Snel, betrouwbaar en netjes

Vanaf het eerste contact een goed gevoel over vd Hoogen Verde; Wilfred. Fijne communicatie en na akkoord offerte lagen de panelen er 3 weken later al op. Ook in de meterkast keurig aangelegd. Later is Wilfred nog terug gekomen om eea af te maken en aan te passen, nu is alles af. Absoluut een vakman en zeker aan te raden!

Fijn bedrijf

Fijne ervaring. Netjes aldus afspraak. Snel geleverd en gemonteerd. Aanrader

Gewoon goed.

Vanaf het bezoeken voor een offerte tot het uitvoeren daarvan is alles netjes volgens afspraak verlopen. Harde werker ook.

Vakman eersteklas!

Onlangs hebben wij div. werkzaamheden en zonnepanelen laten leveren en plaatsen door dit bedrijf op aanraden van een kennis.. Ik ben werkelijk zo blij als een kind :) en dus zeer zeker dik tevreden!! Als eerste zeer nette en concurrerende prijzen. Snel in leveren/plaatsen (binnen ca. 2 maand al werkend!) en een zeer correcte, vriendelijke man. Ook erg prettig contact van begin tot eind. Denkt zelf goed mee maar geeft je de ruimte voor eigen inbreng en is snel in uitvoering. Maar wat wij vooral heel erg kunnen waarderen (in deze drukke tijden zeer schaars) is de snelheid en de rust in het werk met een geweldig eindresultaat/afwerking met een perfectionistische randje..Ook erg fijn voor mij als ITer/ tweaker ;) .. Kortom; Op basis van eigen ervaringen kan ik u dit bedrijf ten zeerste aanbevelen voor het bijv. het laten leveren/plaatsen van zonnepanelen incl. volledige werkzaamheden t.b.v. de installatie! Absoluut geen cowboys maar een echte ware vakman eersteklas!! Hier kunt u gerust terecht voor al uw zonnepanelen(wensen) Nogmaals heel erg bedankt Wilfred:)

Servicegericht en probleemoplossend

Zeer goed. Wilfred kwam persoonlijk langs om de situatie ter plaatse zelf te beoordelen (dit i.t.t. sommige andere bedrijven die een offerte maken vanuit satellietbeelden zonder bijvoorbeeld ter plekke naar de meterkast en mogelijkheden kabels goed weg te werken e.d.) en maakte een plan van aanpak en een prima offerte en kon daarnaast vrij snel leveren. Op de dag zelf van de installatie namen ze alle tijd om alles goed te plaatsen en onder meer onverwachte benodigde aanpassingen in de meterkast e.d. te doen. Dus zeer fijne ervaring!

Komt afspraken na en heeft kennis van zaken. Zeker aan te bevelen.

Goed advies en eerlijke prijs

Het bedrijf werd aanbevolen door twee van mijn buren. Ik nam contact op en kreeg een aanbod. We onderhandelden over de merk van panelen en de prijs en kwamen tot een overeenkomst. De panelen werden in een dag geplaatst met zeer beperkte onderbreking. Ik heb ze nu iets meer dan een week en ben ontzettend tevreden.

Een goed werkende en netjes geïnstalleerde zonnepanelen, opgeleverd zoals afgesproken.

Zeer professioneel en vakkundig

Wilfred heeft ons uitstekend geholpen. Bij het eerste bezoek om te kijken hoeveel panelen er op het dak konden werd er gelijk binnen gekeken hoe de bekabeling moet gaan lopen en advies gegeven hoe er zoveel mogelijk . Bij een andere partij hadden we deze ervaring niet (werd alleen vanaf een foto gekeken en advies gegeven) dus hier hadden we gelijk een goed gevoel bij. Er is goed advies gegeven in het aantal panelen en welke omvormers het beste passen bij onze situatie. De installatie is soepel verlopen, we zijn er erg blij mee. Ik zou Wilfred zeker aanbevelen.

Top. Goed advies, goede communicatie, werkt netjes. Komt zijn afspraken na!

Zeer vriendelijk en behulpzaam persoon. Kwam op het afgesproken tijdstip, netjes gewerkt, neemt de tijd om het goed te doen. Advies over panelen en randapparatuur was ook goed. Mocht u PV geïnstalleerd willen hebben dan is dit een uitstekend adres.

Helemaal tevreden met de levering en de service van Wilfred!

Van den Hoogen Verde BV (eigenlijk: Wilfred): vriendelijke en persoonlijke benadering, snelle levering en optimale service. Ik heb de zonnepanelen pas 3 weken, maar ik het volste vertrouwen dat ik er nog heel lang plezier van zal hebben. Als er problemen zouden komen, dan kan ik gewoon Wilfred bellen.

Goede gecertifiseerde, klantvriendelijke mensen.

Goede voorlichting en overleg. Binnen een dag was alles klaar en opgeruimd inclusief het vernieuwen van onze oude meterkast.

Homberg 22 6601 ZB Wijchen

06 447 361 60