Oog en oor voor de klant

Na minder goede ervaring bij andere dealers had ik via de website interesse getoond voor een aanbieding voor een Hyundai Kona Electric. De klantenservice in Harderwijk koppelde mij aan Broekhuis Hyundai Zwolle. Dat was een goede match, de verkoper luisterde goed naar de wensen en we rijden nu in een prima auto!

Beste Harm, Wij bedanken u voor deze mooie review. Dat u na een minder goede ervaring de juiste service bij Broekhuis heeft gevonden doet ons erg goed om te zien. We zijn blij dat onze klantenservice in Harderwijk u in contact heeft gebracht met ons en u naar tevredenheid bent geholpen! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Snelle en correcte service

De auto stond piekfijn en schoon weer klaar na een beurt zonder verrassingen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat uw auto na het onderhoud piekfijn en schoon weer voor u klaar stond doet ons erg goed om te zien. Fijn dat u onze service als snel en correct heeft ervaren. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Klantvriendelijk en duidelijke afspraken

Onze eerste ervaring met Broekhuis Hyundai Zwolle is naar volle tevredenheid. Er wordt duidelijk gecommuniceerd welke werkzaamheden worden uitgevoerd. Het personeel is correct en service gericht.

Bedankt Bertwin, voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Plezierig

Plezierige ontvangst, duidelijke uitleg, echt meedenken en zeer flexibel.

Beste Paul, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Grandioos ontvangen.

Voordat we uit Den Haag naar Zwolle zijn gegaan hebben we vele malen via mail contact gehad. Verkoper Robin heeft ons op afstand meer dan netjes behandeld. Afspraken zijn ook allemaal netjes nagekomen. Vaak anders meegemaakt. In de showroom ook zeer vriendelijk ontvangen. Geen haast dus tijd om veel dingen te kunnen vragen.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw grandioze ontvangst. Mooi om te lezen dat het contact met Robin zo goed is, daar doen we het voor. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Van begin tot aflevering goed contact en prima geholpen!!!!

Vanaf het begin goed contact met de verkoper. Totaal niet opdringerig. Bij de aflevering van de auto heeft hij uitgebereid de tijd genomen om alles uit te leggen. Kortom totaal geen negatieve opmerking.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Dat alles van begin tot eind naar volle tevredenheid is verlopen, doet ons goed te zien. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Goed informatief gesprek en betrokken medewerker.

Klant staat centraal en er wordt goed geluisterd.

Bedankt Henk, voor het delen van uw ervaring bij ons in Zwolle. We zijn blij om te zien dat u heeft mogen ervaren dat de klant bij ons centraal staat. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaarstaan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Mijn ervaring met Joost Woertman was super en geweldig. Nu nog steeds. Goed advies en behulpzaam

Bedankt Harm-Jan, voor deze mooie en positieve review. Dat u de service van onze collega als super en geweldig heeft mogen ervaren is voor ons heel fijn om te zien! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Vriendelijk, duidelijke uitleg, behulpzaam, in een woord TOP.

Tijdens ons bezoek aan Broekhuis Hyundai in Zwolle werden wij heel hartelijk ontvangen door Joost, nam alle tijd voor ons, ook toen het al op zaterdagmiddag 5 uur sluitingstijd was.

Bedankt Gert, voor uw bezoek en deze mooie review! Dat uw ervaring in één woord TOP is en u naar tevredenheid bent geholpen door onze collega is voor ons erg fijn om te zien. Graag tot de volgende keer bij ons in Zwolle! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Fantastisch geslaagd

Ik heb goed advies gehad, zonder dat er iets opgewongen werdt. Ik ben rondom tevreden en erg blij met mijn nieuwe auto

Beste Nicole, Gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden en blij bent met uw aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Alles naar wens, super tevreden.

Hele goede communicatie, alle vragen die we hadden zijn beantwoord, heel attent en vriendelijk.

Beste Annemarie, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Goede en betrouwbare service.

We zijn erg prettig geholpen. Er is goed naar ons geluisterd en alle afspraken zijn netjes nagekomen.

Beste Aron, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Zeer snelle en vriendelijke service!

Zeer vriendelijke en snelle service. Denken in alle opzichten goed mee, ook als het even anders loopt. Duidelijke informatie en klantvriendelijk ingesteld.

Beste Wouter, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prettige en ontspannen afhandeling van de verkoop!

De auto stond klaar bij binnenkomst en na koffie met lekkers, was ik de eigenaar van een prachtige ID3. Heel blij mee!

Beste Chris, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Buitengewoon prettig en volledig.

Wij kochten een nieuwe elektrische auto bij Broekhuis. Onze eerste eerste ervaring met elektrisch rijden en er was sprake van koudwatervrees. Maar wij werden er vakkundig doorheen geleid en rijden inmiddels een week met onze spliksplinter nieuwe Hyundai Kona. Zelfs toen gelijk op de tweede dag een probleem met laden ons deel werd stond Broekhuis letterlijk bij ons op de stoep om het euvel te verhelpen! Service zoals het hoort, nee zelfs meer dan dat!

Beste Rina, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat we u er vakkundig doorheen hebben kunnen leiden en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Goede ervaring

Goed contact met de dealer Snel een goede inruilprijs gekregen Auto mooi in de showroom geplaatst bij aflevering

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring bij ons in Zwolle. Wij zijn bij om te zien dat u het contact zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Gewoon uitstekend!

Nvt

Bedankt voor uw positieve review! Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prima ontvangst en begeleiding bij de koop.

Aardige mensen, verstand van zaken en goed reageren als het iets anders loopt dan gepland.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Wat een geweldige ervaring

Bij het zoeken naar een nieuwe auto werd ik van de 1e minuut tot en met de levering verrast door de wijze waarop de verkoper van Hyundai Broekhuis mij heeft begeleid. Bij het 1e bezoek een duidelijke uitleg en een prima inruilprijs voor mijn auto. Na de bestelling werd ik verrast door een video boodschap waarin de door mij bestelde auto werd aangekondigd als geleverd aan Broekhuis. Ik heb al vele auto's gekocht, maar deze ervaring had ik nog nooit meegemaakt. Ik voelde mij een echte klant.

Beste Rein, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat u het verkoopproces zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Prima geholpen en verder geen klachten

Fijn contact en goede uitleg over de werkzaamheden

Beste Jan, Dank u wel voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Heel mooi bedrijf

ben wezen kijken naar de nieuwe hyundai kona deze gekocht bij broekhuis barneveld

Beste Ab, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Uitermate tevreden

Robin Burghout verkoopadviseur van Broekhuis Hyundai Zwolle, heeft ons, in ons lange traject naar de aanschaf van een nieuwe auto, super goed bijgestaan en geadviseerd. Hij is zeer geïnteresseerd, maakt geen loze beloftes, is heel erg klantvriendelijk, begripvol en heeft veel verstand van zaken. Ook kan hij erg goed omgaan met de vele vragen die wij voor hem hadden en denkt hij daarin mee.

Beste Wilma, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Robin gedurende het verkoopproces. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Niets op aan te merken, alles perfect, zeer prettig geholpen, vakkundig en eerlijk advies nav onderhoud Kona

Bedankt Anneke, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Super blij met onze mooie nieuwe auto en zeer tevreden over de service.

Wij hebben recent een nieuwe Hyundai Kona gekocht en zijn zeer tevreden met de verkoopservice vanuit de Hyundai garage Broekhuis in Zwolle.

Beste Annemieke, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Hyundai Kona. Wat fijn dat u zo een goede ervaring heeft gehad gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Uitstekend!

Goede service !

Bedankt voor uw mooie 10! Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Hyundai Zwolle

Nikolaus Ottostraat 1

8013 NG Zwolle