Behulpzaam en gemakkelijk bereikbaar

Mijn ervaring met Zonstart was uiterst positief: van begin tot eind verliep alles vlekkeloos en nu genieten we van hoogwaardige zonnepanelen op ons dak. Hun team was gedurende het gehele traject buitengewoon behulpzaam en steeds gemakkelijk bereikbaar.

Uitstekende service!

Uitleg van het systeem uitmuntend. Correct en netjes antwoord op de vragen die we hadden. Factuur pas na montage/ uitleg app /werking van het systeem. Aanmelden op het stroomnet dezelfde dag afgehandeld! Alles weer netjes schoon achtergelaten! Samengevat : Perfect geholpen door ZONSTART Bedankt Team Mak

Service and quality

Best service quick , reliable , trustworthy, and professional, quality is best.

Zeer vriendelijke en vakbekwame specialisten!

We hadden een zeer positieve ervaring met Zonstart. De installatie van 28 zonnepanelen op ons kantoor verliep soepel. Het overleg en de uitleg waren uitstekend. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten. Zeker een aanrader!

Professioneel

Het team weet wat ze doen en de elektricien had ook nog handige tips! Heel goed gedaan en heel tevreden

Duidelijk,meedenken over aansluiten,komen afspraken na,erg vriendelijk,netjes

Prettige ervaring, aanrader!

Na een paar offertes gaven de reviews van dit bedrijf en de aansluiting bij diverse brancheorganisaties de doorslag nadat ik ze vond via de consumentenbond. Na een voorinspectie kon al binnen een maand afspraak worden gemaakt voor het leggen. De heren hebben oog voor detail en de panelen liggen tot op de mm uitgelijnd. Ook wordt goed gelet op de ligging en plaatsing voor maximaliseren van het opwekkend vermogen. Daarnaast worden de panelen ook nog eens stuk voor stuk geaard. De afwerking binnen is ook uitstekend, ze zoeken tijdens de voorinspectie naar het meest onzichtbare kabeltraject. Ze werken netjes, ruimen alles op en nemen de troep mee nadat de 11 panelen er in 1 dag op lagen. Kortom: Erg tevreden en een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Terzakekundig en bijzonder vriendelijk.

Dit bedrijf is niet groot maar levert fantastisch resultaat en is tevens niet duur. Ze komen afspraken na en zorgen dat de installatie soepel verloopt. Bij mij was de pech dat er 2 zonnepanelen niet goed werkten en ze hebben zsm 2 nieuwe panelen geplaatst. De mannen zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Mocht je iets niet snappen dan wordt er heel geduldig uitleg gegeven. Ik wil dit bedrijf heel graag aanbevelen

Professioneel en erg vriendelijk!

Doen wat ze beloven, kabel die buiten om naar het dak moest, is via de kruipruimte onder het huis gelegd om vervolgens achter de regenpijp weg gewerkt te worden. Zie je niets meer van! Ook de voorbespreking was duidelijk en kwamen ook met een solide plan. Top jongens bedankt!

Goede service en duidelijke communicatie

Erg goede service en duidelijke communicatie, zowel in voortraject als afhandeling/ plaatsing zonnepanelen!

Erg tevreden

Nadat we ons eerst goed hadden ingelezen en laten informeren wat er allemaal leverbaar is qua panelen, omvormers en gateways zijn we op zoek gegaan naar een installateur die dit volgens onze wensen voor ons kon uitvoeren. Voordat we een keuze maakten hebben we veel bedrijven gesproken maar bij Zonstart hadden we direct een goede klik. Ook bleek dat de werkwijze zoals ze bij Zonstart hanteren precies aansloten bij onze wensen. Dus vorige week heeft Zonstart 8 Duitse Glas-Glas panelen op ons dak gemonteerd met de Enphase IQ8M micro-omvormers en de Enphase Envoy Metered gateway. Ik kan niet anders zeggen dat het team netjes heeft gewerkt en dat alles tot op heden naar tevredenheid werkt. Wij zijn in ieder geval erg tevreden en wachten nu met smart tot de zon gaat schijnen. Team Zonstart, hartelijk dank.

Bedrijf met kennis en fijne service

Goed geïnformeerd in offerte traject. Montage met 2 man, duidelijk uitleg en snelle nette montage.

Super tevreden

Duidelijke informatie vooraf ontvangen. Vriendelijk en nette meneer bij de schouw. Ook plaatsing van de zonnepanelen is probleemloos verlopen. Hecht je waarde aan goede communicatie, kwaliteit en betrouwbaarheid? Dan ben je bij deze hardwerkende partij aan het juiste adres. Wij zijn meer dan tevreden, ga zo door!

Topteam!

Wat een fantastisch topteam, vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering door Mak en elektricien Wim. Uitermate accuraat, uitstekende informatie, veel expertise en een geweldige klantvriendelijkheid. Mensen die voor kwaliteit gaan, en niet voor de gemakkelijkste weg als de kwaliteit daarmee niet gediend is. Een bedrijf dat de lat voor zichzelf en met resultaat hoog legt. Een bedrijf met deze mensen, waarvan je alleen maar blij mag zijn als het op de je pad komt.

Super service

Super service, heel goed meegedacht. Echt een aanrader!

Aanrader!

Zeer tevreden over ze plaatsing van onze zonnepanelen. Er is keurig en netjes gewerkt en de werking van het systeem is perfect uitgelegd. Ook de administratieve afhandeling is heel netjes verzorgd. Een complete aanrader!

Super goede, duidelijke en prettige service.

Waren ruim op tijd, zeer netjes met de manier van werken en vooral ook vlot. Geen op of aanmerkingen. Zeer te vreden! BEDANKT!

Fantastisch service en top kwaliteit zonnepanelen.

We hebben vanaf het begin tot het einde uitstekende service gehad. Ik had 15 offerte van verschillende bedrijven aangevraagd, Ik ben zelf heel kieskeurig en na het onderzoeken van alle offertes met elkaar vergelijken, heb ik Zonstart uitgekozen. Alessandro heeft mij vanaf begin heel goed geïnformeerd, we hebben meer dan 2 uur telefonisch gesprek gehad en hij heeft geduldig mijn alle technische vragen beantwoord. De opname dag ging heel soepel en het belangrijkste is dat ze alle gemaakte afspraken hebben nagekomen. Ondanks de slechte weersomstandigheden, hebben ze hun best gedaan om netjes alle zonnepanelen te plaatsen, voordat de regen in de middag begon. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze bij Zonstart en ga ik zeker aanraden bij iedereen. Dank jullie wel voor jullie top service en kwaliteit.

ik ben wel blij mee met mijn zonnepanelen

Ik ben heel te vrede met montage en installatie van de zonnepanelen en omvormers.

Top geregeld en keurig afgeleverd

Het proces van de installatie en begeleiding vooraf en achteraf was keurig verzorgd. Leuk en fijn installatie team, ze hebben me alles van top tot teen uitgelegd. Daarna contact gehad met de klantenservice voor het aanmelden bij onze energie leverancier. Dik tevreden!

Fijn contact. Komen afspraken na. Snelle plaatsing. Keurige monteurs.

Vriendelijk, flexibel

Zeer tevreden over de zonnepanelen en het contact vooraf. Er wordt goed rekening gehouden met je eigen wensen. Voor ons was duurzaamheid, toekomstbestendigheid (na afschaf salderingsregeling zoveel mogelijk eigen stroom gebruiken) en ruimtegebruik in huis belangrijk. Daarom kwamen we uit op een oost-west opstelling met glas-glas panelen die 30 jaar meegaan en micro-omvormers onder de panelen. Zonder extra kosten kregen we een nieuwer model met 10 Wp per paneel extra vermogen geleverd. We hebben voor wat extra kosten ook meteen de meterkast laten vervangen. De installatiedag viel in het water door slecht weer, maar 2 dagen later was alsnog alles geinstalleerd dankzij de flexibiliteit van zonstart. De panelen lijken allemaal prima te werken, al zal de tijd dat moeten leren.

Een prima bedrijf

Het is de eerste dag. Een goed adviseur met een goed service.

Advies, uitleg, prijs kwaliteit leveren en montage is uitstekend verlopen. We hebben de panelen op de afgesproken datum en tijd op onze dak gekregen. De monteurs hebben alles netjes en professioneel gedaan en uitgelegd. Petje af. Vriendelijke groeten. Fam, Lekovic

Pakketboot 19

3991 CH Houten

Over Zonstart

Bij Zonstart geloven we dat de wereld groener kan. Daarom werken we hard om alle geschikte daken in Nederland vol te krijgen met zonnepanelen. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf en werken met een ervaren team in de installatietechniek en bouw. We hebben een heel eigen manier van werken, waarin persoonlijk contact, duidelijkheid en kwaliteit voorop staan. Bij ons kunt u rekenen op de beste materialen en uitstekende uitvoering. Zo kan iedereen genieten van duurzame zonne-energie van eigen dak waarmee u niet alleen geld bespaart op de energierekening, maar ook een steentje bijdraagt aan de verduurzaming van Nederland. Onze eigen gecertificeerde medewerkers installeren vakkundig uw zonnestroomsysteem op uw dak zodat u kunt genieten van de zon, en daar zijn we trots op.