Adviezen prima!

Met adviseur goede gesprekken gehad en adviezen gekregen bij de aankoop van onze volgende woning. Met name voor de financiering en ook advies voor een bieding op deze woning.

J.A. Cohen

Bijzonder goed op de hoogte van alle facetten omtrent hypotheek en aan/verkoop van ons huis.

Fijn

Op zakelijk niveau is alles goed geregeld; hij weet waar hij mee bezig is. Je hoeft je niet druk te maken dat er iets fout gaat.Op persoonlijk niveau: Ik voelde me altijd erg op mijn gemak. The advisor is een hele vriendelijke man. Bij binnenkomst krijg je een bakje thee of koffie en neem je samen rustig de zaken door.

Nieuwe hypotheek

Deskundig advies ontvangen, diverse scenario�s laten uitwerken, scherp op deadlines, prettige en heldere communicatie

Supper!

Makelaar die met je meedenkt, en ons erg goed heeft geholpen!????

Persoonlijk Snel Professioneel

Ik kan deze adviseur aanbevelen omdat ze veel moeite voor je doen. Ook kregen we snel en goed professioneel advies op maat. Er was sprake van oprechte belangstelling voor onze situatie en er werd voldoende tijd genomen

Fijn persoonlijke advies

Door de kleinschaligheid van PAM kregen we altijd persoonlijk advies op maat over de hypotheek en alle andere bijkomende financi�le zaken. Fijne adviesgesprekken en ook ondersteuning op locatie met bezichtigen en onderhandeling.

professioneel advies en ongedwongen sfeer

Sinds jaar en dag onze adviseur op gebied van (aan)koop (nieuwe) woning en op gebied van hypotheken. Ook oor vragen en advies kunnen we altijd terecht.De tijd die voor ons wordt genomen vinden we altijd heel bijzonder, ook in drukke / hectische tijden.

De adviseur heeft veel tijd voor ons vrij gemaakt

Wij werken overdag en regelmatig, ondanks dat wij alleen in de avond konden samen heeft de adviseur toch elke keer in de avond tijd voor ons vrij gemaakt. De adviseur heeft ons ook geholpen met de belasting en verzekeringen. wij zijn nog maar starters en hadden nul verstand van zaken. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd, niet formeel maar wij snapte het ! De adviseur was ook aanwezig met de bezichtiging van het huis en bij de overdracht !

Goed deskundig advies

Een makelaar waar je altijd even langs kunt komen met een vraag of advies. Prettig verloop voor zowel aankoop als verkoop huis.

Zeer deskundige hypotheekadviseur

Via PAM Makelaardij & Financieel Advies hebben wij onze hypotheek afgesloten. Alles is tot in de puntjes goed geregeld. Hypotheekadviseur ***** is een vriendelijke en behulpzame hypotheekadviseur met verstand van zaken. Doordat we zo goed zijn geadviseerd hebben we de juiste keuze kunnen maken. De accurate en snelle afhandeling van de verschillende stappen in het proces bewijst dat er zeer professioneel te werk is gegaan. Ik zal PAM Makelaardij & Financieel Advies bij al mijn kennissen, vrienden en familie aanbevelen!

acuraat, deskundig, snel

Verschillende hypotheekvormen zijn voorgesteld met ieder zijn voor-en nadelen. Na afweging van alle randvoorwaarden kwam er een duidelijk advies zonder dat ik me daarbij gestuurd voelde.Ik ben ook bij anderen geweest, maar bij PAM had ik wel het idee dat er het best naar mij werd geluisterd. Vandaar dat ik deze adviseur zeer kan aanbevelen.

Hypotheek voor onze zelfbouw woning

Hier wordt begrijpelijke taal gesproken, zonder verrassingen achteraf.

Klantgericht goed advies!

Ik zal PAM Makelaardij & Financieel Advies zeker aanraden, omdat *****altijd de tijd neemt voor je en al je vragen beantwoord. Daarnaast kijkt hij naar een advies wat heel goed bij de persoon past en het beste is in het voordeel van de klant. Kortom: Top!

Gedegen advies op basis van goed netwerk gebruik

In een prettige sfeer zijn de verschillende mogelijkheden bekeken. Uiteindelijk is er naar mijn mening een voordelig en onderbouwd advies uitgekomen.

Ter zaken deskundig

De adviseur heeft mij een passend advies gegeven en de afhandeling uitstekend verwekt. Alle lof.

kundig, verstand van zaken, makkelijk bereikbaar

altijd bereikbaar, makkelijk vrij parkeren, vakkennis

Enthousiast, vriendelijk, slagvaardig, leuk mens,

***** neemt de tijd voor je. Hij kijkt en denkt echt met je mee, geeft goed en duidelijk advies. heeft verstand van zaken. Hij zet een persoonlijke sfeer neer, waardoor je je geen nummer voelt.

Niet duur, alle tijd, parkeerplaats voor de deur

Alle tijd voor de klant en minder duur dan alle concurrentie. Goed advies en goede begeleiding. Parkeerplaats voor de deur.

Duidelijk en ter zake kundig

Ik ben eerst bij een groot hypotheek kantoor geweest die mij vertelde dat ik als flexwerker geen hypotheek kon krijgen waarbij ik mij al had neergelegd .Via een kennis kwam ik twee maanden later bij de heer van Ballegooie terecht die binnen drie weken een hypotheek voor mij verzorgde bij de grootste bank van Nederland.

Klantvriendelijk, persoonlijk en deskundig

Voor de financiering voor het kopen van ons eerste huis bij martin geweest.De adviseur is een klantvriendelijke man neemt de tijd voor zijn klanten, Is een eerlijke man, en denkt met je mee.Geen vraag is teveel en per mail en telefoon is hij goed te bereiken.Bij elke stap werd overlegd met ons en hij speelde in op onze behoeften.Wij hebben ook gebruik gemaakt van de aankoopservice, en dit was fijn om alles onder 1 dak te hebben.

Persoonlijk en veel aandacht

De adviseur maakt tijd voor je en reageert snel op vragen of zaken die geregeld moeten worden.

Goed geholpen bij de aankoop van ons eerste huis

Vriendelijk, en goed geholpen bij de aankoop van ons eerste huisje.

Eerlijk advies

Deze makelaar/adviseur heeft een goede dienstverlening, is vriendelijk en geduldig.

Aanrader!

Warm welkom op kantoor, een bakje thee en een gezellig muziekje.Een eerlijk gesprek zonder verplichtingen. Geen haast en alle ruimte voor vragen. De adviseur heeft voor mij berekend hoeveel ik kan lenen en wat mijn maandelijke kosten zullen worden. Ook over de huizen die ik op het oog heb heeft hij mij goed geadviseerd. Hij is goed op de hoogte van het huidige woningaanbod.

Prunushof 2

3319 HW Dordrecht

Over PAM Makelaardij

PAM Makelaardij en Financieel Advies - alweer meer dan 20 jaar hét vertrouwde adres voor verkoop, aankoop en hypotheek. De service van PAM doet denken aan de dienstverlening die vroeger zo vanzelfsprekend was: attent, correct, persoonlijk en warm. Maar dan natuurlijk wel met de snelheid en efficientie van nu. Wij zijn u graag van dienst.

Over Powerd by Independer

Alle reviews voor 1-12-2022 zijn verzameld via Independer.