alles perfect geregeld

fijn contact, en alles goed geregeld!!

specialist in financieringen

Zeer professionele partij om mee samen bewerken. Afspraken worden nagekomen en er wordt in oplossingen gedacht.

professionele begeleiding in een goede samenwerking

de begeleiding was persoonlijk en professioneel. bij zakelijke financieringen komen diverse documenten aan bod. het zakelijk opstellen in een goede samenwerking is daarbij cruciaal voor goede aanvragen. de snelheid en professionaliteit waarmee dit gebeurt zijn voor ons van grote meerwaarde geweest.

Snelle, kundige en proactieve houding.

Mijn ervaring is positief door de kundige en proactieve houding met een variëteit aanbevelingen en uiteindelijk een sluitende oplossing.

toppertje die de op persoonlijke wijze de juiste partijen bij elkaar zoekt!

De persoonlijke benadering is voor mij een uitkomst, niet een nummer zijn zoals in de grote organisaties, gewoon persoonlijke gesprekken met de juiste mensen. Juist op die manier krijg je de juiste partijen bij elkaar en wordt het menselijke aspect niet vergeten. Zo kom je tot de zaken zoals je het voor ogen had! dank je wel voor de goede zorgen!

Andreas van Financieringsgilde regelt de financieringen perfect!!

Persoonlijk contact, 1 aanspreekpunt en alles wordt goed geregeld. Fijn zaken doen met Andreas van Financieringsgilde.

Goede persoonlijke begeleiding

We hebben een hele goede ervaring met Andreas , komt afspraken na en ook altijd direct persoonlijk contact. Ook als hij tussentijds niet de telefoon op kan nemen worden we altijd teruggebeld. Andreas hadden wij ingeschakeld omdat het altijd een hele grote rompslomp is geworden om nog maar ergens een financiering te krijgen , met Andreas lukt dit uitstekend. Na 59 jaar bankieren met de Rabobank hebben wij de overstap gemaakt naar de SNS bank , Rabobank is voor ons bedrijf einde verhaal . Dit laatste ook vanwege geen enkel persoonlijk contact meer met dezelfde manager bij de Rabobank. Als je na 59 jaar bankieren de Rabobank vaarwel zegt geeft al aan wat Andreas voor je kan betekenen. Kortom ; Andreas weet de weg.

betrouwbare en hardwerkend

Ik heb Andreas als een betrouwbare, hardwerkende maar ook als een meedenkende persoon ervaren in het koopproces. Het is samen optrekken en dat is prettig.

Persoonlijke, daadkrachtige en professionele begeleiding door Andrea van het financieringsgilde.

Van begin tot aan het einde ben ik goed geholpen bij het financieringstraject van mijn eerste beleggingspand. Bedankt Andreas!

Betrouwbaar en volhardend!

Het betrof uiteindelijk een vrij lastige financieringsaanvraag. Wij zijn daarbij zeer goed begeleid door Andreas van Financieringsgilde. Betrouwbaar en deskundig, volhardend en we werden tijdens het proces continu op de hoogte gehouden.

Zeer tevreden over Andreas Neumann!

Zeer adequaat reageren op situaties en daar ook op in spelen. Heel veel kennis van de markt en hoe alles in elkaar steekt. Was voor mij zeer welkom in de fase waar ik in zat!

Ont stressend

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en vooral ont stressend ! Dhr. Neumann heeft van het begin de regie genomen en alles in goede banen geleid, en dankzij zijn kundigheid zijn alle financi?�le transacties perfect geregeld ! Nu kan ik weer verder met ondernemen !

Snel tot de kern

Wij zijn uitermate tevreden over de manier waarop Andreas de financiering voor ons geregeld heeft en over de communicatie in zijn algemeenheid

geweldige persoonlijke benadering bij tegenslag niet uit het veld te slaan

Ik had een zeer lastig vraagstuk voor Andreas de eerste keer zij hij dit gaat nooit lukken als je geen verdere stappen neemt,dit was een antwoord wat ik liever niet hoorde, maar uiteindelijk heeft dit geleid tot een geweldige financiering door de SNS. Ik ben Andreas geweldig dankbaar dat hij niet opgaf en ben nu met mijn bedrijf op de goede weg ondanks alle corona problemen. Ik zie de toekomst weer zeer positief en dit is voor een groot deel zijn toedoen.

Fijne persoonlijke benadering en goed advies en hulp

Ondanks onze wat uitzonderlijke situatie heeft Andreas zich goed in de situatie verdiept en goed advies gegeven. En nog belangrijker......goed bereikbaar voor vragen en hulp. Fijn geholpen!

Ook al gaat het niet volgens het boekje, ze blijven meedenken naar een passende oplossing

Zoek je een financiering, dan ben je hier aan het juiste adres. Een ruime keus in aanbieders wordt gepresenteerd, waarbij er altijd wel een bij je past.

Goede inzet, Top werk geleverd!

Elke uitdaging is er 1, en die moet en zal positief worden afgesloten! Wij hadden er ook zo een, en niet alles verliep even soepel. Maar door het stevig blijven inzetten is ook onze financiering tot een goed einde gebracht en kunnen wij nu gaan bouwen aan een nieuwe toekomst met ons bedrijf! Super bedankt!

Goede en perfecte service

Dit zijn mensen die tot in de puntjes alles perfect hebben afgewerkt

Professioneel, correct, snel en vakkundig

Professioneel, correct, snel en vakkundig. Dat is in een paar woorden mijn ervaring met Edwin Struik van Financieringsgilde. Regelmatig ontvang ik op mijn administratiekantoor Tidak de hulpvraag bij investeringen en financiering ervan. Mijn ervaring met de grootbanken is de afgelopen periode in negatieve zin veranderd. Edwin (Financieringsgilde) is een geweldig alternatief. Met zijn achtergrond in het bankwezen weet hij hoe de hazen lopen en schakelt snel. Precies wat een ondernemer nodig heeft. Ik raad hem zeker aan! Brigitte de Niet Jansen directeur Administratiekantoor Tidak B.V.

Uitstekende ervaring

goed,betrouwbaar,adeqaat

goede begeleiding en vertrouwen daar waar nodig

De juiste begeleiding weten te bieden in de tijd waar dit nodig was. Mij het vertrouwen gegeven in een moeilijke situatie om er toch goed uit te komen. Hoop zeker in de toekomst hier zeker op verder te boorduren naar prettige gesprekken.

Zeer goed geholpen!

We hebben ons doel weten te bereiken dus ik ben dik tevreden! bij eventuele volgende investeringen zal ik zeker weer een beroep op jullie doen.

Kundig, persoonlijk en snel!

Prima geholpen bij de financieringsaanvraag mbt de nieuwbouw van ons bedrijfspand.