TOPPER 1STE KLASSE

Hij is zo zorgzaam, en denkt met je mee. Repareren doet hij heel snel. Een man met kennis, veel ervarring en je kan zien dat dit zijn grote passie is. Ik zal nergens anders meer gaan, alleen bij hem. Wat een topper is hij. Achteraf ook heel geïnteresseerd of alles naar zin is en of alles werkt. Een man met een gouden hart, die ook nog een top kundigheid beschikt. Topper

fijn! gewoon fijn!

Ik vond vooral de communicatie en de flexibiliteit voor het maken van een afspraak fijn. Ik kon wachten op mijn auto terwijl deze werd nagekeken en gemaakt. Ik kreeg een kop koffie en er werd tussendoor aan mij doorgegeven waar ze mee bezig waren. Kreeg vervolgens de vraag of ik nieuwe wieldoppen onder mijn auto wilde, nou graag! Van de rekening schrok ik ook totaal niet, dus dat is helemaal top.

Top bedrijf !

Mijn auto hier gebracht voor een onderhouds beurt, gebeld en kon gelijk terecht ! Bij bet ophalen van mij auto was die nog netjes gewassen ook ! Dankjewel nas !

Snel en Hulpzaam

Ik had allerlei storingen lampjes die brandde . Ze hebben t snel gefixt ….! Supper !

Vandaag bellen en morgen geholpen worden. Dat is pas Top Service. Een aanrader.

Behulpzaam, eerlijk en betaalbaar

Onlangs een Opel Corsa B gekocht. Voor het ophalen zou hij nog een nieuwe uitlaat en APK krijgen. Ondanks het geen afkeur was vond AutoOnline het toch beter als er nieuwe voorbanden op kwamen. Dat hebben ze dan dus ook op hun kosten gedaan. De nieuwe uitlaat tikte tegen de achteras aan, even langs geweest en binnen 5 minuten opgelost. Echt geweldig.

Vakkundig en betrouwbaar

Nas is een vakkundig monteur die weet waar die het over heeft. Keurig mijn auto thuis opgehaald probleem verholpen en gewassen terug gebracht. Goede service en prijs verhouding.

Vetrouwlijk en goedkoop

Goeie monteur Als die iets kan repareren in plaats van vervangen doet die dat Scheelt mij weer wat geld

Betrouwbaar en komt afspraken na

Mijn auto laten maken en met goed overleg zijn de onderdelen vervangen na het bespreken hoe en wat er vervangen moet worden.

Fijne garage vriendelijk personeel

Apk en grote beurt. Laten weten wat er gedaan moet worden en kom je de auto ophalen staat hij gewoon als showroom model klaar . Gewassen bling bling ja nette en goede Garage. Aanrader

Uitstekend bedrijf

Lang gezocht en uiteindelijk gevonden: de ideale garage. Recent een aantal keer geweest voor reparaties en ouderhoud en iedere keer nog tevredener vertrokken. Om te beginnen is het een zeer nette en verzorgde zaak met een mooie wachtruimte en uitstekende koffie. Je wordt geholpen door de vriendelijke eigenaar die echt even de tijd voor je neemt en duidelijk verstand van zaken heeft als monteur. Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat er gedaan moet worden en wat de kosten zullen zijn. Gewoon een eerlijke en heldere benadering zonder verassingen. Waar bij een vorige garage mij werd verteld dat mijn automaat geen oliewissel nodig had, bleek dit bij nader onderzoek door AutoService-Online wel het geval. De auto rijdt en schakelt merkbaar beter. Wel een dubbel gevoel omdat ik toch een hele tijd met oude vervuilde olie heb gereden door verkeerd advies. De oude en nieuwe olie werden mij getoond door de monteur, een verschil van dag en nacht. Al met al ben ik AutoService-Online erg dankbaar. Jullie hebben er een vaste klant bij! Ook leuk trouwens om te zien dat jullie nu adverteren op Hoekschnieuws.nl

Goed geholpen!

Goed geholpen!

Onwijs vriendelijk

Ik was wat later op mijn afspraak, maar dit maakte gelukkig niet uit. Onwijs vriendelijke man, die erg getraind is in zijn vak. Weet waar die het over heeft en helpt je goed verder! Zeker een aanrader!

Heel goed.

Ze werken snel en goed.