De aanvraag ging makkelijk zonder problemen. Ik had de volgende dag het geld al op mijn rekening staan zonder voor de rest ook maar enig contact te hebben gehad.
Hi Michel, Wat een mooie review! Goed om te horen dat jouw aanvraag zo gemakkelijk is verlopen en je het geld ook als snel ter beschikking had. Ik wens je nog een fijne avond toe. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Alles is snel en prima geregeld, documenten gemakkelijk te uploaden en uitbetaling was erg snel. Minpunt: Bij- en afschrijvingen overzicht van ABN zelf was afgekeurd omdat dit een volledig rekeningafschrift had moeten zijn (mijn fout). Was mooi geweest als jullie dit zelf hadden gedownload aangezien deze rekening bij jullie wordt aangehouden en de informatie voorhanden is.
Hoi Willem, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en goed om te horen dat alles snel en goed geregeld was. En zeker niet onbelangrijk dat je ook aangeeft wat er beter kan. Ik snap je gevoel hierover ook zeker. Deze feedback nemen we ook zeker mee. Fijne avond. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Aaanvraag en verdere ID verificatie proces verliep uiterst moeizaam. Ook na herhaaldelijk contact verliep eea nog moeizaam. Totdat er een vrouwelijke medewerkers was die zich heel sterk heeft ingespannen om eea opgelost te krijgen. En dat heeft ze waar gemaakt!!
Hoi Daniel, Wat jammer om te horen dat het proces in het begin moeizaam verliep, excuses daarvoor. Gelukkig heeft de collega die je sprak zich uiteindelijk ingespannen om alles goed op te lossen. Hopelijk leest ze mee op deze pagina! Bedankt dat je de moeite neemt om een review te schrijven, we leren hier graag van om onze dienstverlening verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Top service. Alles heel snel geregeld.
Goedemorgen Harriette, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat alles zo snel geregeld kon worden! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
De lening aanvragen en verkrijgen is snel en eenvoudig gegaan
Beste Marjon, Wat goed om te lezen dat je het afsluiten van je lening aan ons toevertrouwt en er een veilig gevoel aan overhoudt. Dat het daarnaast ook snel en eenvoudig verliep, maakt het natuurlijk extra prettig. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Duidelijk wat er mogelijk is en welke informatie opgestuurd moet worden. Snelle afhandeling van de aanvraag.
Hallo Jos, Wat fijn dat je zo tevreden bent over de gehele aanvraagprocedure en dit zo snel was afgehandeld. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Was snel te regelen. Een minpuntje. Alles moet in pdf aangeleverd worden Verder snel geregeld.
Hallo Ron, Bedankt voor je feedback! Dit nemen we mee. Fijn dat de aanvraag uiteindelijk snel afgerond was. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Snelle afhandeling zonder problemen en binnen 2 dagen volgde de uitbetaling en kon ik gebruik maken van de lening. Top!!
Beste Willy, Wat fijn dat de aanvraag binnen de beloofde verwerkingstijd geregeld was en je over het geld kon beschikken. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Bij het beoordelen van de aangeleverde documenten werd steeds iets toegevoegd wat niet correct was of miste na elke nieuwe aanlevering. Dit was veel heen en weer gedoe, terwijl naar mijn inzien dit ook in één keer had kunnen worden gecommuniceerd. Wel werden de documenten snel beoordeeld na aanlevering. Zodra alle documenten in orde waren, ging het super snel. Wat ook erg fijn is.
Hoi Ilonka, Top dat je dit laat weten! Ik begrijp goed dat het veel makkelijker en nog sneller was geweest als er in 1 keer zou worden aangegeven wat er mist of niet correct was aangeleverd. Dit is zeker iets waarop we kunnen verbeteren. Gelukkig dat daarna alles wel snel geregeld was. Bedankt voor het delen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Alles verliep snel en zeer professioneel. Ik heb het gewaardeerd. Dankjewel.
Beste Willy, Wat goed dat jouw aanvraag zo snel is verlopen en je dit waardeert. Mocht je in de toekomst ergens vragen of opmerkingen over hebben, laat het vooral weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Contact was goed en vriendelijk Goed en duidelijk en snel geholpen. Ik zou vrienden en familie raden.
Hallo Lamina, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Dat waarderen we. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Omdat alles digitaal gaat is het wat moeilijker voor de oudere onder ons. Maar met telefonisch hulp wat een fantastische service is. Was het supersnel geregeld. Heel tevreden.
Beste Mario, Wat fijn om te horen dat alles zo snel geregeld was. We doen ons best de aanvraagprocedure voor iedereen toegankelijk te houden. Ik kan me wel voorstellen dat het soms toch wat lastig kan zijn. Gelukkig dat jullie hierbij telefonisch hulp hebben gehad. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Duidelijke communicatie en voorwaarden. Ik diende alleen opnieuw te tekenen op papier terwijl ik de eerste keer wel via online kon tekenen. Ik heb geen printer, dus moest hiervoor speciaal een printer gebruiken van mijn ouders. Dit zou wellicht een overweging zijn om de online ondertekening bij een tweede versie van de overeenkomst toe te passen.
Hallo Paul, Goed dat je dit aangeeft. Ik kan me voorstellen dat het wat omslachtig is geweest voor je. We nemen jouw feedback mee. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goed
Hi Alhassane, Dankjewel voor je mooie review! Roeland ABN AMRO Webcare
Ik heb de aanvraag gedaan en kon daarbij gelijk mijn documenten uploaden. De volgende dag was de beoordeling binnen en het geld al op de rekening!
Beste René, Zo horen we dat graag! Snel en correct geregeld. Hartelijk dank voor het achterlaten van je review. Roeland ABN AMRO Webcare
Om een PL aan te vragen is het programma voor mijn logisch. Ik heb niets met computers. Mijn vakgebied is werktuigkundige installaties. Dit heeft een andere logica en opbouw als een softwareprogramma. De denkwijze is anders waardoor mijn geduld na een paar uur ruziën met het programma ver beneden nul was en mijn kookpunt was bereikt. De medewerker had wel heel veel geduld met mij. Zeker bij het haperen van de verbinding om met mij mee te kijken op het scherm. Echt een top medewerker.
Goedemiddag Gert, Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen! Het is logisch dat een softwareprogramma anders werkt dan wat je vanuit jouw expertise gewend bent. Dat kan inderdaad frustrerend zijn. We zijn blij te horen dat onze collega je met veel geduld heeft geholpen. We geven het mooie compliment zeker door. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare
Het ging allemaal prima, totdat ik een afschrift toe moest voegen. Helaas was niet duidelijk welke jullie moesten hebben. Gelukkig hielp hierbij de service desk mij prima en was het binnen no-time geregeld.
Goedemorgen Marco, Bedankt voor je review en dat je dit met ons deelt! Fijn om te lezen dat de service desk je goed heeft kunnen helpen. Iman
Na mijn aanvraag kwamen er veel vragen maar werd netjes gebeld en geholpen met de dingen die ze wilde weten , alles netjes aangeleverd en toen was het snel voor elkaar Dus 10/10
Hoi Renato, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en dat alles snel geregeld was. Een 10/10, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Lieke ABN AMRO Webcare
Goed geholpen en snel.
Hallo Jason, Bedankt voor het delen van deze mooie review! Top dat je zo goed en snel bent geholpen! Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goed geholpen en klantvriendelijk
Hoi Peter, Fijn om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en je goed + klantvriendelijk bent geholpen. Mocht er in de toekomst eens iets zijn, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare
Goede ervaring, info te downloaden etc duidelijk alleen bij leg tonen werd deze afgekeurd en toen ik een nieuwe scan had toegestuurd hoorde ik even niets meer. Daarna was t geregeld want zag de verrekening in beeld komen. Wellicht even een berichtje was handiger geweest dat t in orde was.
Hi Monique, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring! Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent en dat alles uiteindelijk goed is geregeld. Ik begrijp dat het fijn was geweest om tussentijds een berichtje te ontvangen dat alles in orde is, Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
E.e.a. was heerlijk simpel online te regelen, gesprek met beoordelaar was ook prettig en binnen 3 dagen stond het geld op mijn rekening
Hi Willie, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat alles snel en eenvoudig geregeld kon worden en dat je ook tevreden was met ons gesprek. Met vriendelijke groet, Iman ABN AMRO Webcare
Er werd gevraagd naar Pensioenbewijs. Terug te vinden in Mijnpensioenoverzicht zoals gezegd. Geen knopje. Navraag bij een aantal van mijn Pensioenen snapte ze niet wat ik bedoelde. Veel tijd. Uiteindelijk snapte Abnamropensioenfonds het wel. Ze bedoelen een UPO. Eindelijk geregeld toen.
Hi Hans, Bedankt voor je review! Jammer dat het je veel tijd kostte, maar fijn om te vernemen dat wij je wisten te vertellen dat het om een UPO ging. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
De mensen waren heel goed, het systeem absoluut niet. Ik moest verantwoorden waarom ik alleenstaand had ingevuld: mijn man is pas overleden. Ik moest onder het kopje "echtscheidingsgegevens" de akte van overlijden uploaden. Dit was voor mij heel pijnlijk. Ik kreeg van de bank een bos bloemen, dus ik vermoed dat ze zelf ook begrijpen dat dit niet erg empathish en klant vriendelijk is. Dat heb ik wel gewaardeerd, hoop dat er iets in het systeem veranderd is voor volgende mensen die hiermee te maken krijgen.
Hi Aletta, Gecondoleerd met je verlies. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Het is natuurlijk ontzettend pijnlijk om kort na een overlijden met zoiets geconfronteerd te worden. Dat kan en moet beter. Ik ga dit intern nog even verder aankaarten. Dank dat je de moeite hebt genomen om dit bij ons kenbaar te maken. Dat waardeer ik. Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Zeer goed
Hi Riens, Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent en het snel was afgewikkeld. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Joanne ABN AMRO Webcare
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
Bij ABN AMRO kiest u voor een lening die past bij uw persoonlijke en financiële situatie. Zo zorgen we ervoor dat u verantwoord kunt lenen. De hele looptijd lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.