Prima, zoals altijd.

Onderhoud uitgevoerd. Tot volle tevredenheid.

Bedankt Cees, dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat alles weer naar volle tevredenheid is uitgevoerd. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Uitstekende ervaring

Auto werd voor een onderhoudsbeurt thuis opgehaald en terug gebracht ! Ik ervaar dat als uitstekende service !

Bedankt Dina, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service als uitstekend beoordeeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Professioneel en snelle service

Zeer fijn geholpen door Kristo. Goed advies en meedenkend. Zeer nette oplevering van de auto.

Bedankt Jonathan, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u het verkoopproces zo goed heeft ervaren. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Vriendelijk personeel, wordt goed geholpen en te woord gestaan.

Goede service, wordt vriendelijk te woord gestaan. Er is ruimte om te wachten indien mogelijk met kopje koffie/thee naar keuze.

Beste Corrie, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed om te lezen dat u het op die manier heeft ervaren. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging en zal de koffie/thee voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Prima service bij de jaarbeurt van onze Peugeot 108

In ons geval was er zelfs sprake van het ophalen en afleveren van de auto aan huis.

Bedankt Toke, dat u onze service zo heeft ervaren. Dat doet ons goed. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Vriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijk en goed geholpen. Fijne manier van afhandeling. Extra service aangeboden door broekhuis voor de ultieme aankoop.

Beste Mart, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Zeer klantvriendelijk, nemen alle tijd, goede service.

Het inruilen van de auto en het kopen van een andere auto was zeer goed en vlot geregeld.

Beste Sjoerd, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Een fijne, vriendelijke garage waar het klantbelang voorop staat.

De onderhandelingen mbt de inruil en aanschaf van onze auto verliep zeer soepel en aangenaam. Dhr Kristo van Amerongen heeft ons heel bekwaam uitleg verschaft zonder enige vorm van opdringerigheid. Hij heeft zich stipt aan de afspraken gehouden. Al met al een hele betrouwbare persoon en garage die we graag willen aanbevelen.

Beste Mariëtte, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Zoals ik gewend ben weer prima service bij de grote beurt van mijn Toyota Jaris.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u onze service weer zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Toch Jammer

Ik ben al jaren klant bij deze vestiging en ik ben zeer tevreden. Toch een teleurstelling moeten verwerken. In maart heeft mijn auto (8 jaar oud) een onderhoudsbeurt gehad. Ik had twijfel over de accu (ook 8 jaar oud). De capaciteit was volgens de garage nog 70%. Het werd mij afgeraden een nieuwe accu te laten plaatsen. In juli op vakantie in Frankrijk hield mijn accu er mee op. Heb een nieuwe moeten laten plaatsen, 2 dagen geen auto tot mijn beschikking. Had ik mijn accu toch maar laten vervangen.

Beste Reijer, Bedankt voor uw jarenlange klandizie. Vervelend om te lezen dat de accu er mee ophield in Frankrijk. Wij hebben hierover met u contact opgenomen en een fijn gesprek gehad, bedankt hiervoor. We zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Duidelijk over de kosten en gewoon goede service.

Door drukte was ik niet snel aan de beurt, maar tijdens de beurt werd ik gebeld over de kosten. In het algemeen prima geholpen!

Beste Rick, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Klantvriendelijk

Ik was, dacht ik, op tijd met een afspraak maken voor beurt en APK. Maar.....ze zaten heel vol. Toch hebben ze moeite gedaan om mij te helpen voor de vakantie. Daarom ben ik daar een vaste klant al vele jaren

Beste Ton, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat we u nog voor de vakantie hebben kunnen helpen. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

uitstekend

Auto Peugeot 208 gekocht eind december 2022 te Wageningen Zoals wellicht bekend is deze auto wat later geleverd, maar desondanks ben ik er erg blij mee, zeker gezien op de manier hoe deze auto is afgeleverd, wat betreft de uitleg etc was deze zeer goed te noemen. Vandaar dat Peugeot garage te Wageningen van mij een dikke pluim verdiend.

Bedankt Alie, voor deze dikke pluim! Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service en u dit omschrijft als uitstekend. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw Peugeot! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Duidelijk, vriendelijk en kennis van zaken

Je voelt je thuis. Niets was teveel. Met regelmaat op de hoogte gehouden over levering van de auto. Waren net zo blij als ik dat de auto eindelijk geleverd werd.

Beste Marten, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Ik voel mij gewoon thuis bij deze garage.

Ik heb alweer mijn 6de auto gekocht bij de Peugeot-dealer in Wageningen. Voorheen Buurman Versteeg en tegenwoordig onder de naam Broekhuis. Met name wil ik hierbij de verkoper Kristo van Amerongen noemen, wat is dat een prettige verkoper om zaken mee te doen. Ik woon in Eefde, maar ik kom graag helemaal naar Wageningen (afstand bijna 60 km) en dat heeft te maken met de enorm prettige sfeer die ik daar aantref. Niet alleen de verkoper Kristo, maar ook de werkplaats wil ik hierbij niet tekort doen, daar word je ook enorm goed ontvangen als klant!

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

zoals vanouds

ben al jaren klant bij de Peugeot-garage, van Van de Weerd tot nu. al die jaren ben ik uitstekend geholpen door het team van de garage.

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Wageningen

Goede klandizie

Vakkundig, vriendelijk, duidelijk!

Wij zijn erg tevreden over de aankoop van onze occasion! Vanaf het eerste moment was er vriendelijke, duidelijke en accurate communicatie met onze vakkundige contactpersoon. Er was steeds een snelle up-date van de laatste afspraken wat ons bracht tot een goede aankoop! De occasion is opgeleverd in zeer goed verzorgde staat! Alles zoals je het wilt wanneer je zo'n aankoop doet!

Beste Ruben en Saskia, Gefeliciteerd met jullie aankoop en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst samen! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Ook puntjes die aanvankelijk niet klopten werden snel en soepel opgelost

Zie zin hierboven

Beste Auke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Prettig contact

Even nog , thuis hoorde ik een raar geluid via de ruitenwisser bij het achterruit. Hiervoor ga iknog een keer lsngs de garage

Beste Adri, Bedankt voor uw positieve beoordeling. U bent van harte welkom, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

uitstekend, goede sevice

6 weken wachten op een plekje voor een jaarbeurt met bandenwissel mogelijk is, vind ik erg lang.

Titel zegt genoeg naar mijn mening.

Beste Tom, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. We zijn blij u inmiddels geholpen te hebben en staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Prima service, vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen bij de receptie die kennis van zaken hebben. Apk en service beurt goed uitgevoerd!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn blij om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen. We zien u graag de volgende keer weer bij ons op de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Hele fijne mensen bij Peugeot wageningen

De mensen staan altijd voor je klaar en maken altijd tijd voor je. Een leuk gemoedelijk bedrijf.

Bedankt Menno, voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn erg blij met uw complimenteuze beoordeling. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Als vanouds: uitstekend

Vriendelijk en vakkundig

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Wageningen

Ritzema Bosweg 58 6703 GZ Wageningen

0317-419033