Filters

10

Prima

Gevraagd alles ingeleverd en stond het erop.!

  • Aanbevelen? Ja
8

Online gaat wat lastig

Aanvraag van de lening ging makkelijk. Het organiseren van de benodigde documenten had iets meer moeite nodig. Niet iedereen spreekt Banktaal. En één document verkeerd is wéér een dag uitstel. Dus heel goed lezen wat ze willen hebben aan documentatie. Dan is een lening regelen in het kantoor zelf, een stuk makkelijker. Dit gezegd: ineens was het geregeld. Toch fijn

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen en snel geregeld

Snel en simpel geregeld goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Alles naar genoegen afgehandeld en super snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Heel goed en dat had ik wel een beetje verwacht. Ik ben al jaren bij ABN AMRO en daar komen jaren bij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het is gelukt

Dankjewel met uw hulp van de service center is het mij gelukt online iets aan te vragen Alleen was het mij niet gelukt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle beoordeling en betaling.

Was een snelle beoordsling en betaling.

  • Aanbevelen? Ja
7

Het is allemaal zelg goed te doen maar het kost wel veel van je eigen tijd.

Ik kreeg de lening geregeld maar ben er zelf wel even mee bezig geweest om alles goed aanbte leveren. Met wat persoonlijke hulp zou klantvriendelijker zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

enorm goed geholpen, goed contact, heldere informatie

ABNAMRO bank denkt mee met de klant, vriendelijk te woord gestaan, zijn enorm klant gericht, verschaffen heldere en duidelijke informatie, wat mij betreft de nummer 1 bank van nederland!

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel en efficiënt. Communicatie kan beter.

Het aanvragen van de lening was niet moeilijk. Echter, zijn er wat punten op communicatief vlak die verbeterd kunnen worden. Zo zou het prettig zijn een online portal in te kunnen, waarin precies, zichtbaar is bij welke stap je je bevindt, in het proces. We hebben hiervoor meerdere keren de klantenservice gebeld, zodat we wel wisten waar we aan toe waren. Het was voor ons tevens niet duidelijk dat de stukken goedgekeurd waren. Vanuit de klantenservice bleek dat dit zo was, als ABN de opdracht aan de AMP groep heeft gegeven. Dit mag duidelijker naar de klant. De mails die aangeven welke stukken aangeleverd moeten worden, lijken duidelijk. Totdat er, na het aanleveren, ineens een mail volgt waarin nieuwe punten genoemd staan waaraan de stukken moeten voldoen. Dit zorgt voor extra werk en dus tijd. De mails met de eisen omtrent de stukken mogen duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal top

Was makkelijk om online af te sluiten. Tijdens aanvraag iets verkeerd ingevuld. Samen met helpdesk perfect opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Now

Omdat het de eerste keer was dat ik het vroeg, ging het uploaden moeizaam omdat het op een gegeven moment niet meer werkte aan mijn kant. Maar toen dat eenmaal was opgelost, ging alles sneller. Dat waardeer ik en ik zal je niet teleurstellen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Zeer langdradig proces

Het heeft heel wat mails gekost voor het aanleveren van documenten Veder zie ik tot op heden mijn lening niet terug in mijn ABN app of online.

  • Aanbevelen? Ja
8

Omslachtig.

Ik had de check gemaakt en kon volgens de korte check in aanmerking komen voor een lening.Daarma kreeg ik een mail voor de juiste gegevens.Daarna ging het toch een klein beetje mis.De officiele informatie was te summier.Achteraf mocht geen scteenshots en moest alles in pdf.Later werd er nog een keer of 4 a 5 om andere informatie gevraagd waardoor de aanvraag bijna 2 weken duurdeHier is wel wat winst te behalen.Toen alles correct binnen was stond het geld al op de rekening voordat ik een goedkeuringsmail kreeg. .

  • Aanbevelen? Ja
7

Wel een opgave om alles aan te leveren

Het kost wel veel moeite en telefoontjes om alles op de juiste manier voor jullie alle stukken goed aan te leveren! 3x opnieuw moeten doen. Voor de rest zeer tevreden hoe we voor rest geholpen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte en snelle service

Mijn lening werd snel beoordeeld en uitbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima, jammer dat het langer duurde dan voorspeld

Alles bij elkaar ging het prima. Het uploaden van alle documenten en de manier waarop dat dan moet (geen foto, allees directe scan/PDF) vond ik mog wat gedoe. Maar ik ben goed geholpen door de telefonist.

  • Aanbevelen? Ja
3

stroperig en soms onduidelijk

niet best eerlijk gezegd . de mails v de acceptatie afdeling bijv : het is niet leesbaar ehhh wat is er dan niet leesbaar?? verder hun niet directie bereikbaarheid , altijd via de leendesk medewerkers[overigens heel vriendelijk hoor] maar die hebben het contract niet en zien de documenten niet, onnodig telefoon verkeer. verder wel compliment aan de medewerker van de consumer bank die mij wel goed heeft geholpen . ik snap het belang van de juiste documenten begrijp me goed ik werk zelf bij de acceptatie afdeling van toch een aardig bedrijf , American Express, maar als wij financiële dingen nodig hebben of bedrijfsinformatie dan bellen wij de klant even..scheelt een hoop tijd en onduidelijkheid en bevordert de doorloop snelheid

  • Aanbevelen? Nee
8

Het is mijn eerste digitale ervaring

Ik heb wel wat geleerd van deze ervaring. Wel alle stappen gevolgd en aan de slag begonnen. Twee keer een paar documenten door de bank afgewezen, en na telefonisch gesprekken werd mij goed uitgelegd wat ik moest doen. Uiteindelijk is de derde keer wel geslaagd en De persoonlijke lening werd mij toegewezen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke communicatie

Mijn aanvraag ingediend en binnen 2 weken het bedrag op mijn rekening gestort. Ik vind dat best snel en het ging ook soepel en de communicatie was top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Vanaf bij het begin tot het eind goed geholpen. Zowel online als via de telefoon. Advies was ook top

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte communicatie

Bij aanvraag niet duidelijk wat precies aangeleverd moet worden qua legitimatiebewijs. Vreemd dat alleen van mij en niet van mij ook een scan van het gedeelte van mijn paspoort met daarop mijn bsn nummer gevraagd wordt. Doorlooptijd 2 werkdagen volgensxwebsite. Niets is minder waar. Door drukte/vakantie langer moeten wachten. Zeer vervelend dat de uitvoerendecafdeling niet rechtstreeks te bereiken is, erg omslachtig.

  • Aanbevelen? Nee
6

Slim proces, maar kan slimmer en sneller

Het doorlopen van hoeveel je kunt lenen is eenvoudig. Dit omzetten in een aanvraag gaat gemakkelijk. Voor het aanleveren van de benodigde documenten (salarisstrook e.d.) gaat simpeler vanaf een laptop dan op de mobiel. Het gesprek met de adviseur is goed doordacht en erg prettig. Maar dan. Je moet wachten en kan geen status zien. Het was wat drukker op de afdeling blijkbaar, want de genoemde tijd werd overschreden. Dat is vervelend als je op dat geld zit te wachten en jouw deadlines dichterbij komen. Vervolgens had ik eerst het geld op de rekening en daarna pas de melding dat de lening was verstrekt. Dus uiteindelijk zeer tevreden, maar die zenuwen waren dus achteraf in mijn geval niet nodig geweest.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel maar soms omslachtig

Aanvraag is makkelijk en snel,alleen jammer dat ze onzinnige formulieren willen hebben,koos bewust voor een lening,bij een bank waar ik alles bij heb,ze kunnen alles inzien,en toch moet je zelf allerlei downloads aanleveren

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gustav Mahlerlaan 10

1082 PP Amsterdam

0800 0240711

Over ABN AMRO Lenen

Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.