Verhogen en oversluiten van bestaande hypothheek

Het advies van de adviseur wat betreft het verhogen van mijn huidige hypotheek is weer tot volle tevredenheid verlopen. Hij zet zich 100% in voor zijn klanten, hij denkt mee en komt met uitstekende financieel aantrekkelijke adviezen. Ook mijn eerste hypotheek is door deze adviseur geregeld. Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van beide hypotheken en heb hem ook aanbevolen bij verscheidene bekenden.

Topadvies van topadviseur!

Na enig onderzoek van de kant van de adviseur de mogelijkheden besproken en op onze wensen aangepast. Hierbij denkt de adviseur actief mee en weet hij voor een leek de zaken goed en duidelijk uit te leggen, risico's, consequenties en voor-/nadelen weer te geven. Van de adviseur is gebleken dat hij zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt.Van begin tot eind is hij betrokken en zijn sociale en persoonlijke aanpak wekt vertrouwen. Dit heeft voor ons geresulteerd in een flinke kostenbesparing door een scherpe hypotheek te kunnen tekenen(oversluiten). Dus wat ons betreft een positieve referentie, sterker nog ; een zware aanrader!

Slagkracht en snelheid

Met de hypotheekadviseur hebben we ons droomhuis kunnen kopen, door een goede combinatie van slagkracht en snelheid. Dit zorgde voor een betrouwbare indruk bij de verkopers waardoor wij als ideale kopers werden gezien. Aan alle kanten heeft de adviseur meegedacht om onze droom te verwezelijken en nog wat te kunnen verfijnen met wat extra ruimte voor vergroting, verbetering en verduurzaming van ons droomhuis. Zeer professioneel en uiteindelijk was het dossier compleet met een finaal akkoord! Wij kunnen u Hypotheek Info Punt Van Herwaarden van harte aanbevelen!

Advies zoals je het verwacht

Prima advies en service. Goed bereikbaar buiten kantooruren en een vlotte afhandeling van zaken. Tevens duidelijke uitleg van het product alvorens het in gang zetten.

Huis utrecht

Zeer open en ervaren advies gekregen. Erg prettig en transparant ge�nformeerd.

Advies en afsluiten hyptoheek

De adviseur is een betrokken adviseur die luistert naar je wensen, meedenkt, service- en klantgericht is en uiteindelijk maatwerk verricht waardoor de meest optimale situatie wordt gecree�rd. Zowel qua maandelijkse lasten, korte en lange termijn.Hierin neemt hij alle tijd voor je, kiest niet voor de geijkte paden en is daadwerkelijk een onafhankelijk adviseur. Bovendien zeer betrouwbaar, attent en heeft hij ook oog voor de after-service.Overall, Van harte aan te bevelen.

Snel en goed

De adviseur is gemakkelijk te bereiken. Ook avonds en in het weekend reageert hij altijd terug. De adviseur is snel met uitzoeken wat je mogelijkheden zijn, waardoor je weet wat je mogelijkheden zijn.

Prima advies en ondersteuning

Advies is gevraagd in een complexe situatie met een te verkopen huis in Frankrijk, nodig voor aankoop huis in Nederland. Geen enkele mogelijkheid voor een overbruggingskrediet, daar dit niet wordt gegeven door hypotheekverstrekkers op huizen buiten Nederland. Tenslotte hebben we dank zij het creatief meedenken van deze adviseur een goede fiancieringsoplossing gevonden. Zeer aan te bevelen in moeilijke situaties.

Degelijk en kundig advies

De adviseur is een betrouwbare adviseur die zijn afspraken nakomt. Hij heeft veel kennis van de mogelijkheden op de hypotheekmarkt.

Goed advies en begeleiding

de adviseur is een echte meedenker. En dat is in de complexe wereld van hypotheken en financi�n een fijn iets. Een mooi uitgebreid financieel advies en daarbij de best mogelijke hypotheek. Een die precies bij ons past. Zo hoort het!

Hypotheek

we was planing to buy our first house here in Amersfoort,i believe we are lucky to find to assist us for our mortgage and all financial assistance that we needed, He was so helpful and with his professional attitude, well knowledge able to communicate and explain the different choices that we have, he visit us at home which is advantage for us and saving time instead of going the office. you can trust him and he always give us updates regarding the procedure and next steps on regular basis, so you don't need to worry about your application he will do everything from A to Z in smoothly way. we have received our approval within couple of days only ! we were surprised that steps goes faster than we expected. i would strongly recommend this office for every one who planing to buy house. their price is the same as the market. Bravo for the great job you have done !

Zeer tevreden!

We hebben Hypotheek Info Punt om advies gevraagd. Zeer tevreden! Altijd vragen direct beantwoord en zeer duidelijk!

bij ons geen standaard case maar wel goed opgelost

Onze hypotheek aanvraag was zeker geen standaard zaak maar is prima opgepakt. begeleiding was helemaal compleet en volledig afgewikkeld.

Niels is een hele fijne en betrouwbare adviseur

Niels heeft ons 10 jaar geleden ook geholpen bij de aankoop van onze eerste woning, en door de jaren heen ook geholpen bij eventuele verkoop van ons huis met advies. Bij elke vraag konden wij bij Niels terecht. Hij was altijd bereikbaar. En legde alles keurig uit

Uitstekend advies!!

De adviseur is een fijne vent, denkt goed mee en staat altijd voor je klaar. Ik raad hem aan iedereen die enige vorm van hypotheekadvies nodig heeft.

Kundig, meedenkend en betrouwbaar

De adviseur weet ons duidelijk, zonder verborgen zaken, uit te leggen hoe e.e.a. in elkaar steekt. Hij denkt met je mee, ook als je andere idee�n hebt, en staat daar ook open voor en zal, mocht dat aan de orde zijn, ook niet vasthouden aan zijn eigen plan. Door zijn brede vakkennis zoekt hij het beste voor jou persoonlijk uit. Daardoor is ons vertrouwen in hem groot en kunnen wij hem zeker aanbevelen.

Zeer kundig hypotheekadvies gekregen

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop de adviseur zijn klanten benaderd. Hij geeft een open en zeer transparant advies en komt uiterst professioneel over. Hij steekt er veel energie in en legt alles heel duidelijk uit. Tevens onderzoekt hij de meest gunstige voorwaarden en levert hij maatwerk. Dit was de tweede keer dat hen gevraagd heb hypotheek advies te geven en andermaal bleek dat het de juiste keuze was.

vlot traject, snelle reacties, duidelijk

De adviseur was attent en kwam met goede adviezen, feedback verwerkte hij vlot en daardoor liep het proces sne

Zeer netjes

Veel dank voor de service en vlotte afhandeling, graag tot een volgende keer

duidelijk, normale taal uit en snel in reacties

Alles wordt in duidelijke, begrijpelijke taal uitgelegd. Bij vragen is het kantoor goed bereikbaar of wordt je snel teruggebeld.

Top advies en service

We hebben een hele professionele service ontvangen, advies was op maat en afgestemd op onze situatie. Afspraken zijn netjes nagekomen en alles werd netjes opgevolgd.

Topservice!

Snel, deskundig, laagdrempelig, empatisch en sympathiek

Betrokken

Altijd bereikbaar voor een vraag en zeer kundig advies. Niks is te veel

Zoals verwacht een passend en snel advies

Vriendelijk, open, duidelijk en professioneel advies met een analyse van alternatieven. Betrokkenheid en vooral het meedenken in mogelijke oplossingen is een pluspunt.Ook het snel reageren op vragen en het verstrekken van info.

Zeer vakkundig en meedenkend, uitstekend advies

Uitstekende begeleiding, geduld, uitleg en inschatting/risico�s.Uiteindelijk in record tijd financiering rond en met een gunstige mooie hypotheekofferte ons droomhuis kunnen kopen.

Laakboulevard 166

3825 GP Amersfoort

Over Hypotheek Info Punt / van Herwaarden

Hypotheekadvies sinds 2003 Hypotheek Info Punt is een landelijk werkende organisatie met voor u als voordelen: - Persoonlijk en klantgericht - Financieel advies op maat - Groot aanbod geldverstrekkers - De beste voorwaarden - 100% onafhankelijk - Groot landelijk netwerk