goed advies alle zaken komen aan bod

professionele uitstraling, kennis en kunde! De adviseur heeft echt haar best gedaan om voor ons de beste hypotheek te krijgen. wat een passie!

Duidelijk en overzichtelijk

***** heeft ons zeer goed geholpen met de oversluiting van de hypotheek, alles werd duidelijk en overzichtelijk uitgelegd met een grote monitor zodat alles voor ons beide goed zichtbaar was. Bij de vele vragen die we hadden kregen we antwoorden die wij konden begrijpen. Hij had een aantal opties voor ons die ook weer goed uitgelegd werden met alle voor en nadelen hierbij. Ook het gebruik van de digitale map is een uitkomst, hierdoor kun je precies zien wat er nog moet gebeuren en wat er al goedgekeurd is. Voor mijn gevoel kon ik ook altijd contact opnemen als ik vragen had. Al met al een goed en vertrouwd gevoel.

Het onoverzichtelijke inzichtelijk gemaakt

Het is geen feest op de Utrechtse huizenmarkt. En al helemaal niet als je net een vervelende scheiding achter de rug hebt. Ik zocht een hypotheek voor mijn nieuwe huis en overzag het allemaal niet meer. Hamada heeft me bij de hand genomen en in alle rust de verschillende scenario's aan me voorgelegd. In 2 sessies van 3 uur. Hij benadrukte veelvuldig dat ik hem ieder moment mocht benaderen met vragen, ook buiten kantoortijden. Als we op een ander terrein kwamen wat buiten het hypotheekadvies viel, dan pakte hij er direct de prijslijst bij om te laten zien hoeveel de meerprijs zou zijn van dat advies. Dan kon ik bepalen of ik dat wilde of niet. Die transparantie heb ik als heel prettig ervaren. Uiteindelijk voelde het alsof ik op een heel natuurlijke manier terecht kwam bij de voor mij beste financiering. Daarbij heb ik de adviseur leren kennen als een fijn mens. Iemand die er blij van wordt als hij zijn klanten op een goede manier verder kan helpen.

Gedegen advies wat aansluit bij wensen

Wij zitten al enkele jaren bij Hypoinsur en worden heel goed begeleidt m.b.t. onze hypotheek. Eerst bij de aankoop van ons huis en nu bij het oversluiten en realiseren van een verbouwing. Ze luisteren goed naar je wensen en brengen dit met een passend advies in kaart om te verwezelijken. Wat opvalt is dat ze goed op de hoogte zijn van de laatste regelgevingen op NL en Europees niveau wat soms handig kan zijn in het toepassen van renteaanpassingen en andere wijzigingen. Wij voelen ons erg prettig bij Hypoinsur daar we inmiddels al een aantal jaren bij ze diensten afleveren en dat voor de komende jaren ook zeker nog zullen blijven doen!

zeer goed

De adviseur nam de tijd om eea uit te zoeken en wist echt tot een heel gedegen persoonlijk advies te komen, niets was te veelHeeft mij zeer goed geholpen

Veel informatie maar duidelijke uitleg

De adviseur heeft mij uitstekend geholpen. We gingen snel door alle informatie maar ik kreeg alle tijd om vragen te stellen ze kon alles beantwoorden.Het huis kopen en alles wat daarom heen komt vereiste alsnog veel werk van mij maar het hielp enorm om iemand te hebben die alles op een rijtje had en in ieder geval zegt wat er gedaan moet worden.Ik kon ook altijd bellen mocht ik vragen hebben en daar heb ik ook een paar keer gebruik van gemaakt, zelfs toen ze vrij was beantwoordde ze mijn vragen.HypoInsur bied achteraf een nazorg abonnement aan maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Ik heb ook geen van de verzekeringen afgesloten dus ik kan daar verder niet over oordelen.

duidelijk en snel geregeld

Goede uitleg, snelle communicatie, doortastende aanpak, informeel maar toch professioneel

Duidelijk en professioneel advies!

Heel goed advies waarbij overal naar wordt gekeken en je zeker weet dat je met het perfecte aanbod de deur uitgaat waarbij ook de risico's duidelijk zijn. Wij hebben weer een hypotheek waarbij we met een gerust hart kunnen leven.

Prima adviseur

Heldere communicatie, zeer goede bereikbaarheid, persoonlijke benadering

Super!

Dankzij ***** is het ons gelukt om ons eerste huis te kopen. Dit bleek een vrij lastige klus en het moest dit jaar nog rond komen (we hadden nog een kleine 5 weken). Door het doorzettingsvermogen, de snelle en duidelijke communicatie, zijn ervaring en heel veel energie van ***** die hij in ons dossier heeft gestopt is het ons gelukt om binnen 3 weken een hypotheek af te sluiten. We zijn zeer tevreden met de service die geleverd is en in de toekomst zullen wij hem zonder twijfel weer inschakelen. Nogmaals enorm bedankt *****!

Kundig en gedegen advies

We zijn kundig geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Het was ook fijn dat er snel op vragen werd gereageerd en dat de hypotheekadviseur goed bereikbaar was. Hij heeft ons geduldig en snel geholpen.

Duidelijk en persoonlijk advies

Er ligt een compleet rapport inclusief advies waar wij echt mee geholpen zijn. meer inzicht in onze situatie gekregen ook inzicht gekregen in dingen waar wij geen weet van hadden ***** is altijd bereikbaar en helder in zijn uitleg ook is hij erg kundig

Super goed en duidelijk advies

***** geeft een duidelijk advies wat helemaal gebaseerd is op mijn voorkeuren en keuzes. Maar legt ook alles duidelijk uit wat er voor gevolgen zijn. Super.

Persoonlijke communicatie, begrijpbare uitleg!

De adviseur van Hypoinsure heeft ons enorm goed geholpen in ons proces tot het verkrijgen van een hypotheek.Het contact hebben wij als heel open en persoonlijk ervaren. We konden haar altijd bellen en ze was goed bereikbaar. Ze nam altijd de tijd om onze vragen uitgebreid te beantwoorden. Ze wist dingen zo uit te leggen, dat het voor ons als leken ook te begrijpen was. Zo wisten we goed waar we ja of nee op zeiden.De communicatie was open zodat we wisten welke kosten we konden verwachten en de stappen die we moesten doorlopen.We zijn haar dankbaar dat het proces zo vlekkeloos is verlopen!

Duidelijk, doorgrond, plezierig

Het adviesgesprek was op alle punten zeer duidelijk, er werd ruim de tijd genomen om te zorgen dat alles aan bod kwam waar wij vanaf moesten weten. Tevens was de adviseur ook altijd bereikbaar als we net even een prangende vraag hadden.

Duidelijk en transparant advies

Duidelijk advies, zeer vriendelijke service, snelle responsetijd, luistert naar de wensen en eisen van de klant, veel vakinhoudelijke kennis, professioneel, transparant, behandelt moeilijke vraagstukken indien nodig nog een keer.

Gedetailleerd en compleet advies

De adviseur denkt met je mee en geeft goed advies.Hij verdiept zich in jouw situatie.

Professioneel en volledig

Ik bevel HypoInsur aan, omdat ze een gedegen en volledig advies geven waarin volledig rekening gehouden wordt met mijn persoonlijke situatie

Zeer persoonlijke en bevlogen dienstverlening!

De adviseur zat bovenop mijn dossier en hield alles extreem goed in de gaten. Ze heeft de verschillende aspecten geduldig en helder uitgelegd, en in alles met me meegedacht. Ik ben door de adviseur en Hypoinsur met het volste vertrouwen het traject ingegaan om een hypotheek af te sluiten.

Ongelooflijke inzet, goed advies

De adviseur en haar collega's hebben alles in het werk gesteld om bij mijn hypotheekverstrekker een offerte te verkrijgen. Onder meer waren er problemen met het niet mee laten tellen van een levenslange lijfrentepolisuitkering. Het is gelukt om dit toch voor elkaar te krijgen met heel veel moeite. Zelfs tijdens haar vakantie heeft de adviseur zich hiervoor ingezet. Hulde!!!! Daarnaast goed financieel advies gekregen over financiele verwachtingen voor de toekomst. Kortom een uitstekend adviesrapport ontvangen. Zeker een aanrader voor andere mensen

Goed, duidelijk en eerlijk advies

Wij kregen een duidelijk en overzichtelijk advies. Je wordt stap voor stap op een eerlijke en realistisch manier door het hele proces begeleid.

vriendelijk, professioneel, goed ingelicht

Ik zou HypoInsur zeker aan kenissen en vrienden aanbevelen. We werden heel goed geholpen, duidelijke uitleg, eerlijk advies. ***** heeft veel aandacht en tijd aan ons en onze situatie besteed.

Zeer vriendelijke en duidelijke toelichting.

Onze Financieel Adviseur ***** heeft ons een zeer goede begeleiding gegeven met de aankoop van ons eerste huis.

Uitgebreid en zorgvuldig

***** neemt de tijd, geeft zorgvuldig advies, en heeft een duidelijk verhaal. Het advies wordt op maat toegesneden en houdt rekening met het verleden, de huidige wensen, maar vooral ook op de toekomst (korte en lange termijn). Daarbij is het gewoon een aardige kerel. We zijn blij dat we op cijfers op independer zijn afgegaan, en Hypoinsur hebben ingeschakeld. Het is toch allemaal een stuk ingewikkelder dan voorzien.

Begrijpelijk en compleet advies

Ik heb zelden iemand ontmoet die zoveel plezier heeft in en kennis heeft van het geven van financieel advies. Naast hele prettige gesprekken kreeg ik ook nog eens een uitstekend advies en begeleiding. Koste nog moeite werd gespaard om tot het beste advies te komen.

Over Hypoinsur, Hypotheekadvies, verzekeringen & Financieel advies

Hypotheekadvies compleet en onafhankelijk, Hypoinsur is 3 jaar op rij het beste hypotheek advieskantoor en biedt u de hoogste kwaliteit (als nummer 1 op de lijst van de beste advieskantoren) Wat kun je van HypoInsur verwachten: - Persoonlijke aandacht - Onafhankelijk advies in begrijpelijke taal - Meer dan alleen hypotheekadvies Hypotheken en financieel advies voor: Starters, Doorstromen, Ondernemers, Artsen, Artsen in opleiding (AIOS), Academici (IO) & Expats.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.