fantastische mensen, gaan voor je door het vuur!

Wij zijn ontzettend goed geholpen bij Wilkens en partners, bij ons 1e huis hebben ze ons geholpen en bij aankoop van ons 2e huis hebben we geen moment getwijfeld en weer vertrouwd op Wilkens en partners, ze zijn voor ons door het vuur gegaan!

Deskundig en breed advies

Ik kon alle vragen stellen die ik wilde en ik kreeg snel en duidelijk advies.

degelijk advies gekregen

Zeer degelijk en helder advies gekregen. Bij Wilkens & partners hebben ze absoluut kennis van zaken. Ze hebben mij van begin tot het eind ondersteund en geholpen.

Fantastische organisatie

Zowel ****** als ******* hebben alle tijd genomen om een leek als ik wegwijs te maken in de wereld van de hypotheek en hierdoor mogelijk gemaakt om met transparant advies mijn eerste huis te kopen.

Heel goed advies en heel prettig om me te werken.

Ik vind het kantoor ontzettend prettig om mee te werken, ze denken echt met je mee en voorzien je van een prima advies.Korte lijnen om de juiste mensen te spreken te krijgen, tevens houden ze je continu op de hoogte van de ontwikkelingen in je casus. Kortom een prima adviseur !!

Helder,meedenkend, goede prijs/kwaliteit

Tijdens onze aankoop van onze eerste woning, werden we keurig door het hele proces begeleidt en was het advies goed. Een hoop papier werk omdat ik zzp'er ben. Enige kritiek puntje is dat ik af en toe zelf aan de bel moest trekken om de voortgang van het proces te horen. Mede doordat het een drukke periode was op het kantoor (goed teken!) hoorde ik achteraf. Ga zo door Wilkens & Partners!

eerlijk advies

Er werd de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Kennis van zaken in huis dus je hoeft niet nog een derde persoon in te schakelen. En het is een erg prettig kantoor qua sfeer en inrichting.

vriendelijk, behulpzaam,en goed advies.

daar ik zelf geen verstand heb van hypotheken en de tijd hiervoor ontbreekt ,en juist in een zakelijk gesprek dit onderwerp door hun naar voren kwam pakt dit weer in een leuk voordeel uit omdat bleek dat er een rentemiddeling mogelijk was.

super advies

Ik kan dit kantoor zeker aanbevelen, ze hebben de tijd voor je. ze denken mee. alle mogelijkheden worden duidelijk en overzichtelijk uitgelegd. top advies

Geweldig geholpen

Alles is duidelijk uitgelegd en overzichtelijk gemaakt. Er is keihard gewerkt om de hypotheek rond te krijgen en dat waarderen we zeer.

Helder en duidelijk advies

De adviseur heeft eenvoudig en simpel ons de voor en nadelen van onze bestaande hypotheek uitgelegd. In samenspraak hebben we een wijziging doorgevoerd en zijn wij super tevreden over het resultaat. Ook zijn wij bijzonder tevreden over de werkwijze en hoe je je klant voelt bij Wilkens & Partners!!!

Advies in begrijpelijke taal, klantbelang voorop!

Omdat de rentevast periode van onze hypotheek afliep hebben wij advies en bemiddeling ontvangen van Wilkens en Partners. Wij waarderen de aanpak bijzonder. Onze vraag is voortvarend in beeld gebracht en opgepakt. Het heeft geresulteerd in een heldere, in begrijpelijke taal afgegeven advies. Door ook de bemiddeling aan Wilkens en Partners toe te vertrouwen zijn onze verwachtingen met betrekking tot de meest gunstige hypotheekvorm en de hoogte van het rentepercentage overtroffen. Wilkens en partners is overduidelijk een organisatie waar klantbelang daadwerkelijk voorop staat. Bovendien worden er over de kosten duidelijke afspraken gemaakt.

goed duidelijk advies

Wilkens & partners heeft voor mij een zeer goede hypotheek geregeld! Tevens namen ze de tijd voor ons en gaven een duidelijk advies.

Adviseur bedankt voor jou inzet voor een hypotheek voor onze nieuwe woning We hebben de samenwerking met jou als heel prettig ervaren vooral jou enthousiasme werkte aanstekelijk Het was een moeilijk klus maar je hebt het voor ons gefikst en zijn er heel blij mee Wij wensen jou samen met jou collega`s het alle goed toe met jullie nieuwe zaak Liefs Rein en Marian

Wederom realistisch en goed advies gekregen

De adviseur heeft een goede en realistisch kijk op de financi�le markt. Hij luistert , observeert en adviseert en weet wat het beste is voor zijn klant. Eindelijk is Wilkens & Partners in het centrum van Dronten te vinden zodat ze ook voor andere makkelijk te vinden zijn.

Professioneel en klant vriendelijk bedrijf.

Wilkens en partners hebben ons heel fijn geholpen bij het aankopen van ons huis! Samen werkten we alles netjes af en werden we ook heel goed ingeinformeert over hoe je een goede hypotheek afsluit en hoe het loopt. De adviseurs zijn ook klant gericht en ze helpen je ook goed mee met het oplossen van problemen! Ik raad dit kantoor bij iedereen aan!

Fantastisch advies!

Wij hebben ontzettend goede ervaring met Wilkens en Partners. Dit omdat wij als starters bezig zijn om een huis te financieren. Hierbij hebben zij ons ontzettend goed geadviseerd, en stonden ze klaar voor ons wanneer dat nodig was! Echt top!

Fantastisch kantoor

Zij hebben mij van uitstekend advies gediend na mijn scheiding waarna ik de helft van de hypotheek opnieuw moest aanvragen. en in eerste intantie heb ik mijn huidige woning ook door hen laten afsluiten wat op een (voor mij) zeer vakundige manier is gebeurd.

Fantastisch advies

Door deze verhoging en door het scherpe aanbod van de bank. Gaf ****wederom een advies op maat. Zowel de bank als wilkens en partners snappen hoe ze een ondernemer moeten adviseren en helpen in goede en slechte tijden.

Meedenkend en betrouwbaar advies

***** heeft ons geholpen bij het totale plaatje om als ondernemer een hypotheek te verkrijgen met alle overige zaken.Goed advies en hulp gehad, ook bij andere zaken zoals notaris en het verloop van het aankoop traject.Geeft een eerlijk advies en is ook eerlijk wanneer hij iets toch niet waar kan maken.Heeft voor ons een betere offerte neergelegd dan wij van te voren hadden verwacht.Overige adviseurs heb ik weinig mee te maken gehad.Hetgeen wat ik met hen besproken/aangevraagd had verliep uitstekend.Wij kunnen Wilkens en Partners dan ook aanbevelen, zeker wanneer u als ondernemer opzoek bent naar mogelijkheden.Als er mogelijkheden zijn dan zullen Wilkens en Partners deze benutten!

Zeer goed en betrouwbaar advies

**** weet zeer goed te luisteren naar je verhaal en daaruit te analyseren welke hypotheekvorm het beste bij onze gezinssituatie past. Verder komt het gehele bedrijf zeer deskundig over en wordt je altijd op een vriendelijk manier te woord gestaan.

eerlijk en helder advies

Door **** na onze lopende financiele zaken inclusief hypotheek te laten kijken besparen wij nu 350 euro per maand. **** is er duidelijk niet op uit om zijn eigen zak te vulllen maar vind het belangrijk om een goed advies te geven.Dit is de eerste keer dat ik bij een financieel/hypotheek adviseur wegkom en ook daadwerkelijk weet waar ik mijn handtekening onder gezet heb.

Fantastische bedrijf en speciaal gericht op jou.

Geweldige service naar de klant toe. Zelf zitten ik en me vriendin in een lastige situatie om een hypotheek te krijgen. Dit i.v.m dat ik een eigen bedrijf bezit waar de boekhouding niet van correct was ( door schuld van boekhouder ) en waardoor het toekomst beeld van een hypotheek en een eigen woning alles behalve re�el was. Maar dankzij de enorme inzit van ***** en **** begint alles toch realiteit te worden. En buiten het financieel plaatje om is het een geweldig kantoor wat de tijd voor je neemt, wat verder gaat waar de andere stoppen en waar ze alles om doen om je op je gemak te stellen. 1 woord Fantastisch

Goed advies en kennis van zaken.

Het was een prettig eerste adviesgesprek, **** heeft kennis van zaken en weet dit duidelijk en helder voor mij (starter) te formuleren. Op dat moment had ik nog niet concreet iets gekocht, toen dit daadwerkelijk het geval was moest alles binnen korte termijn in gang gezet worden om voor een bepaalde datum alles te realiseren. Wilkens & partners hebben er alles aan gedaan, met succes. Het was voor mij een prettig gevoel hen als tussenpersoon te hebben ipv rechtstreeks bij een bank.

Fantastisch, top advies!

Goed advies, weten waar ze het over hebben en zeer open en vriendelijk. Als beginnend starter weet je direct waar je aan toe bent door het juiste advies!!

Kop van Het Ruim 15 8251 KD Dronten