Financieel adviseur met kennis en kunde die uitgebreid de tijd neemt

Hamada heeft ons enorm goed geholpen bij het regelen van de hypotheek van ons eerste koophuis. Hij maakt de complexe materie begrijpelijk en neemt ruim de tijd om te zorgen dat je het begrijpt. Daarnaast is hij vrijwel altijd op korte termijn bereikbaar voor vragen, zelf buiten werktijd om. Alle benodigde documenten worden op tijd aangeleverd en Hamada zorgt ervoor dat alles ruim voor de deadline wordt geüpload. Hij is gedurende het hele proces betrokken en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld. Ik raad iedereen aan om in ieder geval een kennismakingsgesprek bij Hypoinsur in te plannen!

Geweldig advies

Top advies gekregen, zowel voor de hypotheek als de verzekeringen en algemeen financieel. Zeker on onze wat ingewikkeldere financiële situatie waren er nog heel veel mogelijkheden!

Heel goed en fijn advies gekregen!

Dit is de tweede keer dat ik door Hypoinsur ben geadviseerd voor hypotheekadvies. En ook nu weer heel prettig geholpen, deze keer door een ander maar zeer positief. We zijn helemaal niet financieel onderlegd, maar de hypotheekadvisuer heeft meerdere keren uitgebreid de tijd genomen ons alles uit te leggen. Dat waarderen we enorm! Ook reageerde hij altijd snel en was heel goed bereikbaar als er snel overlegd moest worden, in de oververhitte woningmarkt. Ik raad Hypoinsur daarom iedereen aan!

Hypoinsur voor diepgang en kwaliteit

De hypotheekadviseur van Hypoinsur heeft ons geholpen met een hypotheek. De kwaliteiten van de adviseur waren al snel zichtbaar. Omdat we een niet standaard aanvraag deden met daarbij de nodige tijdsdruk, wist hij toch al snel de vinger op de juiste plek te leggen. Dit schepte veel vertrouwen. Zijn kennis en doortastend optreden zorgde ervoor dat hij de mogelijkheden, risico's en gevolgen helder overbracht. Hij wist de rust te bewaren en leidde ons naar het juiste advies. Ook bijkomstigheden zoals verzekeringen en belastingen zette hij scherp en helder uiteen. Hij nam tijdens de video calls steeds de tijd die nodig was. Hij kwam afspraken na en verzette in korte tijd veel werk om onze aanvraag bij de geldverstrekker rond te krijgen. De rente liep namelijk dagelijks flink op. In 3 weken tijd was alles rond. Wij raden hem aan door zijn scherpzinnigheid, kennis, efficiente werkwijze, afspraak=afspraak mentaliteit, diepgang in de materie (doorzien en voorzien) en doortastendheid ten zeers

Verbouwing

Voor de verbouwing van ons huis, hebben we direct weer contact met Hypoinsur opgenomen, nadat hij ons ook goed had geholpen bij de aankoop. Hij denkt mee wat het beste bij ons past en geeft deskundig advies. Dit geeft ons het vertrouwen dat we nodig hebben bij het afsluiten van een hypotheek.

Oversluiten Hypotheek

De adviseur denkt al jaren met ons mee en geeft ons een advies waarbij wij altijd het gevoel hebben dat het goed is. Al 20 jaar hebben wij een open contact en schakelt hij op het juiste moment en heeft een luisterend/oplossend oor voor onze uitdagingen.

Betrokken en gespecialiseerd kantoor

Prettig contact met onze adviseur. Persoonlijk betrokken, kundig en goed bereikbaar. Een betrouwbaar kantoor waar we met plezier onze financiele zaken door laten afhandelen.

Kundig en vriendelijk

Net als in 2015 bij mijn eerste woning heb ik in 2021 opnieuw gekozen voor de diensten van Hamada bij HypoInsur. Hij is een vriendelijke, kundige en betrouwbare adviseur die zijn uiterste best doet om zo goed mogelijk mee te denken en maatwerk te kunnen leveren. Altijd goed bereikbaar, en met veel geduld heeft hij mij uitstekend begeleid bij het aanvraagproces van mijn tweede hypotheekvan.

Thorough advice for mortgage!

Highly recommended!! My boyfriend and I had a solid mortgage journey with the advisor from Hypoinsur. When I was looking for mortgage advisor for the first time, he was the only one who was critical enough to question validity of my residence permit and called up banks to confirm. And turns out he was on point - I had to wait couple months longer. Had he not questioned this, we would�ve had huge headache.As starters, a lot of concepts beyond mortgage were new, but he took his time to explain (and re-explain) what we should look out for in both Dutch and English. He has always been proactive on follow ups & jump in online meetings till our mortgage was secured. I really appreciate how reliable he has been since the start till the end.

Betrouwbaar en snel advies

Mijn vrouw en ik zijn opzoek gegaan naar een huis en hebben in de buurt van Utrecht Hypoinsur als adviseur gevonden via google. De reviews kloppen als een bus. De adviseur heeft ons zeer deskundig en helder geadviseerd omtrent het vinden van een geschikte hypotheek maar ook alle zaken daar omheen. Niet te vergeten met oog op de toekomst wat oh zo belangrijk is. Je wilt namelijk niet voor verrassingen komen te staan.Hij heeft zelfs in het weekend en in de avond tijd gemaakt om ons van advies te voorzien vanwege ons werkschema. Hij was zeer goed bereikbaar via telefoon en whatsapp wanneer wij vragen hadden en reageerde binnen no time.Al met al hebben wij ongeveer in 2,5 week alles rond gekregen (advies + hypotheek en benodigde verzekeringen).Wij willen daarom ook Hypoinsur aanraden aan iedereen die een hypotheek adviseur zoekt met een persoonlijke touch. Wij hebben echt advies op maat gekregen met een oog op onze toekomst!

Hypotheekadvies voor kavel plus bouwhuis

Dit is de tweede keer dat we van het advies van HypoInsur gebruik maken. Uiteraard omdat de eerste keer goed was bevallen. De tweede keer was een stuk complexer omdat we niet een huis kochten maar een kavel waar we een zelf laten ontwerpen huis op gaan laten zetten. Ondanks dit complexere vraagstuk voor een adviseur zijn we zeer goed en tijdig geholpen. De adviseur heeft alle tijd genomen om alle stappen toe te lichten en is er een uitstekend advies uitgekomen.

Vriendelijk, kundig en snel

Al enige tijd is de adviseur onze financieel adviseur. Recentelijk heeft hij ons bijgestaan bij de aankoop van onze nieuwe woning, waarbij er diverse ingewikkelde financiele vraagstukken aan het licht kwamen. En wederom zijn wij ontzettend goed geholpen. De adviseur denkt pro-actief mee, is erg servicegericht en brengt snel en kundig advies uit. Ook zijn persoonlijke benadering vinden wij erg prettig. Wij zouden hem dan ook zonder enige twijfel aan iedereen aanraden.

Zoek niet verder

Als starter op zoek naar een koopwoning in Utrecht in een tijd dat huizenprijzen maar blijven stijgen, is het makkelijk om het overzicht te verliezen. Wat zijn wij blij dat wij deze adviseur tegen zijn gekomen. Zij heeft ons stap voor stap begeleid. Altijd de tijd genomen en ons uitstekend onafhankelijk advies gegeven. Zij is een warm persoon die echte interesse heeft in onze persoonlijke situatie en zijn advies daar ook op afstemt. Als je op zoek bent naar een betrouwbare hypotheekadviseur, zoek dan niet verder.

Fijne adviseurs met heldere uitleg

Inmiddels was dit al de derde keer dat we bij HypoInsur kwamen voor onze hypotheek. We hadden een huis op het oog en moesten snel schakelen. Binnen no time hadden we een afspraak en hebben we uitgebreid uitleg gekregen over alle zaken die belangrijk waren. We hebben het huis gekocht en na goed advies besloten ons huidige huis te verkopen, ipv verhuren wat ons eerste plan was. Het is allemaal pittige materie, maar de adviseurs leggen je het net zo lang uit tot je het begrijpt. Er is een persoonlijke benadering bij HypoInsur en dat vind ik heel erg prettig.

Helderheid en Behulpzaam

een goede professionele adviseur, duidelijk, helder en geduldig. hij had genoeg tijd voor ons gemaakt, hij is een goede aanrader.

Goed en deskundig advies

Prima geholpen door de hypotheekadviseur. Hij is altijd goed bereikbaar en legt alles rustig uit.

Accuracy and honesty

very responsive, excellent collaborations and timely review on submitted documents

Zeer geschikte adviseur voor een goede prijs!

De adviseur is een zeer capabele hypotheekadviseur die zijn best doet voor zijn klanten en mee denkt in oplossingen. Zeker aan te raden voor een snelle afhandeling en een mooie prijs.

Professioneel, proactief en betrokken

Na een prettig kennismakingsgesprek met de adviseur heb ik besloten om onder zijn begeleiding de financi�le stappen te doorlopen om mijn woning aan te kopen. De adviseur heeft duidelijk uitleg gegeven over de verschillende opties. Hij was professioneel, proactief, betrokken en er zat ontzettend veel vaart in het proces. Met zijn hulp heb ik ontzettend snel het koopcontract kunnen tekenen.

Proactief en behulpzaam

Wij waren totaal niet voorbereid op de huizenjacht die op ons stond te wachten in het drukke Utrecht maar aan het hypotheekadvies lag het zeker niet, De hypotheekadviseur heeft ons super goed geholpen bij het verkrijgen van onze eerste hypotheek. Hij heeft goed de tijd voor ons genomen en vele scenario�s uitgelegd, doorgerekend en de voor- en nadelen hiervan uitgelegd. Toen we eenmaal ons droomhuis hadden gevonden hadden we vrij krappe deadline om de hypotheek rond te krijgen, dit heeft de adviseur snel en proactief voor ons opgepakt met uiteraard het gewenste resultaat. Wij raden hem zeker aan.

Professioneel, betrokken, kundig en snel!

Er was snel tijd om ons te helpen met onze vraag. Alles is erg helder uitgelegd door onze hypotheekadviseur. Hij is erg goed bereikbaar en ook in het proces werden we steeds snel door hem geholpen. Door de begrijpelijke uitleg van de financi�le keuzes die we moesten maken en het proces erachter, hadden we naar ons idee grip op de materie. Het advies wat we kregen past zeer bij onze omstandigheden. Als we weer advies nodig hebben gaan we zeker terug.

constructief en eerlijk advies!

Ondanks dat tijdens de aankoop van je eerste woning ontzettend veel op je af komt, heeft de adviseur mij op een hele prettige en fijne manier begeleid. Ik zou hem dan ook van harte aanraden bij iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, kritische en meedenkende hypotheek adviseur.

Deskundig, behulpzaam en flexibel

De adviseur heeft ons enorm geholpen tijdens de aankoop van ons tweede huis. Bij iedere stap in het proces (en wijzigingen hierin) heeft hij ons telkens meegenomen in de mogelijke scenario�s en voorzien van deskundig advies. Zeer behulpzaam, grondig in oplevering en altijd goed bereikbaar.

Klantvriendelijk en erg goed advies

Bij Hypoinsur kreeg ik heel goed advies voor het kopen van mijn eerste huis. De adviseur reageert snel en is duidelijk in het uitleggen van alle aspecten van het verkrijgen van een hypotheek. Naast professioneel zijn ze ook vriendelijk en warm.

Zeer vakkundig en klantvriendelijk!

Proactief benaderd om onze financi�le situatie omtrent de hypotheek opnieuw te bekijken.Advies gekregen en hier voordeel uit kunnen halen.Zeer klantvriendelijk en zeer vakkundig. Aanrader!

Over Hypoinsur, Hypotheekadvies, verzekeringen & Financieel advies

Hypotheekadvies compleet en onafhankelijk, Hypoinsur is 3 jaar op rij het beste hypotheek advieskantoor en biedt u de hoogste kwaliteit (als nummer 1 op de lijst van de beste advieskantoren) Wat kun je van HypoInsur verwachten: - Persoonlijke aandacht - Onafhankelijk advies in begrijpelijke taal - Meer dan alleen hypotheekadvies Hypotheken en financieel advies voor: Starters, Doorstromen, Ondernemers, Artsen, Artsen in opleiding (AIOS), Academici (IO) & Expats.