Het was leuk alleen super lang

We hebben veel informatie gekregen, wel heel leuk en goed. Maar het zou in een kortere tijdperiode kunnen.

Waardevolle aanvulling op mijn op mijn al bestaande kennis binnen het projectmanagement!!

Veel diversiteit van werkvormen, goede templates, levendige voorbeelden, praktisch aan de slag!

Het was een leuke interactieve training

De trainer was erg gezellig, nam het team goed mee. Kan ook super goed presenteren, heel rustig, maar ook duidelijk. Ik vond de diepgang wel matig van de onderwerpen.

Goede kennismaking met Lean

Fijne tweedaagse cursus om kennis te maken met Lean.

Successful training

Veel interactiv geleerd. De recap op de tweede dag was heel goed, om alles te herhalen.

Zeer goede cursus

Veel geleerd, zeker qua structureren van verbetertrajecten. Goede cursusleiding. Ik zou persoonlijk alleen nog iets meer stilstaan bij het theoretische deel en iets minder met oefeningen, maar dat is echt persoonlijk.

Veel, maar zeer nuttige informatie, goed overgebracht door trainster Ingrid Mooijman.

Heel veel geleerd

Goede theorie, veel nieuwe begrippen geleerd.

Veel tools en handvatten

Samen aan de slag met de theorie. Er mag meer tijd besteed worden aan de praktische toepassing ervan.

Superfijne trainer

Ik vond Carla een hele fijne trainer. Ze legde onderwerpen heel duidelijk uit, gaf de tijd om het uit te leggen etc. Hele fijne trainer.

Leerzaam

Leerzaam, de theorie ging snel, ik had graag meer voorbeelden uit de praktijk (onderwijs) gehad waar we iets mee kunnen

Leerzame training

Goede lessen en vooral ook heel toepasbaar.

Fijne training, gelijk de praktijk en theorie bij elkaar!

Fijne training, gelijk de praktijk en theorie bij elkaar!

Redelijk

Dit was een eerste training dus een nieuwe ervaring

Leerzaam

De training was op een leuke leerzame manier gedaan. Alles werd goed uitgelegd met voorbeelden. En leuk afwisselend met opdrachten.

Ik heb een goede ervaringen. Veel geleerd. Efficiënt geworden

Zeer nuttige cursus!

Ik vond het een hele leuke en vooral nuttige cursus, en heb veel geleerd!

Goede samenvatting

Goede heldere uitleg met leuke voorbeelden en oefeningen

Informatief cursus

Veel geleerd en duidelijk met voorbeelden en praktische dingens

Zeer leerzaam

Ik heb een beter berip gekregen van lean.

Leerzaam training/uitleg is goed

Boeiend

Op een leuke manier zoals met praktijkopdrachten de kennis op gedaan

Goeie uitleg met leuke praktijkopdrachten

Goeie cursus.

Leuke presentatie en goed uitleg

Leuk team en leerzaam

Ik heb al mijn leerdoelen mbt VSM gehaald

Ik heb al een keer een praktijkdagje VSM op het werk met het team mogen bijwonen. Maar het is wel fijn om meer handvaten te krijgen in de mogelijkheden, the what en how. Ook fijn dat ik hiermee een bevestiging heb ik dat mijn aanpak in de praktijk op een analyse een juiste is. Dank je wel voor deze eye openers. Hier kan ik mee verder.

Orteliuslaan 850

3528 BB Utrecht