Goede service,zorgvuldige reparatie.

Duidelijke communicatie, Zorgvuldige reparatie, Goede prijs kwaliteit verhouding Vriendelijke medewerkers .

Bedankt Els, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Prettig

Prettig contact, uitgebreid rapport naar aanleiding van onderhoudsbeurt, zodat je meegenomen wordt in waarnaar gekeken is.

Bedankt Marith, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Ouderwets goed zoals ik gewend ben.

Bedankt Harry, voor het tijd nemen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat onze service u goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

met Kristo van Amerongen een prima ervaring

Kristo , ziet dat er mensen in de showroom lopen die een auto zoeken ,. Sommige mensen NIET . Dus goed gedaan van Kristo

Bedankt Gert, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met Kristo. Graag zien we u de volgende keer bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Een betrouwbaar autobedrijf met goede service

Een auto gekocht bij Broekhuis in Veenendaal. Een vriendelijke verkoper heeft ons geholpen, goede communicatie en snelle aflevering van de auto, prima service!

Beste Yvonne, Gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat u zo goed bent geholpen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Denken goed mee.

Fijne verkoper die goed meekijkt naar je wensen,en daar een gepaste oplossing voor heeft gevonden.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Stipt, keurig, klantvriendelijk en behulpzaam

Jaarlijkse beurt van mijn Peugeot 208 verliep vlot. Goeie communicatie en afhandeling. Alles volgens afspraak. Wilt u ook een Broekhuis vermelding als kentekenplaat omlijsting? Nee doe maar niet want die zit er al op.

Beste Cees, Wij waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt naar aanleiding van uw werkplaatsbezoek. U omschrijft uw ervaring als stipt, keurig, klantvriendelijk en behulpzaam. Dit zijn voor ons mooie complimenten om te mogen ontvangen, dank u wel! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

alles op tijd gedaan

ondanks mijn verzoek om reserveband om daarvoor bestemde plaats te leggen, lag deze los in de achterbak. Onderhoudsbeurt gedaan zoals afgesproken.

Bedankt Jiska, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

goed en vriendelijk geholpen

Servicebeurt perfect uitgevoerd en een uitgebreid verslag van de servicebeurt van wat er allemaal is gecontroleerd.

Bedankt Martin, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Prima garage.

Prettig en duidelijk om van tevoren via e-mail je wensen kenbaar te maken t.bv. het onderhoud en de APK van de auto.

Bedankt Truus, voor het aanbevelen van onze vestiging. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Netjes geholpen

Wordt naar je wensen geluisterd.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Duidelijke afspraken

Gevraagd of het contact via WhatsApp gevoerd kon worden. Dit kon geregeld worden en ik ben ook keurig op de hoogte gehouden van de onderzoek resultaten en het bijbehorende kosten plaatje. Na mijn akkoord voor de, mijns inziens, schappelijke en faire prijsopgave, kon ik zaterdag mijn auto weer ophalen. Top geregeld!

Beste Gerard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen en de afspraken duidelijk waren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Geweldige after sales, uitstekende monteurs en een heel bij de klant betrokken team.

Heel klantgericht en men lost problemen met de auto uitstekend op met duidelijke kostenindicatie vooraf.

Bedankt Els, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Veenendaal. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Geweldige prestatie geleverd.

Service beurt gehad en remmen achter vernieuwd. En snel klaar. Top service

Beste Aart, Bedankt voor uw mooie beoordeling voor onze service. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

prima, vakkundige verkoper

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Perfecte aflevering

Ik ben vriendelijk en goed geholpen door Kristo bij het afleveren van mijn nieuwe 2008. Na een paar dagen heeft Kristo nog gebeld of alles goed ging en of de auto bevalt. Ik ben super tevreden.

Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Veenendaal. Dat u goed en vriendelijke geholpen bent door onze collega doet ons goed om te zien! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Perfect.

Auto gebracht voor een beurt en navigatie update. Kon er op wachten en na de afgesproken wachttijd was de auto klaar en alles wat we hadden afgesproken was gedaan. Perfecte service.

Bedankt Henk, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat alles naar wens en volgens afspraak is verlopen is voor ons fijn om te zien, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Perfect behandeld

Goed en serieus voor mijn

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dat u perfect behandeld bent doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Keurig

Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Heldere en duidelijke communicatie zeer tevreden

Mijn vragen werden duidelijk en helder beantwoord. Via de telefoon of app. Vooraf prijsopgave dus geen verrassing achteraf. Appje wanneer de auto klaar was. Zeer tevreden over de gang van zaken. Was de distributieriem dus daar merk je weinig van alleen voor je eigen gemoedsrust.

Beste Kees, Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat de communicatie helder en duidelijk is geweest en u zeer tevreden bent. Graag voorzien wij u bij een volgend bezoek weer van onze service, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Professioneel en communicatie was heel fijn.

Ik moets mijn auto voor APK laten keuren. Dat heb ik gedaan bij Broekhuizen Veenendaal. Daar kon ik snel terecht en werd ik heel prettig geholpen. Er werd vooraf bespreken wat er moets vervangen of gerepareerd worden aan mij auto dat vond ik heel fijn. Ook werd er tijdens de APK beurt overleg met mij over eventuele reparaties.

Bedankt Emma, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Uitstekende service.

Deskundig, vriendelijk.

Bedankt Aart, voor uw beoordeling! Wat fijn om te zien dat u onze service als uitstekend heeft mogen ervaren. Graag zien wij u weer bij een volgend bezoek bij ons in Veenendaal, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Top wij voelde ons klant.

Tot nog toe een prima gevoel over het bedrijf. Na een proefrit in de 3008 GT en het zeer prettige gesprek met Kristo hebben wij de auto direct gekocht. Voor ons gevoel klopte alles: Het eerste telefonisch contact Bij ons bezoek aan de showroom werden wij direct opgevangen omdat Kristo nog even bezig was naar een tafel gebracht en voorzien van koffie. Wat ons opviel erg vriendelijke medewerkers. De auto is geheel volgens afspraak geleverd. Top wij voelde ons klant. Margriet en Willem

Beste Margriet en Willem, Allereerst feliciteren wij u met de aanschaf van jullie Peugeot! Bedankt dat jullie deze ervaring met ons delen. Dat alles voor u samen klopte is voor ons heel erg fijn om te zien. Wij zien jullie graag weer terug bij ons in Veenendaal. Wanneer jullie ons nodig hebben dan zullen wij klaar staan, jullie zijn van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Duidelijk, snel, helder, goed

Zie boven

Bedankt Luigi, voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Prima service, ik kan echt geen minpunten bedenken.

De informatie was goed. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Beste Sophie, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat onze service u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Veenendaal

Newtonstraat 12 3902 HP Veenendaal

0318-519063