel klantvriendelijk ik zou mijn familie en vrienden adviseren om van jullie diensten gebruik te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles ging heel makkelijk en simpel

Online aanvraag gedaan daarna alle documenten geladen en alles was geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel,zonder Komplikation. Makkelijk.

Sehr goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Alles was heel duidelijk en heel snel

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geregeld

Fijn dat je bij deze bank nog gewoon een medewerker snel aan de lijn krijgt die je helpt als het niet helemaal lukt! Lening was snel geregeld, ook goed dat ze daarna nog contact opnemen om uit te leggen dat je een verzekering kan afsluiten om deze lening te dekken!

  • Aanbevelen? Ja
1

Verschrikkelijk

Als vaste klant (38 jaar al klant) was het werkelijk een hel om de aanvraag voor elkaar te krijgen. Twee dagen en het is geregeld? Nou nee, ruim twee weken. Elke keer weer om iets vragen waarvan ik dacht dat het ingeleverd was. Aanvraag via je log in lukt niet. Doen alsof je geen klant bent, de administratie matcht dan wel de aanvraag. Gebeurde ook niet. Bellen over de oude vervallen aanvraag. Meerdere keren vragen om je id bewijs. Bijlagen die niet leesbaar bleken maar dat vooral niet zeggen tegen je. Maar naar een kantoor gereden om de stukken in te leveren. De afdeling die dit beoordeeld gun ik een cursus communiceren. Zelfs hun collega's (adviseurs van ABN) zeiden dat en adviseerde mij om een klacht in te dienen. Mensen, niet doen ga naar een andere bank die wel fatsoenlijk met je kan praten en duidelijk is.

  • Aanbevelen? Nee
4

Onzeker

De afdeling leningen moet beter kijken of een bestand jpg of pdf is En de stukken die aangeleverd worden beter bekijken.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.