Super rijlessen gehad!

Ik heb mijn rijlessen altijd als erg prettig ervaren. Goede en duidelijke lessen en aardige instructeur.

Ik heb mijn examen van de eerste keer gehaald door Fendy zijn Goeden uitleg! Alles was positief en als ik echt een negatief puntje moet geven gaat het zijn dat hij soms wat later is dan verwacht.

Leuke rijlessen, dikke aanrader!

Een hele goede rijschool en mijn instructeur was top. Ik ben door hem in 1 keer geslaagd. Was altijd erg gezellig.

Top rijschool

Leuke mensen , leuke lessen Fendy ook erg bedankt voor de fijne lessen, groetjes Maik

De rijlessen waren heel persoonlijk en gezellig

Ik had rijles bij Fiona Muller. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld in de auto, wat ik zelf erg belangrijk vond omdat ik van anderen nog wel eens verhalen had gehoord over botte instructeurs. Alles werd duidelijk en stapsgewijs uitgelegd. Alles op je eigen tempo, maar ook niet te langzaam. Als je appt krijg je ook erg snel antwoord, bonuspunten daar voor.

Hele leuke ervaring goeie rij instructeur ontspannen rij sfeer leuke lessen

Hele leuken lessen

Les gehad van Richard Wanders en in 1x geslaagd! Super vriendelijke instructeur en legt alles goed uit.

Gewoon een top vrouw om bij te rijden

Geeft goeie instructies Altijd vriendelijk en positief zegt waar het op staat En ik ben geslaagd waar andere rijschool nog al moeite mee had Gewoon top

Ik heb mijn Lessen gevolgd bij Richard Wanders. Tijdens de lessen veel geleerd, hij pakt goed de punten op wat jij nog moet leren, en legt alles duidelijk uit. Ook bespreekt hij altijd alles goed met je aan het einde van de les, en geeft die aan wat je de volgende rijles gaat oppakken wat minder ging. Altijd gezellig en leerzaam in de auto, Door Richard heb ik mijn praktijk examen in 1x kunnen halen. Zeker een aanrader!

Goed gedreven instructeur die luisterd en zich aan wilt passen aan de behoeftes van de lessen

Else is een goede instructeur, wilt graag dat je veilig slaagt en heeft allemaal handige tips en trucs om dit voormekaar te krijgen. Ze is betrokken en praat wanneer dit kan of als het nodig is. Ik heb veel leuke lessen gehad naast een aantal spannende lessen en dan probeerd ze te verbinden en gerust te stellen en een beetje uit te zoeken waar die spanning dan zo vandaan komt. Ik kon eerlijk aangeven als iets niet voor mij werkte en ze heeft haar les wijze keurig samen met mij afgestemd. Else is echt een aanrader om je lessen bij te volgen! Bist een topper

Top instructeur

Efficiënte lessen. Duidelijke instructies. Blijft altijd kalm. Voelt goed aan wat je nodig hebt. Altijd op tijd. Flexibel met inplannen.

Prima instructeur.

Heeft mij met de opfriscursus goed begeleid in een vertrouwenwekkende wijze.

Helemaal top!

Het zijn leuke lessen waarin gelachen wordt maar ook serieus gedaan moet worden en daar kunnen we altijd wel een weg tussen vinden. Het is een leuke man met altijd een goed humeur en een lach op zijn gezicht. Hij is heel duidelijk in zijn uitleg maar luistert ook naar jou wat jou voorkeuren zijn. Voor de rest niks op aan te merken. Prima kerel!!! Ik raad het zeker aan om bij deze rijschool te gaan lessen. (Ook als je onzeker bent met rijden)

Leerzaam, professioneel en goed

Mijn ervaring was erg goed. Mijn rijlesleraar had veel geduld en kon mij veel leren.

Christiaan kan goed uitleggen, is een goeie mix van streng en relaxed, en is flexibel en begripvol.

Ik begon in september, en al meteen was Christiaan begripvol voor het feit dat ik begin 2024 al het liefst mijn rijbewijs wilde hebben. De lessen verliepen soepel. Ik kon erg waarderen hoe de lessen werden ontworpen op basis van wat wel goed ging en wat minder goed ging. Zo ging het correct spiegelen en kijken bijvoorbeeld van nature makkelijk voor mij, maar had ik veel langer moeite met bepaalde bijzondere verrichtingen en doorstroming, dus lag de focus hier al heel snel meer op. Een gebalanceerde aanpak, die ik aan iedereen kan aanraden.

Echt een super fijne ervaring met Drive You. Ik had Fiona als instructrice en het klikte vanaf het begin gelijk! Wat super belangrijk is. De uitleg is goed, ze heeft geduld met je, kijkt goed naar wat je persoonlijk nodig hebt en het belangrijkst de gezelligheid en het lachen! Bedankt voor de leuke tijd, ga het stiekem missen!!

Helemaal tevreden!

Ik heb een erg fijne tijd gehad tijdens het leren rijden. Christiaan let goed op, geeft goede uitleg en is prettig in de omgang. Ik heb een leerzame en gezellige tijd gehad en ben erg blij dat ik in één keer geslaagd ben voor mijn autorijbewijs.

Uitstekend goed bezig.

Alles over leren rijden, de instructeur was zeer deskundig en kon zeer grondig uitleggen en lesgeven. Altijd op tijd en zonder stress. Het aanbevelen waard. Mijn instructeur was Richard Wanders. Ik heb goede herinneringen aan het leren autorijden, hartelijk dank en vriendelijke groeten.

Eerlijk

De communicatie was eerlijk, waardoor ik wist waar ik aan toe was. Ik ben nooit met een onprettig gevoel naar rijles gegaan. Bij de eerste rijlessen werd ik rustig begeleid en de ervaring is per stap opgebouwd.

Hele goede ervaring gehad met Richard Wanders

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Richard als rijinstructeur

Continue steun

Else-Rixt Prins in Leeuwarden was een fantastische instructrice. Soms was ze net een vertrouwenspersoon. Ze luisterde naar mijn persoonlijke verhalen en zorgde ervoor dat ik steun en begeleiding kreeg die bij mij persoonlijk paste. Ik beveel haar zeer aan, ook aan mensen die onzeker zijn over het rijden. Else-Rixt prikt wel door je heen! Ze weet wat je nodig hebt en past zich aan aan wat jij nodig hebt. Was echt super.

Goede instructie en uitleg waardoor ik nú zelfverzekerd rij

een ondersteunende en vriendelijke leeromgeving, waarin ik kon leren rijden terwijl ik me op mijn gemak voelde achter het stuur, en flexibele lestijden

Enorm goed geholpen inverband met mijn stress. In een keer geslaagd met top service!! 100% om aan te raden 10/10

Heel erg van genoten

Richard wanders had ik als instructeur, hele leuke en fijne instructeur waar je gerust een praatje mee kon maken

Ik heb mijn rijles ervaren als Fantastisch.

Ik beschrijf mijn ervaringen als fantastisch doordat ik op een rustige en respectvolle omgeving heb mogen leren rijden. Er werd goed geluisterd naar moeilijkheden en zorgvuldig omgegaan kritiekpuntjes

Vosdonk 39

4879 NC Etten-Leur