Prettig contact en vakmanschap

Goed gecommuniceerd en lekker kunnen werken terwijl auto werd onderhouden. Duidelijke afspraken en goed overleg. Koffie was ook goed ;-)

Beste Charlotte, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Verliep allemaal voorspoedig

Prima onthaal. Voor mij de eerste kennismaking met deze locatie aangezien ik nog niet zo lang Hyundai rijd. Het personeel moet me nog eigen worden. Ik kon prima werken aan de daarvoor bestemde tafel in de showroom en ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de auto.

Beste Annemiek, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw eerste ervaring bij in de vestiging. Wat fijn om te zien dat het bezoek zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Zeer tevreden bij aankoop nieuwe auto

Enthousiaste verkoper ter zake kundig en zeer bereidwillig

Beste Joop, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed om te zien dat u zo tevreden bent over de aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Zeer klantvriendelijke ontvangst en kundig advies.

Na binnenkomst werd onmiddellijk een kop koffie aangeboden zonder dat er ons gevraagd werd waarmee wij geholpen konden worden. Terwijl wij onze koffie opdronken hebben we gezocht naar de Tucson Premium waarvoor wij gekomen waren. Wij werden vervolgens heel klantvriendelijk en deskundig geholpen door mevr. Laura Nijhof. Na een proefritje met de auto was de koop snel beklonken en we reden vervolgens weer naar huis in de wetenschap dat we met onze 3e Tucson op rij weer een auto voor jaren rijplezier hadden aangeschaft. De gehele afhandeling van de koop en aflevering (een week later) hebben we als zeer prettig ervaren.

Beste Wim, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van de mooie Hyundai Tucson. Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega Laura. Wij wensen u veel veilige kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Robin nam alle tijd voor me en vertelde duidelijk hoe de auto werkte

Robin heeft me fijn geholpen. Tijdens de verkoop was de baas er ook nog bij maar het ging nog om €900 en dat was voor mij veel geld. Hij had er best wel wat van af kunnen doen. In de autobranche is veel geld en de mijne wordt duur verkocht. Maar Robin deed het goed!

Beste Greetje, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Robin. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

is goed

Bedankt Henk, voor uw beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Het kwam goed!

We hadden een Hyundai ioniq 5 uitgekozen, alles was bijna rond. Verkoper Joost zag aan mijn man dat er iets niet goed zat. En dat klopte, de uitvoering die we gekozen hadden was net niet de juiste. Mijn man had een net iets luxere stoel nodig door zijn lengte. Joost trok alles uit de kast en zorgde voor de juiste uitvoering. Wat zijn we hem dankbaar voor zijn goede begeleiding! En wat een enorm fijne auto hebben we nu. Wij zijn tevreden klanten!

Beste Elise, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Joost en dat hij u van al uw wensen kon voorzien. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Gewoon leuk behandeld

Eerlijke indruk verkoper heeft ook nog contact gezocht hoe de auto bevalt en of er nog vragen waren of uitleg nodig was Nu mag de Hyundai zig bewijzen tegen de V.W Golf ervaring

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn erg blij met deze mooie review! Wij wensen u veel rijplezier en fijne kilometers toe in uw Hyundai! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Goeie service!

Goeie service, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg.

Hartelijk bedankt voor uw complimenteuze beoordeling! Wij hebben met plezier voor u klaargestaan op de dag van de afspraak. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Gehoord en serieus genomen

De verkoper wist heel goed onze wensen te analyseren en deze om te zetten in een aanbieding. daarna hadden we alle ruimte en tijd om onze keuze te maken zonder dat we hey gevoel hadden dat we gedwongen werden. We zijn ontzettend blij met de gekochte auto.

Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de verkoop. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

prima geholpen!

Beurt die wat langer duurde, daarom thuisgebracht en weer opgehaald. verrichtte werkzaamheden waren prima!

Wij bedanken u voor het invullen van deze mooie review! Wat fijn dat prima geholpen bent bij ons in Zwolle. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Perfect.

Kan niet beter.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat u het bezoek als perfect heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Correct ,vriendelijk en kundig personeel

Onder het genot van een kopje koffie kon ik wachten .

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en u ondertussen kon genieten van een kopje koffie. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Gewoon goed

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Bedankt Jaap, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u onze service op zo een positieve manier heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Zeer tevreden over dealer

Ik ben erg tevreden over Bert van der Vegt van Broekhuis Zwolle. Ik was op zoek naar een andere auto. Ik ben verschillende garage en dealers langs gegaan en heb verschillende proefritten gemaakt in verschillende merken. Hyundai Zwolle sprong daar wel uit met de service. Ondanks dat Bert mij niet kende, nam hij alle tijd voor mij en was hij de enige die mij vooraf aan de proefrit uitlegde, waar de meeste knoppen voor diende, zodat ik die kon uitproberen. Dat had ik niet eerder meegemaakt. De rust en de tijd die Bert nam heeft mij doen besluiten een paar dagen later terug te komen en te praten over een Hyundai i30 die ik op internet gevonden had. Hij gaf mij goed advies en keek met mij mee. Hij drong niet aan, maar liet vallen dat hij ook zo'n auto had staan. toe ik daar een proefrit mee gemaakt had, was ik om en heb ik de auto gekocht. Ik kreeg direct een leenauto mee om het weekend te overbruggen, wat ik zeer waardeer. Zoals er door Bert overal over nagedacht en meegedacht wordt, vind ik erg bijzonder. Het geeft een goed gevoel. De auto mocht ik onthullen, wat een erg leuke draai gaf aan je 'auto gewoon ophalen'. Vier dagen na de koop belde Bert om te vragen of de auto bevalt en of ik nog vragen had. Super attent!

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor deze mooie en complimenteuze review. Wat leuk om te zien dat u het gehele verkoopproces met Bert zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel rijplezier in uw mooie i30 en hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Komt afspraken na, bij vragen krijg je goed en vriendelijk advies. Super fijn om zaken mee te doen.

Beste Michiel, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Zwolle. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Super tevreden met mijn nieuwe occasion!

Vorige week kocht ik mijn nieuwe occasion bij Broekhuis Hyundai Zwolle. Ik ben ten eerste heel erg blij met mijn nieuwe auto. Hij rijdt als een zonnetje en is ook in prachtige staat :) Ben er zeer trots op! Tijdens de afspraak voor de proefrit en naderhand bij de verkoop werd ik heel vriendelijk te woord gestaan door Bert. Hij nam uitgebreid de tijd voor mij en al mijn vragen. Zelfs de nazorg was perfect, want een paar dagen nadat ik de auto gekocht had, werd ik gebeld of ik nog vragen had en of alles naar wens was. Dat is pas service! Dank voor de fijne koopervaring.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn dat u het gehele verkoopproces zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Super tevreden!

Erg goed en eerlijk geholpen door Robin en later door Bert. Zeker een aanrader om een auto aam te schaffen!

Bedankt voor uw mooie beoordeling en het aanraden van onze vestiging. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door onze collega's. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Uitstekend!

Zelfs als er een onderdeel niet voorradig is doen ze er alles aan om het alsnog dezelfde dag op te lossen!

Beste Ewoud, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Netjes de afhandeling van onze nieuwe auto alle tijd daarvoor complete

Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prima service conform afspraken

Voor de eerste keer voor een onderhoudsbeurt naar Broekhuis. Prima ervaring. Op redelijk korte termijn een afspraak kunnen maken. Servicebeurt conform afspraken uitgevoerd. Prima service

Beste Johan, Bedankt voor uw positieve review en mooie woorden! We zijn blij dat u eerste ervaring bij ons op de vestiging naar tevredenheid is verlopen. Graag staan wij de volgende keer graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prettige en duidelijke ontvangst en afhandeling

Bij het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt duidelijke indicatie van onderhoud en kosten. Bij het brengen van de auto werd even later netjes aangeven dat 1 aspect van het onderhoud nog niet nodig was. Ruime mogelijkheid voor vervangend vervoer of wachten bij een kleine beurt.

Beste Jan, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Vriendelijkheid je word goed geholpen alles word duidelijk uitgelegd

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Vlotte actie

De toegezegde terugbrengservice liep bijzonder vlot, en nog wel met een splinternieuwe Ioniq 6. Je zou de auto bijna regelmatiger een beurt laten geven

Beste Wim, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Uitstekende auto, uitstekende dealer!

- Vakkundige en klantgerichte dealer. - De auto is technisch geavanceerd en heeft een hoogwaardige afwerking.

Bedankt Toine, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle