Het belang van de klant staat centraal; deskundig.

Wij kwamen in verband met oversluiten van onze lening (naar een lagere rente). De adviseur had aan ons kunnen verdienen door ons bij een andere hypotheekverstrekker de lening te laten oversluiten. Hij zag dat wij bij onze verstrekker eigenlijk goed zaten. Hij adviseerde om bij die verstrekker over te sluiten. Daar verdient hij geen geld aan (eerste gesprek gratis), maar wel respect en vertrouwen. Want het is een bewijs van integriteit. En dat is een kostbaar goed in de hypotheekwereld.

Perfecte service, Persoonlijk en Eerlijk

Mijn situatie was alles behalve standaard en de adviseur heeft mij daar uitstekend in begeleid daar ik geen directe familie om me heen had die dit konden doen. We zijn tegen vele hoge muren aangelopen maar uiteindelijk konden we deze samen laten afbrokkelen. Dankzij de adviseur woon ik nu in een fijn huis met maandlasten die uitstekend bij mij passen. Zonder hen was me dit niet gelukt. Ook de dames die alle algemene gegevens verzamelen verdienen een absolute pluim want ook zij waren er altijd als ik vragen had :)

Serieus en menselijk

Wij zijn erg tevreden met de begeleiding van begin tot einde. Niet alleen op vak specifiek gebied maar ook op menselijk gebied hebben wij dit als positiev ervaren. Ook zijn alle vragen van ons met veel geduld beantwoord. Wij zouden dit traject zonder twijfel opnieuw aangaan met van den Boer en Roggen.

Veel aandacht en goed advies!

**** heeft ons bij een ingewikkelde erfenis de nodige professionele ondersteuning kunnen bieden. Bovendien heeft hij ons geadviseerd bij de aankoop van een van de huizen uit de erfenis. Hierbij dacht hij proactief mee over alternatieve financi�le constructies die mogelijk bleken. ****heeft de vaart in de hele procedure gehouden waardoor wij nog gebruik konden maken van de hypotheekvoorwaarden van 2013. Hier plukken wij nu de vruchten van!**** en ook zijn administratieve rechterhand **** zijn erg service gericht en staan altijd voor je klaar. Dit met erg veel kennis van de financi�le markt. Wij hebben onze hypotheek inmiddels succesvol rond en genieten van ons nieuwe huis. We kunnen Van den Boer en Roggen � Financieel Advies aanraden bij iedereen die financi�le ondersteuning en/of verzekeringen behoeft.

Geweldig advies!

We were more than satisfied with the friendly, personable and professional advice guiding us in the purchase of our first home. Being foreigners, the help through the Dutch system was clear, consistent and invaluable to our making the right decisions. Theo and the team went above and beyond in the personal attention they gave our case. Geweldig advies!!!

Veel aandacht

Ik kan het kantoor aanbevelen omdat er veel tijd en aandacht wordt gegeven. Ik kon met alle vragen omtrent mij eerste aankoop van een woning bij ze terecht en ik kreeg snel en professioneel advies. Ook na de overdracht van mijn woning is de service erg goed.

Geweldig goed advies.

de adviseur dacht goed mee met wat wij wilden. En had veel geduld. Zeer deskundig.

Prima adviesbureau!

Uitermate prettige, eerlijke en bovenal kundig financieel adviseur die zich van tevoren goed had verdiept in onze situatie en wensen. Komt vervolgens met degelijk uitgewerkt plan, geheel toegespitst op onze situatie. Belang van client prefereert boven alles. Heeft oog voor toekomst en is niet enkel gericht op (ogenschijnlijk) aantrekkelijk product voor de korte termijn. Zeer aanbevolen!

Gewoon heel goed advies gekregen.

Goed advies gekregen en vriendelijk geholpen met alles wat er bij komt voor een eerste huis te kopen.

ervaren en betrouwbaar

Vanuit Groningen gekomen ben ik uitstekend in de Eindhovense situatie begeleid. Heldere uitleg, op de hoogte van actuele ontwikkelingen, hard gewerkt voor de klant...en met prima resultaat. Ik ben uitermate tevreden.

Duidelijk en helder!

Er wordt in een heldere duidelijke taal uitgelegd welke mogelijkheden het beste bij de wensen passen. Meerdere mogelijkheden worden uitgelegd en voor/nadelen worden goed toegelicht.

Geweldig geholpen

Ik kan dit kantoor echt aanbevelen want ze denken op een heel fijne manier met je mee, zijn op de hoogte van de trends zijn creatief en werken hard voor je.

Advies wordt snel op maat van de klant gemaakt.

Eerste ervaring met Van den Boer en Roggen was elf jaar geleden al zeer positief. Niks meteen zakjapanner op tafel om te gaan rekenen, zoals bij twee andere hypotheekverstrekkers waar we naar toe waren gegaan, maar eerst wilde ***** inzicht in onze leefstijl en wensen en verwachtingen voor de toekomst. Er werd goed naar ons geluisterd en daaruit volgde een op onze maat gemaakt hypotheekadvies. Exact dezelfde ervaring had ik ook nu ik helaas noodgedwongen door een echtscheiding opnieuw om hypotheekadvies moest vragen. Er werd met veel persoonlijke aandacht gewerkt en de vaart werd prima in het voor mij als buitenstaander ingewikkelde proces gehouden.

Eerlijk, helder advies

Erg prettig ervaring met van den Boer en Roggen, met name door de persoonlijke en eerlijke benadering. Uitleg over elk punt dat ik wilde weten, en realistische afwegingen. Goede begeleiding in het verdere proces, en hulp bij de afwikkeling etc. al met al echt waar voor je geld.

luistert naar mijn verhaal

komt met een oplossing die mijn gevoel concreet maakte, snapte welke kant ik op wilde en heeft daar een zorgvuldige oplossing voor gemaakt.

Zeer deskundig en helder advies.

Dit kantoor is aan te bevelen, omdat wij het gevoel kregen dat er serieus naar ons werd geluisterd. Er werden verschillende opties met ons besproken en de hypotheekadviseur nam alle tijd voor ons. Dingen die ons niet duidelijk waren, werden heel duidelijk uitgelegd. Vooral de transparantie inzake kosten vonden wij een groot pluspunt, geen gevoel van 'addertjes onder het gras'.

Advsieur staat echt aan onze kant

In het verleden ervaring met de grotere 'franchise hypotheekadviseurs'. Daarbij werd opvallend snel over specifieke hypotheekproducten gesproken. Bij deze adviseur werd echter gestart vanuit onze situatie. Over producten werd nog helemaal niet gesproken. Er werd aangevoeld met welke beweegredenen we ons volgende huis kochten, hoe wij tegen risico's aankijken, etc. De adviseur heeft ons met zijn vragen echt aan het denken gezet waardoor wij nu een hypotheekoplossing hebben waar wij 100% achter staan en die aansluit bij onze levenssituatie en kijk op de toekomst. Het uiteindelijke aanvraagtraject verliep uitermate soepel binnen ongeveer een maand. Communicatie tijdens het proces verliep uitstekend. Ook werd hulp aangeboden bij niet hypotheek-gerelateerde zaken, zoals het invullen van de voorlopige teruggaaf of het sparren tijdens onderhandelingen over de verkoop van ons huis. Kortom, we zijn uitermate tevreden. Kan niets negatiefs melden.

servicegericht,behulpzaam,vriendelijk & zeer goed

Ik kan dit kantoor aanraden omdat ze je proberen te helpen, snel en goed reageren, niet bang zijn om een extra stapje te doen. Ze willen dat alles voor je in orde komt en dat doen ze dan ook voor je. Goede uitleg van de soort hypotheken en wat dit in jouw situatie betekent. Zeer vriendelijk en veel service. Duidelijk een aanrader.

betrouwbaar, vakkundig, transparant

Wij zijn geholpen door de adviseur *******, een zeer prettig persoon, hij heeft goed geluisterd naar onze specifieke wensen omtrent de hypotheek. Wij zouden gerust iedereen aanbevelen om voor dit adviesbureau te kiezen.

Klantgericht en professioneel

Ik kan het kantoor aanbevelen omdat het advies zeer klantgericht en duidelijk is met een hoge mate van transparantie en professionaliteit. Belangrijk om te vermelden is dat er veel ruimte is voor de mens achter de klant.

gewoon een goede advies

Makkelijk bereikbaar en goed op de hoogte van verschillende zaken

Begrijpelijk en eerlijk advies

Ik kan ze aanbevelen omdat ze een goed en begrijpelijk advies geven en ook luisteren naar de wensen van de klant. Het fijne vind ik dat er verschillende opties worden gegeven waardoor je weet dat je de juiste keuze maakt.

Zeer goed advies

Tijdens mijn zeer moeizame echtscheiding heeft ***** mij geadviseerd en bijgestaan bij mijn nieuwe hypotheek. Zowel ***** als ***** (backoffice) hebben veel tijd geinvesteerd en zelfs contact gehad met de tegenpartij om alles op tijd rond te krijgen.Het was dan ook heel bijzonder dat ***** zelfs aanwezig kon zijn bij het tekenen van de acte bij de notaris. ***** en *****: nogmaals hartelijk dank. Ik zal jullie van harte aanbevelen bij een ieder die op zoek is naar een nieuwe hypotheek.

Goed en duidelijk advies.

Er werd duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen van de hypotheken waren.Dit gaf mij een goed gevoel over welke hypotheek ik moest pakken.Ook de afhandeling was perfect verlopen.Wordt geregeld op de hoogte gehouden door een nieuwsbrief.

kleinschalig persoonlijk, betrouwbaar.

Onze ervaring is dat er een persoonlijke, prettige benadering is, het advies komt betrouwbaar over. Na een hypotheekadvies ook bij andere banken en kantoren bleken we hier ook het voordeligst uit te komen. Er wordt accuraat gereageerd op vragen en opmerkingen van onze kant.

Over Powerd by Independer

Alle reviews voor 1-12-2022 zijn verzameld via Independer.