Eerlijk een transparant

Wilkens en partners geeft eerlijk en transparant advies. Goede en duidelijke uitleg over de gang van zaken. Ook als het niet verstandig is om bepaalde keuzes te maken wordt daar eerlijk advies over gegeven en komt men met een passende oplossing. Je kunt er altijd terecht met vragen. Wilkens en partners is zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar per telefoon of email en je krijgt altijd snel een reactie terug.

Uitstekend!!

Wij als starters zijn geholpen op persoonlijk niveau. Dit is door ons als zeer prettig ervaren. Dit mede doordat het geen standaard aankoop was(verkoper heeft veel schulden). De begeleiding in de keuze van je hypotheek was uitstekend en erg transparant over de voor/nadelen van je hypotheek keuze. Het voortraject(controleren van het voorlopig koopcontract,voorwaarden etc)van de aankoop was in ons geval(door vorige eigenaar) erg ingewikkeld. Ook hierin was de begeleiding en advies fantastisch! Door Wilkens en Partners zijn we niet akkoord gegaan met diverse cruciale voorwaarden die wij zelf over het hoofd hadden gezien. Hiervoor zijn we **** en de rest van de medewerkers erg dankbaar! Kortom fantastisch kantoor, eerlijke mensen, goed advies en persoonlijke begeleiding.

geweldig advies

Ik beveel dit kantoor aan iedereen, omdat deze mensen altijd voor je klaar staan. Als je vragen hebt, dan zoeken zij dit voor je uit. Het advies wat je krijgt is zeer goed.Het is duidelijk, voor iedereen. En dit zijn mensen die ook rekening houden met de klant. En altijd bereikbaar. Ik ga zeker deze mensen aanbevelen bij familie, vrienden en collega's.

Zeer goed advies

Dit kantoor is aan te bevelen omdat alle aspecten, denk aan: deskundigheid, professionaliteit, betrouwbaarheid en snelheid op alle fronten ruimschoots waargemaakt.

Passend, betrouwbaar en persoonlijk

Al vanaf de eerste ontmoeting tot aan het advies een persoonlijk contact. Het advies is exact passend voor onze persoonlijke situatie. Wij hebben een goede steun bij deze belangrijke stap in ons leven

Voortreffelijk advies!

Ik vind het bijzonder prettig een adviseur te hebben gevonden die goed luistert, meedenkt en heel concreet met een passende prompte oplossing komt.De heer ******** adviseert met een enorme dosis enthousiasme, heeft goede idee�n en is zeer deskundig.

Goed duidelijk en eerlijk advies

We zijn hier enorm goed geholpen veel kennis van zaken professionele mensen, die je erg goed van dienst zijn .Wij zouden Wilkens en partners zekers aanraden.

Uitstekend!

Zeer deskundig advies ontvangen. De klant staat centraal. Alles werd correct afgehandeld. Ben inmiddels weer langs geweest voor pensioenadvies.

Heel goed advies en duidelijkheid gekregen.

Super zoals we daar geholpen zijn we bevelen ze zeker aan gewoon open kaart zoals het is wat wij soms als mensen anders willen en niet kan Top.

Duidelijk, eerlijk advies!

Ik ben naar Wilkens&Partners gegaan omdat ik mij ori�nteerde op de aankoop van een huis. Dit kantoor had een hoge beoordeling dus besloot ik te bellen voor een afspraak.****adviseerde mij, en maakte een ge�nteresseerde oprechte indruk op mij. Na een aantal berekeningen kwam hij tot de conclusie dat het voor mij interessanter was om eerst te gaan huren, en dan later pas te gaan kopen. Ik was heel erg blij met dit eerlijke advies, en zodra de tijd rijp is zal ik ook zeker weer bij Wilkens&Partners aankloppen voor hypotheekadvies.Ik zou iedereen aan kunnen bevelen om naar Wilkens&Partners te gaan. De mensen zijn vriendelijk, eerlijk, en doen echt hun best voor je. Daarnaast was ****heel transparant in de informatievoorziening! Ik ging met een erg goed gevoel weer naar buiten.

Zeer goed advies, maximale ondersteuning

Ik kan het kantoor aanbevelen, omdat ze niet bevooroordeeld zijn en de best mogelijke deal voor jouw zoeken. Eerlijk advies van de mogelijkheden maar ook de onmogelijkheden.

Oplossingsgericht advies in een complexe situatie.

Ik kan het kantoor Wilkens & Partners Financi�le Dienstverlening aanbevelen, omdat er in mogelijkheden en oplossingen wordt gedacht. Ondanks een complexe financierings vraagstuk bij de aan- en verkoop van eigen woning als DGA is de financieringsaanvraag uiteindelijk met een positief resultaat afgerond. 100% inzet en doorzettingsvermogen. Top!

Fantastisch advies

het advies werd deskundig (in de voorbereiding, het advies, de begeleiding en de nazorg) uitgevoerd met een flinke dosis bpersoonlijke betrokkenheid, zowel de binnen[- als de buitendienst

Deskundigheid in prettige sfeer.

Zeer goed geholpen door *****. Prettig persoonlijk contact en ***** heeft veel know how.

helder duidelijk en overzichtelijk

prima adviezen gekregen. Heb mijn zus ook naar ***** gestuurd en ook zij kreeg scherpe offerte's en een helder plaatje.

Zeer deskundig, betrouwbaar.

**** is bijzonder goed op de hoogte van de laatste nieuwe regelgeving welke zelfs bij diverse banken nog niet duidelijk is.

Zeer correct en vasthoudend.

Adviseur ***** gaf niet op om voor ons de juiste hypotheek te vinden. Hij heeft een zeer ruime kennis van de mogelijkheden die geboden worden en blijft voor de klant zoeken naar de juiste hypotheek.

Goede uitleg,deskundig.

Op de hoogte van de nieuwste zaken.De adviseur legt de hele markt deskundig uit en geeft aan wanneer er een voordeel valt te behalen met een evt hypotheekkeuze.Zeer deskundig ven niet opdringerig.Kom er op korte termijn zeker wewer.

gewoon goed

gewoon goed.gelijk duidelijk en vertrouwd gevoel erbij.kan merken dat ze je echt willen helpen en niet alleen geld aan je proberen te verdienen

Zeer duidelijk

Dit kantoor houdt met het advies rekening met alle aspecten en wensen van de klanten. Maatwerk dus.

Geweldig geholpen

Duidelijke en begrijpbaar advies. Overzichtelijke offertes.Zeer klantvriendelijk

Zeer deskundig advies

Het kantoor zou ik aanbevelen om zijn deskundige kennis en altijd het beste willen bereiken voor de klant. De klant staat hier nog centraal!

Vakkennis, empatisch, communicatie en integer

Door de vakkenis van de adviseur gekoppeld aan empatisch vermogen, integriteit en een duidelijke en goede communicatie gekomen tot een fantastisch eindprodukt welke volledig aan de wensen heeft voldaan.

Open, eerlijk en oplossingsgericht advies

****** kwam met creatieve en realistische adviezen. Ik ben blij met het voorstel en de wijze waarop hij me inzicht gaf in mijn (financi�le) mogelijkheden.

***** , luistert adviseert en handelt ernaar

De gesprekken die wij hebben gevoerd zijn als zeer prettig en vriendelijk maar ook zakelijk verlopen. Er is goed geluistert naar de wensen en mogelijkheden die wij hadden. Hierop is snel en inovatief op gereageerd.

Kop van Het Ruim 15

8251 KD Dronten