overweldigend

Ik maakte kennis met het voor mij nieuwe gebouw, de tandarts Mariette, de tandartsassistente, de baliemedewerkster, en de mondhygieniste Kee. De tandarts maakte een opmerking terwijl ik met mijn mond open zat voor de controle. Dit maakt het onmogelijk om te reageren vanuit mij en dat vind ik een aandachtspunt voor de tandarts en voor alle tandartsen overigens!!!

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Bij de mondhygieniste voelde het na de behandeling raar in mijn mond. Dat is onbenoemd gelaten door haar.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

We zijn dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en we zullen er altijd naar streven om aan uw verwachtingen te voldoen. Onze praktijkmanager zal contact opnemen.

Deskundig personeel en relaxed uitstraling.

Deskundig en geduldige medewerkers. en dit blijkt ook uit de resultaat, gewoon TOP!

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor uw positieve review en het mooie cijfer dat je u onze praktijk hebt gegeven!

Aktie gericht

Behandeling zou in mijn ogen meer kunnen voldoen aan het bespreken van wat nodig dan wel wenselijk is en of dat past bij de patient-situatie

• het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? geen complicaties
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Vriendelijk en bekwaam personeel

Voor mij was er wél een paar keer verwarring of ik met een mondhygiëniste te maken had of met een (aankomend) tandarts/specialist. Dat moet duidelijker zijn. Wat mij betreft zou het goed zijn als een voor mij nog niet zo bekende tandarts/specialist/mondhygiëniste zich duidelijk zou voorstellen.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

We waarderen uw feedback enorm en gebruiken deze om onze service en kwaliteit van zorg te blijven verbeteren. Dank hiervoor.

betrokken tandartsen die efficiënt de klanten helpen

Mariet en Mark zijn betrokken en geven gericht een advies over hoe je met je gebit om moet gaan en welke behandelingen nodig zijn. ze kijken mee in je verzekeringssituatie hoe je de kosten kunt dekken. ik vind het een fijne tandarts waar ik me gezien en gehoord voel. ik heb een gebit wat tijdens de eerste 20 jaar onvoldoende aandacht heeft gekregen en dus nu vrij vaak onderhoud nodig heeft. dat lossen ze adequaat op.

Fijn en fantastisch

Hun proberen mee te denken wat belangrijk is voor je gebit & geldzaken. De communicatie is ook heel erg goed daar.

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Uw positieve feedback en het mooie cijfer zijn voor ons een enorme waardering. Hartelijk dank

Goede praktijk slechte werknemer

Beter niet iedereen aannemen.. de eigenaar heeft het weer opgeknapt gelukkig

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Nog gevoelige tanden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandartsassistent

Duidelijke- vriendelijke en cliëntgerichte aanpak.

Ben al jarenlang lang cliënt. Had wat twijfels bij mijn vorige tandarts…maakte een afspraak met de ‘ Overwelving’. Was een goede keuze…bleek dat er een cyste in mijn kaak zat. Via verwijzing deskundig aangepakt.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Uw tevredenheid is onze grootste beloning, en we u dankbaar dat je de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen en ons een mooi cijfer te geven. Bedankt.

snelle en goede hulp.

Ik kan meteen terecht bij problemen.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

We zijn vereerd met uw positieve review en het prachtige cijfer dat je aan ons hebt gegeven.

Teleurstellend

Ik had andere verwachtingen waaraan deze praktijk niet kan beantwoorden.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Extra overlast door resten van hechtingen die niet eens verwijderd zouden hoeven te worden. Onduidelijke communicatie en behandeling

Goed bedrijf

De behandeling was prima en snel

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met onze diensten. We blijven ons best doen om je de best mogelijke zorg te bieden.

Prima ervaring en uitleg bij mondhygieniste

Prima ervaring, correct behandeling en uitleg door mondhygieniste

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Wat fijn om te horen dat uw zo'n positieve ervaring hebt gehad in onze praktijk! Bedankt voor het delen.

Goede ervaring

Al jaren heb ik zeer goede ervaring met Tandartsenpraktijk De Overwelving. Gelukkig heb ik een goed gebit en meestal word ik alleen behandeld door een mondhygiëniste. Het personeel is aardig en zeer deskundig. Mijn halfjaarlijkse bezoek ervaar ik nooit als vervelend.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Dank voor het mooie cijfer dat u ons hebt gegeven.

Professioneel en patiëntgericht

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

We willen u bedanken voor deze positieve review en het hoge cijfer.

Perfecte behandeling

Wij zijn nog niet lang bij de overwelving. Hiervoor wel 40 jaar bij dezelfde tandarts. Het was dus echt wel spannend voor ons. Het valt op dat de techniek enorm verbeterd is, maar het was wel even wennen dat je door een paar medewerkers door en na elkaar behandeld wordt i p v altijd een en dezelfde tandarts. Bij mijn laatste behandeling miste ik wel af en toe de status van mijn situatie,ook omdat het wel lang duurde door een lastig wortelkanaal. Het resultaat is gelukkig super gelukt, vandaar al die sterren.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Controle ging snel en vakkundig. Goede uitleg tijdens de behandeling. Klaar voor het komende half jaar.

• de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Het is geweldig om te leze dat u blij bent met onze praktijk en dat je u ons een mooi cijfer hebt gegeven.

Prima geregeld zoals altijd

Altijd goed behandeld

• de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.

Prima vakkundige tandarts

Er was na navraag een probleem met het mail programma want ik kreeg geen oproep meer voor de halfjaarlijkse controle. Door persoonlijk langs te gaan zijn geweest kon ik op korte termijn een afspraak maken

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Onze oprechte dank voor uw review en het mooie cijfer.

Ogenschijnlijk hoge kwaliteit, bij de tijd, prettige praktijk, goed bereikbaar en geen wachtlijst.

Zonder klachten over de praktijk, de tandarts en het overig personeel al meer dan 20 jaar "patiënt ".

Prima behandeling!

Afspraak moest van mijn kant veranderd worden, dat lukte op dezelfde dag. Dat was een prettige ervaring. Toen ik toch een bevestiging kreeg van de oude afspraak kwam er snel een excuus. Prima communicatie dus.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Het is geweldig om te lezen dat u blij bent met onze praktijk en dat je u ons een mooi cijfer hebt gegeven.

Fantastisch

Lieve preventie assistent

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent

Onze oprechte dank voor uw review en het mooie cijfer.

Goede en correcte behandeling

Nvt

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Dank voor het mooie cijfer dat u ons hebt gegeven.

Kundige tandarts en mondhygiënisten

Je wordt altijd vriendelijk geholpen in deze praktijk. Wachtruimte is keurig en de mensen in de praktijk hebben verstand van hun vak.

Oke

Prima praktijk, netjes aardig behulpzaam.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Goed geholpen

Kon snel terecht.

Over Tandartspraktijk De Overwelving

Wij zijn een vooruitstrevende, allround tandartsenpraktijk. Met specialisaties in orthodontie, parodontologie, kindertandheelkunde, endodontologie, lachgas, implantaten, bleken en cosmetische tandheelkunde. Zo kunt u op 1 plek terecht bij dezelfde, vertrouwde gezichten, voor alle mondzorg die u nodig hebt. Ook bij complexe tandproblemen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.