Ik adviseer Mr RahimZadeh, Meneer weet waar hij over praat en wat de verwachtingen zal zijn. Ik zal zonder enige twijfel opnieuw voor mr RahimZadeh gaan. Het contact is ook zeer goed via de tel en email. Meneer reageert altijd netjes optijd terug. Dank je wel en misschien weer tot ziens.

• Betrokkenheid

Hij is de beste person en een beste advocaat.

Wat betreft het probleem dat ik had, mijn advocaat heeft ons geholpen met een zeer goede wet.

• Betrokkenheid

Goede advocaat, die de zaak in goede handen neemt.

Ik heb 5 rechtszaken met Siar meegemaakt, en ik heb alle 5 gewonnen. Ik ben blij met zo een advocaat.

Daadkrachtig

Meneer Rahimzadeh hielp mij met veel zorg, duidelijke uitleg en vooral veel vakmanschap om mijn gerechtelijke procedure tot een conclusie in mijn voordeel te laten eindigen. De communicatie was altijd uitstekend.

Prachtig

Uitstekend geholpen Top Advacotuur

• Betrokkenheid

Vakkundig, vriendelijk en betrokken advocaat.

We hebben heel goede en fijne contacten gehad met advocaat Rahimzadeh. Gedurende een langdurig proces op vakkundige wijze hulp gehad. Met het resultaat ben ik ook heel erg tevreden. Soepele communicatie, heldere taal, meelevend en meedenkend over de lange termijn. Uitstekend op de hoogte gehouden tijdens het gehele proces! Echt een advocaat om bij terug te komen, mocht dit ooit nodig zijn. Zeker een aanrader!

Is goed

• Betrokkenheid

De heer Rahimzade gaat zeer professioneel te werk en is altijd heel goed bereikbaar. Ik ben meer als tevreden geweest met de keus om mij bij te laten staan door de heer Rahimzade.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Goede hulp

Ik krijg goede hulp en kan terecht met mijn vragen.

• Betrokkenheid

Ik ben enorm tevreden met het eindresultaat.

Zeer preffesionele en vlotte service. Uitstekende, Daarnaast snelle reactie op app en mail.

Mr.Professional

Ben er erg goed geholpen juridische snel en duidelijke.

• Betrokkenheid

Uitstekende advocaat. Doet zijn werk zeer goed en reageert altijd snel.

• Betrokkenheid

Ik ben geweldig geholpen, en alles was zeer snel geregeld Het contact tussen Dhr Rahimzadeh en mij ging ook heel goed De volgende keer kom ik hier zeker terug Mvg Kitty Anakotta

• Betrokkenheid

Bedankt voor alles! Je bent meer dan een advocaat voor mij...een vertrouwenspersoon met een luisterend oor en een hart op de juiste plaats! Zal dit ook steeds uitdragen bij ieder die een bijzondere advocaat zoekt.

• Betrokkenheid

Heel goed geholpen,goed bereikbaar ,netjes en snel handelen

Ik ben goed geholpen,en bijgestaan in mijn scheiding. Ik heb hem zelfs geadvisseerd aan mijn omgeving en hebben ook samen gewerkt met hem..

• Betrokkenheid

Het was een succesvolle ervaring met advocaat Rahimzadeh

De zaak duurde vrij lang, maar het ging goed. De beschermer hielp me in de echtscheidingszaak, evenals alimentatie voor de kinderen, evenals ouderlijk gezag. Nu wachten we om bezoeken met de vader van de kinderen te regelen. Ik ben erg blij met mijn omgang met de advocaat, Rahim, en alles gaat goed

• Betrokkenheid

Ik kan het niet omschrijven, jullie zijn top

Great experience

Highly recomended. Really happy with service

Over Advocaatscore.nl