Netjes de afhandeling van onze nieuwe auto alle tijd daarvoor complete

Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prima service conform afspraken

Voor de eerste keer voor een onderhoudsbeurt naar Broekhuis. Prima ervaring. Op redelijk korte termijn een afspraak kunnen maken. Servicebeurt conform afspraken uitgevoerd. Prima service

Beste Johan, Bedankt voor uw positieve review en mooie woorden! We zijn blij dat u eerste ervaring bij ons op de vestiging naar tevredenheid is verlopen. Graag staan wij de volgende keer graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prettige en duidelijke ontvangst en afhandeling

Bij het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt duidelijke indicatie van onderhoud en kosten. Bij het brengen van de auto werd even later netjes aangeven dat 1 aspect van het onderhoud nog niet nodig was. Ruime mogelijkheid voor vervangend vervoer of wachten bij een kleine beurt.

Beste Jan, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Vriendelijkheid je word goed geholpen alles word duidelijk uitgelegd

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Vlotte actie

De toegezegde terugbrengservice liep bijzonder vlot, en nog wel met een splinternieuwe Ioniq 6. Je zou de auto bijna regelmatiger een beurt laten geven

Beste Wim, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Uitstekende auto, uitstekende dealer!

- Vakkundige en klantgerichte dealer. - De auto is technisch geavanceerd en heeft een hoogwaardige afwerking.

Bedankt Toine, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Nog voldoende punten om te verbeteren

Tweedehands auto gekocht bij Broekhuis. Wat ging goed: Aflevering van de auto op de afgesproken dag. Wat kan veel beter: - Op de website staat “Gratis aflevering aan huis”. Dit klopt niet. In de onderhandeling werd 140 euro verwerkt om de auto van Zwolle naar Rotterdam te brengen. Verkoper geeft achteraf aan dat gratis aflevering onderdeel is van een bepaald afleverpakket en in een bepaalde straal binnen Zwolle. Niet netjes. Zou de tekst op de website er gewoon afhalen als je het niet waar kan maken - Natuurlijk ligt er de verantwoordelijkheid bij de koper van de auto om hem helemaal te controleren op schade en gebreken. Maar ik mis de service dat Broekhuis netjes aangeeft wat er allemaal mis is met de auto. Zo kwamen we er nadat de auto thuis was afgeleverd pas achter dat de voorstoel bijrijder blokkeerde. Kostte toch weer een middag om dit bij een dealer in onze eigen regio op te lossen. Ook nu pas gezien dat de auto bepaalde beschadigingen heeft aan de buiten- en binnenkant die je pas in een bepaald licht opmerkt. Geeft toch een teleurstellend gevoel. Ik denk dat je je als autobedrijf echt kan onderscheiden als je dit vooraf met een klant doorloopt.

Beste heer Vaartjes, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u daarom contact met ons opnemen via: 038-2050330 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

uitstekend

uitstekend

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Klantvriendelijk en voor dat het gemaakt wordt nemen ze contact op

Wij bedanken u voor het achterlaten van uw ervaring bij ons op de vestiging. Wat fijn dat u onze service goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Super geholpen door een klantvriendelijk team

De aut gebracht voor een onderhoudsbeurt. Verzoek gedaan om de ruitensproeier aan te passen (sproeide te laag) en de wisserbladen te controleren en eventueel te vervangen. De voorbladen werden vervangen omdat ze scheurtjes vertoonden. Tijdens de beurt werden een aantal gebreken geconstateerd die mij werden gemeld. Tijdens het gesprek met de medewerker de alternatieven voor oplossing doorlopen. De medewerker dacht ‘lekker mee’ om het niet te duur te maken. Helaas waren niet alle onderdelen op voorraad, maar bij ophalen van de auto gelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor een week later. Supergeholpen en super tevreden over de service voor mijn Hyundai.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent en mijn collega met u heeft meegedacht! Wij zien u graag de volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Snelle en duidelijke vakkundige service

Ik kon op korte termijn een afspraak maken waarbij ik op locatie duidelijk werd geïnformeerd wat de verwacht ik mocht verwachten.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! We zijn erg blij om te zien dat wij u op kort termijn konden helpen en u naar tevredenheid hebben geholpen. Graag tot de volgende keer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Ik ben zeer tevreden met de manier van zaken doen met het bedrijf Broekhuis uit Zwolle. Verkoopster Valerie locatie Zwolle heeft goed geholpen, de koop van de auto werd van verschillende kanten bekeken wat wel en niet kon. Bij de koop van de auto was de afspraak om zelf de auto op te halen bij locatie Zwolle. Dit kon wegens omstandigheden van mijn kant niet doorgaan. Maar, geen probleem voor het bedrijf Broekhuis, zonder extra kosten werd de auto van Zwolle naar Barendrecht gebracht. Top!!!

We zijn erg blij dat wij deze mooie review en beoordeling van u mogen ontvangen, bedankt! Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prima adres

Prettig geholpen, alle opties voor ons bekeken en uitgelegd, de werking van de auto uitgelegd, zeifs onze telefoon gekoppeld. Had een Hogere inruilwaarde Verwacht. Al met Al een uitstekende adres.

Bedankt Herman, voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat u prettig geholpen bent bij ons op de vestiging. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Zeer vriendelijke ontvangst en er is adequaat meegedacht aangaande onze vragen en wensen, wat resulteerde in de aanschaf van een nieuwe Hyundai Bayon Premium 120PK automaat, welke uit voorraad leverbaar was. Een (kleine) miscommunicatie werd direct rechtgezet en afgelopen vrijdag konden we met onze nieuwe auto huiswaarts. Met inmiddels 700 kilometer gereden te hebben, kunnen we constateren dat de aanschaf van deze auto een goede keuze is geweest.

Beste Jan en Annette, Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met jullie aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prima service en klantgerichtheid

Tevreden, goed geholpen en goede service

Beste Mark, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Goed geadviseerd ,zonder dat het opgedrongen werdt.

Wij gingen kijken naar een nieuwe Hyundai Tucson, we werden door de adviseur netjes en zonder druk geadviseerd , hij heeft een offerte gemaakt die we thuis rustig konden bekijken. Twee weken later zijn we nogmaals geweest en werden weer netjes te woord gestaan en hebben toen de knoop doorgehakt, de auto die we graag wilden was in voorraad en kon snel geleverd worden. Een week na levering werden we benaderd door de adviseur om te vragen of we tevreden waren en of het na onze zin was. Wij zijn tevreden over de behandeling van Hyundai Zwolle.

Bedankt Anton, voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Bij de aanschaf van mijn auto werd ik op een professionele en transparante manier begeleid om mijn auto met zijn diverse eigenschappen te leren kennen. Men nam daar op een plezierige manier de tijd voor. Top, dat het is te weten, dat men altijd voor je klaar staat om je vragen te beantwoorden.

Bedankt Frans, voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Een super vriendelijke Broekhuis (Hyundai) vestiging in Zwolle

Ik heb een zeer goede ervaring met de Broekhuis Hyundai afdeling vestiging in Zwolle. Ik werd vriendelijk geholpen door Frank, die mij alles keurig uitlegde over de gang van zaken. Tevens stelde hij nog verbeteringen voor die tijdens de onderhoudsbeurt uitgevoerd konden worden. Na de beurt alles netjes op papier en de auto keurig gewassen....dit laatste is mij in 50 jaar autorijden nog nooit gebeurd, een schone auto na een onderhoudsbeurt, SUPER!! Na 18 jaar Ford, en 16 jaar Toyota gereden te hebben ben ik tot nu toe zeer tevreden over de Hyundai Plugin 4WD Tucson en de mensen die er aan werken, ga zo door....

Bedankt Ton, voor je mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Gastvrij, vriendelijk en alle tijd

Mijn ervaring met deze dealer was ontzettend fijn. Ik heb daar mijn eerste elektrische auto gekocht. Ik was op zoek naar een Hyundai Kona en zij konden mij deze auto al snel leveren. Ook op de dag van aflevering werd er alle tijd genomen. Ik mocht samen met mijn man de auto onthullen. En daarna werd alle tijd genomen om mij alles uit te leggen. Inmiddels rij ik nu twee weken in mijn nieuwe auto. En kan ik alleen maar genieten. Dank voor alle hulp en prettige gesprekken. En dank voor de leuke attenties.

Beste Jolanda, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Ales snel en netjes geregeld.

Verkoper was niets teveel. Deed z'n best om ons alles te laten zien. Tip: Volgende keer bij de aflevering een neutraal kadootje. We hebben met z'n tweeen de auto gekocht. Kadootje was alleen voor een man bestemd.

Beste Hans en Wilma, Dank jullie wel voor het delen van jullie positieve ervaring. Jullie feedback is heel waardevol voor ons. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Erg klantvriendelijk

Meedenkend en klantvriendelijk.

Beste Ardie, Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prettige en deskundige begeleiding bij het kopen van onze auto.

De ontvangst was vriendelijk. Afspraken werden nagekomen en de verkoper reageerde snel op mailtjes. De uitleg over de auto was duidelijk en hiervoor werd ruim de tijd genomen.Met de attentie die bij het ophalen van de auto gegeven werd, waren we blij.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met jullie aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

zeer betrokken en toegewijd

Ter zake deskundige mensen leren kennen met grote betrokkenheid. Afspraken worden nauwkeuring opgevolgd en de Ioniq 5 voldoet aan alle verwachtingen

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Zeer goede en professionele aflevering van mijn nieuwe Ioniq 5 Lounge

Tijdens het verkoopproces ben ik erg goed geholpen door de verkoopadviseur. Helaas bleek een dag na de koop dat een specifieke optie niet meer geleverd kon worden. Dat is vervolgens snel en netjes gecommuniceerd. Tijdens de (lange) wachttijd is er helaas niet veel gecommuniceerd. Dat mag beter. Hierin zal de importeur een belangrijke rol spelen. Voor de aflevering van de auto is goed met mij meegedacht op zoek naar een passend moment. De aflevering zelf was uiterst prettig en rustig. Gedurende een uur heeft de verkoopadviseur mij voorzien van de meest essentiële aspecten van de auto, zodat ik veilig de weg op kon. Ik ben super blij en tevreden met mijn Hyundai Ioniq 5 Lounge en gun iedereen zo'n rijervaring.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prima service komen afspraken na

Prima service, vaste onderhoudsprijzen.

Hartelijk dank voor je bezoek en dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Nikolaus Ottostraat 1

8013 NG Zwolle