Fijne garage met zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

Na een goede uitleg van de verkoopster ivm een automaat, (wat ik nog nooit gereden had), heb ik een fijne proefrit gehad in de 208 gt, en was ik gelijk enthousiast over de auto. We hebben hem gelijk gekocht. Ik wil Nicoliene ook bedanken voor de goede voorlichting en haar zeer vriendelijk ontvangst en dat ze uitgebreid de tijd voor ons nam.

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Nog steeds uitstekende indruk van dit bedrijf

Ontvangst prettig; onderhoud geheel vlgs afspraak, kosten als vooraf aangegeven alsmede de tijdsduur. Louter goede ervaringen al vele jaren zo.

Bedankt voor uw mooie beoordelen en uw jarenlange klandizie. Fijn dat u de bezoeken bij ons in Veenendaal altijd zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Perfecte garage

Al jaren vaste klant en nog steeds zeer tevreden. Perfecte service en zeer vriendelijk personeel.

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat u al een jarenlange positieve ervaring heeft bij ons in Veenendaal. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Gedaan wat er vooraf was afgesproken.

Nakomen wat er was afgesproken .Tussentijds teruggekoppeld. Te vrede over alles.

Beste Paul, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Prima en prettig

Kan niet beter

Bedank Marga, voor uw positieve beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Aanrader!

Zeer professioneel bedrijf! Voor een onderhoudsbeurt hebben zij de Peugeot 2008 nagekeken en per mail ontving ik in een mooi overzicht de bevindingen. Daarna netjes gebeld en een toelichting gegeven op de bevindingen. Reparatie uitgevoerd en per Whatsappje een bericht ontvangen dat de auto klaar is. Ook de gratis leenfiets is ideaal!

Beste Freddy, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat u onze service zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Netjes behandeld goed gevoel!

Ik vind het voor herhaling vatbaar!

Bedankt voor deze mooie beoordeling. U geeft aan voor herhaling vatbaar, dat doet ons erg goed om te zien! Graag tot de volgende keer bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Zeer matig.

Zeer matige ervaring met het kopen van een auto die op de dag van levering niet mee kon vanwege fouten in het kenteken. Kreeg wel een tijdelijke auto mee vanuit de vestiging en na 4 maanden kreeg ik een andere auto. De oorspronkelijk auto die ik in eerste instantie kocht kon helemaal nog niet verkocht worden. Vanuit Broekhuis is er een oplossing verschaft. Maar het contact ging moeizaam en ik moest continu zelf contact opnemen om te vragen wat de status van de auto was.

Bedankt Evy, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en hebben gewerkt naar een zo'n goed mogelijke oplossing Mocht u ons in de toekomst nodig hebben dan staan wij voor u klaar, u bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Prima geholpen.Goed overleg.

Prima service. Vriendelijke benadering.

Beste Henny, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Op voorhand goed geïnformeerd!

Klasse hoe je op voorhand alle informatie krijgt over het onderhoud. Zo weet je precies waar je aan toe bent qua kosten bij een (in dit geval grote) beurt. Achteraf krijg je via mail een pdf met foto’s en informatie. Voor mij geen noodzaak, wel een mooie service. Tot de volgende keer.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor! Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Vriendelijke en goede service, uitleg en advies

Vriendelijk aan de telefoon, snel een afspraak kunnen inplannen en duidelijke uitleg m.b.t. Werking van de auto. Duidelijke afspraken Snelle service.

Bedankt Suzanne, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen bij ons in Veenendaal. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

klantvriendelijk en alles volgens afspraak, wel (erg)duur

Vorige APK en dezelfde onderhoudsbeurt bij Versteeg Buurman factuur 212104587/59719 d.d. 26-08-21 voor €527,37. Deze was inclusief 2 nieuwe banden. Deze beurt 2 jaar later zonder 2 nieuwe banden maar wel met 2 nieuwe matten kost € 640,51. Ik vind dat wel een groot verschil en dat viel me (zwaar) tegen.

Beste Jaap, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om de facturen toe te lichten. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Zeer tevreden over de gemaakte afspraken en service met Matthijs van garage Broekhuis!

Vanaf begin duidelijke afspraken gemaakt met Matthijs, gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Alles naar tevredenheid verlopen, met een goed en vertrouwd gevoel met onze nieuwe auto bij garage Broekhuis weggereden!

Beste Roger, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons op de vestiging. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen en u met een goed en vertrouwd gevoel uw auto heeft opgehaald is voor ons fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Goed en netjes onderhoud gepleegd

Zoals ik verwacht van een bezoek aan een bedrijf

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Veenendaal. We zij blij om te zien dat het onderhoud naar verwachting is uitgevoerd, goed en netjes. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Goede service en klant vriendelijk

Bekende collega’s weer gezien en gesproken . Bart ,chef werkplaats bedankt en alle andere natuurlijk

Bedank Cok, voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Goede en snelle service

Maken van een afspraak voor een reparatie of een servicebeurt zijn gemakkelijk en snel te regelen (vooral als je geen vervangend vervoer nodig hebt). Prettig personeel om (ook) een technisch gesprek mee te voeren.

Bedankt Jan, voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Fantastische service met ontzettend vriendelijke medewekers

Nadia en Matthijs hebben emails ontzettend snel en competent beantwoord, zij waren altijd heel vriendelijk en hebben al onze vragen beantwoord. Het process van het afsluiten van onze leasecontract tot het ophalen van onze auto was super! Ik zou iedereen aanraden om met Broekhuis te werken!

Beste Martina, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega's. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Professionele verkoop, tot in de puntjes verzorgd

Mooie occassion gevonden bij Broekhuis Veenendaal. Matthijs doet echt zijn uiterste best en komt met goed advies en eerlijke en duidelijke antwoorden op alle vragen. Vraagt na bij derde partijen als kennis of ervaring intern niet beschikbaar is. Auto goed verzorgd afgeleverd en Broekhuis schuwt ook nazorg niet.

Beste Michel, Gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld met Matthijs. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Goed zoals altijd

Zoals altijd okee.

Bedankt Inge, voor uw beoordeling. Mooi om te zien dat uw bezoek zoals altijd weer goed was. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

vriendelijk, snel en deskundig!

Geholpen volgens afspraak. Netjes een berichtje gehad over wat pas tijdens de controle bleek.

Bedankt Wim, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in de vestiging. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Perfect, top verkoper, tot in de puntjes geregeld.

Onze verkoper Matthijs, wat een topper, zonder aan te dringen, hebben we een mooie auto gekocht, we zijn er super blij mee. Ik zou mijn volgende auto weer bij dit bedrijf kop, maar zeker bij Matthijs, goede uitleg, het spreekwoord wordt daar werkelijkheid, de klant is koning.

Beste Claudia, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega Matthijs. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Valt tegen

Afspraak voor vier nieuwe banden en nieuwe ruitenwissers: dit kwam naar voren tijdens beurt. Als ik even tijd had zou het in 20 minuten klaar zijn. ik had geen tijd, derhalve afspraak. geplande tijd : een a anderhalf uur , Hoe kan dat?? ben voor de afgesproken tijd aanwezig en wacht. Ik vraag na vijf kwartier hoe de stand van zaken is. nog een kwartiertje , na half uur opnieuw gevraagd, nog wat administratie. ik niet blij. Tevens moeilijk antwoord te krijgen of de auto inmiddels extra verzekerd moet worden, tegenstrijdige antwoorden. De jongeman achter de balie moet nog het een en ander leren. De dame die ook achter de balie zat liet hem bij het beantwoorden van mijn vragen maar spartelen. Ook kon er bij haar althans geen goede middag meer af.

Fijn geholpen door verkopen Pieter.

Prettig onderhandeld, waardoor we een fijne auto hebben aangeschaft. Helemaal blij mee! Bedankt Pieter!

Beste Dennis, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld gedurende het verkoopproces. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Zo hoort een garage te zijn!

Hebben een 2e hands Peugeot 308 GT aangeschaft. Wij zijn hierbij geholpen door Matthijs, een hele fijne en kundige verkoper die niets opdringt en alle geduld heeft tijdens de verkoop. Ook na de handtekening is contact erg fijn gebleven. Kregen alle hulp. Zelfs nadat wij de auto hadden gehaald konden wij nog van alles vragen en op de vragen kregen wij snel een bevredigend antwoord. Auto zag er als nieuw uit toen wij hem gingen halen.

Beste Marcel, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie Peugeot. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega Matthijs. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Alles goed geregeld

geweest voor de APK. Keurig op de hoogte gehouden tijdens de keuring wat er eventueel vervangen diende te worden. Wat ik ook fijn vond alle foto's van de keuring. Kortom alles prima geregeld

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Newtonstraat 12

3902 HP Veenendaal