Oversluiten

Wij zijn erg goed geholpen door onze adviseur, zeer kundig, accuraat en snel, zonder de zorgvuldigheid uit het oog te verliezen. En naar volle tevredenheid geholpen

Perfect persoonlijk hypotheek advies. Per telefoon en email heel laagdrempelig te bereiken voor alle hypotheek vragen. Binnen 1,5 week was de hypotheek rond en hiermee voldaan aan de �2 weken onder voorbehoud van financiering� die ik had afgesproken met verkopers

Zeer vriendelijke en correcte man. Was goed in zijn uitle

Zeer aan te raden voor advies over je hypotheek. Niels schakelt snel en geeft goed onderbouwd advies. Bereikbaarheid via de telefoon en e-mail is top. Geen vraag is te veel, wat veel vertrouwen geeft in het gehele hypotheekproces.

Snel, doelmatig, flexibel

Heb al langere periode diverse malen zaken gedaan. Uitstekend bereikbaar, altijd snel antwoord op je vragen en denkt met je mee. Daardoor snel een op maat advies verkregen en uiteindelijk snel het gewenste eindresultaat bereikt.

Eerlijk , oprecht en open

Het is best een grote beslissing. Dus ik denk dat alles te maken heeft met een goed gevoel, vertrouwen, eerlijk, open, alles kunnen vragen en daarin het beste en juiste advies. We hebben onze handtekening gezet met volle 100% overtuiging. We doen hier goed aan! En nu starten met verbouwen!

Hypotheek

Wij hebben de adviseur als een hele prettige rustige adviseur ervaren. Alles wordt eerst heel goed en duidelijk uitgelegd en daarna zijn de opties duidelijk en moeten we een keuze maken. Ook hierin werden wij op basis van onze wensen en huidige situatie geadviseerd welke keuze te nemen. Zodra het proces van start gaat werden wij op de hoogte gehouden van elke stap die genomen wordt. Tot aan het eind is alles heel duidelijk en goed besproken. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe hypotheek en de wijze wij zijn geadviseerd en geholpen.

Hypotheekadvies tbv verbouwing

De adviseur heeft ons geadviseerd tbv van de aanpassing van de hypotheek voor een verbouwing. Hij komt met meerdere opties en legt deze zeer gedegen toe wat een keuze maken een stuk makkelijk maakt. Het is kortom een zeer vriendelijke en betrouwbare financieel adviseur.

Informatief en gezellig

De contacten met de adviseur zijn altijd heel gezellig. Maar natuurlijk ook zeker informatief. Hij houdt alle ontwikkelingen in de gaten en probeert aan alle kanten om voor jou de beste hypotheek te krijgen. Erg blij altijd met hem.

Zeker aan te raden

De adviseur werkt snel en denkt goed met je mee.Ik zou hem zeker bij andere aanraden!

Goed en betrouwbaar advies van adviseur met geduld

Ik ben de laatste maanden geholpen door de adviseur en dat is mij ontzettend goed bevallen. Hij is betrouwbaar, geduldig, vriendelijk, beschikt over de juiste kennis. Gewoon top! Keep up the good work zou ik zeggen!

Financieel advies

De adviseur is heel erg klantgericht, veel kennis van de materie en regelt alles heel erg snel en duidelijk. Heel erg blij mee!

Kundig, snel en helder

De adviseur heeft ons geholpen met de financiering van onze huidige woning en nu ook met de financiering van onze nieuwe woning. Hij denkt mee, reageert snel en kundig op vragen. Verder neemt hij een hoop regelwerk uit handen zodat je je echt kan conncentreren op je nieuwe woning. Wij raden de adviseur zeker aan en hebben dit in onze kennissenkring al meerdere malen, tot tevredenheid van iedereen, gedaan.

Snel en betrouwbaar

Onlangs een hypotheek afgesloten en we zijn zeer tevreden met de professionele ondersteuning van de adviseur. Er zat redelijk wat spoed achter de aanvraag maar dat was geen probleem. Er werd snel geschakeld en deuren opengetrapt bij verschillende partijen om een goed aanbod te krijgen en de hypotheek snel te regelen. Bedankt! We zijn blij dat wij nu kunnen starten op de woningmarkt.

Bereidwillig advies

Bereidwillige adviseur die goed bereikbaar is �n goed advies geeft met een goede afwikkeling.

Goed advies

De hypotheekadviseur is goed bereikbaar, zet net dat stapje extra en bekijkt echt alle opties om de hypotheek rond te krijgen.

Goede Service

De adviseur heeft ons het juiste advies gegeven om de beste Hypotheek te krijgen. Ook is er gekeken naar verzekeringen die nodig waren voor het kopen van een huis.De juiste, snelste en beste advies kan je hier krijgen.

Zeer goed bevallen! Niels is erg snel, goed bereikbaar, ook buiten kantoortijden, erg duidelijk en betrouwbaar. Alles ging zeer voorspoedig.

Alert, snel en vakkundig

Adviseur nam zelf contact op, omdat er goede mogelijkheden waren. Helder advies, keuzeopties, etc. Dit bleek ook nog eens snel en volgens afspraak geregeld, in ongeveer 6 weken van aanleveren stukken tot tekenen bij de notaris.

Oversluiten Hypotheek

Mijn 1e hypotheek ook afgesloten via de adviseur.Toen er mogelijkheden waren voor het herzien van de huidige hypotheek ben ik netjes benaderd voor passend advies, dit was geheel vrijblijvend...De mogelijkheden en wensen goed door kunnen nemen en hieruit een zeer goed passend aanbod gekregen. De adviseur denkt goed met de klant mee, is rustig en ook goed bereikbaar...Kan hem zeker aanraden!

Snel en goed advies

Reageert snel, geeft duidelijke uitleg en goede adviezen. Neemt goed de tijd voor zijn klant. Wij raden deze vriendelijke hypotheekadviseur zeker aan!

Goed advies en duidelijke communicatie

Prima advies gekregen. Snelle en duidelijke reactie op vragen en opmerkingen.

hypotheek

De adviseur is een persoon die snel handelt op de vraag die je hem voor legt.en de tijd neemt om het geen goed uit te legen wat er op dat gebied gevraagd word.

Goed, adequaat en deskundig

Op een effici�nte en deskundige wijze hebben we een goed hypotheekadvies gekregen.

De adviseur is aardig en legt alles goed uit!!

Leuke aardige man die wij al een tijd meemaken!! Hij legt het ons goed uit en gaat achter dingen aan die geregeld moeten worden.Je kan hem altijd bellen als iets niet duidelijk is! Hij is duidelijk en vriendelijk!

Laakboulevard 166 3825 GP Amersfoort

Over Hypotheek Info Punt / van Herwaarden

Hypotheekadvies sinds 2003 Hypotheek Info Punt is een landelijk werkende organisatie met voor u als voordelen: - Persoonlijk en klantgericht - Financieel advies op maat - Groot aanbod geldverstrekkers - De beste voorwaarden - 100% onafhankelijk - Groot landelijk netwerk