Uitstekende service, zeer vriendelijk en bekwaam personeel

De afspraak voor een onderhoudsbeurt voor mijn Citroën C5 was snel gemaakt. Op mijn verzoek werd de beurt gelijk uitgevoerd en kon ik er op wachten. Prima koffie. Vóór extra handelingen werden uitgevoerd werd mijn toestemming gevraagd. Auto werd gewassen en van binnen schoongemaakt voordat het werd afgeleverd. Zeer tevreden.

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag zien wij u de volgende keer en zal de koffie weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Prima overleg en afhandeling

Goed vooraf overleg over kosten en noodzakelijkheid.

Beste Johan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

reparatie duurde langer dan verwacht

Het begon al met de uitnodiging die ik van Broekhuis centraal kreeg. Zomercheck. Kreeg een keuze voor werkplaats afspraak, maar daar stond geen zomercheck in om aan te kruisen. Gebeld met de garage, dan moest ik toch gewoon "seizoenscheck" onder overige schrijven. Begrip voor dat ik dat onhandige communicatie vond, werd afgedaan als, dat wordt door Broekhuis centraal gedaan en daar hebben wij geen invloed op. En daar kon ik het mee doen. Was ongelukkig over deze manier van afhandelen, en triest als Broekhuis centraal dus nooit de feedback krijgen dat ze de klantreis op deze manier wel een reis vol hobbels maken. Uiteindelijk een afspraak gemaakt, aangegeven dat het rubber van de rechter achter portier stuk was. Geen probleem, men keek wel wat er stuk was en men kon gedurende dag nieuwe onderdelen bestellen. Werd dezelfde dag geleverd. Ook gebeld over een defecte parkeerhulp. Zou men ook naar kijken. De beurt is uitgevoerd, censor van de parkeerhulp is vervangen, maar helaas was er geen spuitbusje met de kleur blauw, dus die is nog steeds wit. Ook een deurrubber was niet aanwezig. Zou wel vier dagen duren. Nu 5 degen later nog niets gehoord. Zal zelf even bellen. Misschien kan het er nog in worden gezet voor vakantie... Onder de streep, is er ruimte voor verbetering.

Beste Joost, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest, nogmaals onze excuses. Wij hebben contact met u opgenomen en zoals aangegeven nemen wij direct contact met u op zodra het onderdeel geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Dankjewel Erik van Dijk, voor de geweldige service! In 1 woord TOP!

Vanmorgen mijn auto laten checken bij Broekhuis garage. De monteur, Erik van Dijk, nam volop de tijd om te achterhalen waar het euvel zat, terwijl hij heel erg druk was. Daarnaast checkte hij gelijk even de bandenspanning en heeft hij de olie ververst als extra service. Ik kom al jaren bij Broekhuis garage en ben zeer te spreken over hun expertise! Ik zal ze zeker aanbevelen!!

Beste Siska, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot/Citroën Ede

Mooie auto, perfecte service

De auto stond in de volle spots in de showroom en ik was direct verliefd. Mede omdat de kleur en gereden kilometers, mij aanstond en het eveneens een sportieve uitvoering was. Bij het ophalen van de auto stond deze a.h.w. verpakt als cadeau wat verrassend overkwam. De aflevering was perfect, leuk en vriendelijk. En de op- en aanmerkingen werden moeiteloos beantwoord en of opgelost. Ik hoop met deze auto nog veel rijplezier te mogen ontvangen. Dank u wel Broekhuis voor de goede begeleiding en aflevering. Weer een tevreden klant.

Beste Johan, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel veilige en mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot/Citroën Ede

Zeer net en goed geholpen

We werden zeer net ontvangen en konden rustig rond kijken Kregen netjes een kopje koffie en werden zeer goed en vriendelijk geholpen

Hartelijk dank voor jullie bezoek en het delen van jullie positieve ervaring. Fijn om te horen dat jullie zo goed zijn geholpen. Graag tot het volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Nette en snelle service

Zeer behulpzamen verkoper, alleen jammer dat niet alle puntjes waren hersteld voor aankoop voertuig. Wordt alsnog snel afgehandeld!

Bedankt voor uw review. We zijn blij de aangegeven punten alsnog voor u te kunnen afhandelen en dat u tevreden bent met onze nette en snelle service. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Ontvangst, uitleg en proefrit prima verzorgd!

Goed gevoel bij de aanschaf van de auto zoals boven omschreven. Wat wij echter zwaar vonden tegenvallen is dat wanneer je zo’n grote aanschaf doet er niets geregeld kan worden qua korting. Om precies te zijn NUL euro. Daar waar andere garages wel korting geven. Een reden om naar een andere garage te gaan Was een grote teleurstelling, let wel we hadden niets in te leveren, dus die zorg had Peugeot niet HEEL JAMMER!!!!!!

Beste Hans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het dat dit uw ervaring is ondanks dat het ontvangst, de uitleg en proefrit prima verzorgd waren. Wij hebben u gesproken over de korting en hierover toelichting gegeven. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Vriendelijk

Fijne ontvangst, vriendelijk personeel en goed geholpen.

Hartelijk bedankt Ilse, voor uw complimenteuze beoordeling. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over onze service en u goed geholpen bent. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Ik ben altijd naar tevredenheid behandeld. TOP

Hele fijne garage, je wordt goed behandeld door het personeel.

Beste Greet, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat altijd alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Perfect geholpen. Zeer kundig en vooral vriendelijk

De storing is prima verholpen en ook de afhandeling is zeer klantvriendelijk

Beste Wim, Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw review. Wat een mooie complimenten om te mogen ontvangen, wij hebben met plezier voor u klaargestaan! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Vriendelijk behandelt

Goed en netjes behandeld bij het kopen van de auto Helaas de auto niet uitgezogen bij aflevering Voor de rest alles netjes

Beste Pieter, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Ede. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Er werd voldoende uitleg gegeven bij de levering van de auto.

Tijdens het ophalen van de auto werd alleen uit gelegd waar ik om vroeg.

Beste Aart, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u van de gewenste uitleg bent voorzien. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Betrouwbare deskundige garage

Ik heb de occasion pas een week in huis, maar op een paar kleinigheden na lijkt de auto een prima occasion, goed uitziend en perfect rijdend, geheel volgens verwachting. De verkoop is snel, zakelijk, vriendelijk en correct. Uiteraard even afwachten in de komende 6 maanden, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Beste Lambert, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Bedankt voor deze mooie woorden! Dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens de aanschaf van uw auto doet ons goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier toe en staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Heel prettige en deskundige uitleg, en oplossend gericht meegedacht!

i.v.m. Grote reparatie en onderhoudsbeurt tijdelijk zonder auto. Er is goed meegedacht door medewerkers van de garage om alternatieve onderdelen te gebruiken en voor vervangend vervoer te zorgen, zodat de rekening een stuk lager uitviel dan oorspronkelijk begroot was! Ook wil ik nog even zeggen dat de uitleg van de receptie steeds heel netjes en duidelijk is geweest. Prima!

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent, daar doen we het voor. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

heel goed

Vriendelijke en duidelijke verkoper

Bedankt Leo, voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door de verkoper. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Leuke auto, maar service tegenvallend

Auto via internet tegengekomen die ons aansprak voor ons aardig wat geld maar toch besloten om te kopen, niet vanwege Broekhuis maar vanwege de auto. Uiteraard konden we kiezen voor extra's met service, apk, garantie maar niet voor gekozen. Mogelijkheid tot onderhandeling in prijs was niet mogelijk, dus 11.400,- als meeneemprijs. Blijkbaar is het dan dus niet nodig om een auto netjes af te leveren, nog geen doek over het dashbord. Ook opmerkelijk is dat ondanks er enkel 1 spiegel gepoetst moest worden en 1 zekering vervangen moest dit toch nog 2 weken duren. De bekleding van de achterbank zou nagelopen worden, maar daar was niks aangedaan. Dezelfde vouwen zaten er nog in zonder enige verbetering. 11.400,- is schijnbaar niet genoeg geld voor iets van service, o ja op een Rituals pakketje na dan. Maar had dit achterwege gelaten en besteedt aan wat benzine zodat we in ieder geval thuis konden komen. Had wel meer verwacht van een bedrijf als Broekhuis, ook al was het ons te doen om de specifieke auto.

Beste Dennis, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat dit uw ervaring is geweest vinden wij vervelend om te zien. Wij hebben contact met u gehad en de oplossing aangeboden en uitgevoerd. Wij wensen u fijne kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Mijn nieuwe auto vandaag opgehaald en die stond mooi te shinen. Toen helaas de auto niet wilde starten werd er acuut aktie ondernomen en werd er een nieuwe accu ingezet. Dit is toch echt Service met een hoofdletter S...

Beste Anneke, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Redelijk goed, echter oplevering onvoldoende.

Wij hebben afgelopen woensdag de auto opgehaald, dit was later dan dat wadden afgesproken, eerste afspraak was 22-3-24. Dat zou komen omdat het bedrijf dat de parkeer sensoren moest inbouwen zieken had??? Bij het ophalen van de auto, die keurig binnen stond met een kleed eroverheen, was deze nog nat dus hij was blijkbaar afgespoten. Dit is natuurlijk prima. Maar van binnen was de auto er stoffig en hele maal schoon zoals je dat zou verwachten van een "nieuwe" auto met 7 km op de teller. De ruiten waren erg "vettig" en hebben wij bij thuis komst goed moeten reinigen. Verder constateerde wij gisteren dat er links achter boven het achter wiel een "pit" zit. Inderdaad bijna niet zichtbaar, alleen al er op een bepaalde manier licht opvalt. Ook dit zou je niet verwachten bij een "nieuwe" auto. Wat ik nu ook nog moet gaan doen is de verkoper bellen of hij mij de factuur wilt sturen. Deze heb bij het ophalen niet ontvangen en dacht dat die wel via de mail zou komen. Maar dat is tot nu toe nog niet gebeurt. M.Vr.Grt. Gerd Scheers, Kenteken auto S-581-FV

Beste heer Scheers, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol! Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest tijdens de aflevering van uw auto. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en wensen u veel mooie kilometers toe met uw Citroën C3! Met vriendelijke groet Team Broekhuis Ede

Zeer professioneel

Erg vriendelijk ontvangen, goed advies en snelle service. Ook de koffie was lekker en de showroom zag er verzorgd uit. Na een verhuizing erg blij met deze voor mij nieuwe dealer voor mijn auto. Aanrader!

Beste Henri, Hartelijk dank voor u bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in Ede, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Zeer goed geholpen door Roel Egberts

Zeer netjes en correct geholpen. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Beste Bertus, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Roel. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Geweldige verkoper

Super geholpen door Menno, door hem weer terug bij Peugeot Bedankt voor de service

Bedankt Paul, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Menno. Graag zien wij u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Heb auto peugeot 3008 voor eerste laten keuren en grote beurt laten doen bij garage Broekhuis. Ik ben heel tevreden met de service van de werkplaats chef en de contacten die wij hadden. Dank daarvoor

Bedankt voor uw mooie en positieve beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Hartelijk en fijne communicatie

Hartelijk ontvangst. Goede, fijne communicatie én begeleiding in de aanschaf van de juiste auto.

Beste Demi, Bedankt voor deze mooie review en van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Goede ervaring

Lekker vlot gebeurd allemaal

Beste Roel, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Keesomstraat 20

6716 AB Ede