Top geregeld! betrouwbare goede eerlijke autogarage!

Heel vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je en adviseren je heel persoonlijk en professioneel, en snel geregeld,echt een aanrader!

Ik heb hier mijn auto gekocht vriendelijke geholpen en auto is netjes afgeleverd zoals afgesproken

Vriendelijke mensen en niet moeilijk in het verhelpen van een eventuele storing of vervangen van een kapot onderdeel.

Super goede en nette service

Wij hadden smorgens een auto gezien gebeld ofdat ze heb aub apart wilde houden voor in de middag dan konden we komen kijken. Dit was zeker geen probleem en hij stond helemaal klaar toen ik hem kwam bekijken. Ik zo ook op zeker aanraden om als je een eito zoekt hier een kijk je te nemen.

uitstekend

zeer vriendelijke verkoper die eerlijk en duidelijk was bij aankoop seat kwam beloftes na en de auyo werdt keurig afgeleverd.incl 6 maanden garantie

Probleem opgelost

Na onze eerdere referentie is nu alles opgelost!

Heel blij mee werd goed geholpen en werd echt de tijd genomen voor me.zeker een aanrader.

Goed geholpen door Nas. Dank, aanrader!

Garage met hart en ziel

Uitstekend geholpen met een storing, APK en onderhoudsbeurt. Ik rijd graag een stukje verder naar Strijen voor deze garage!

Op 08-01-2024 bij Autoservice een Mercedes Benz C 180 gekocht. Het hele proces van aankoop ging zeer ontspannen en aangenaam, geen gepusch. Nas is een zeer aangename en vriendelijk man, waardoor het prettig zakendoen is met hem. Nas je hebt er een vaste klant bij Dank je wel.

Gewoon heel prettig

Keurig volgens afspraak

Efficiënt en klantvriendelijk

Ik ben heel snel geholpen. Ze nemen je kosten in acht en vragen een eerlijke prijs

Goede en snelle dienstverlening

Kort voor mijn reis bleek dat ik winterbanden nodig had. Ook op zondag kon ik hier zonder problemen terecht. Binnen het half uur waren alle banden vervangen.

Uitstekend geholpen

Van begin tot einde perfect geholpen, is eerlijk en betrouwbaar en levert uitstekende service.

No nonsense behandeling

Ik ben vriendelijk behandeld. Ik had problemen met snel optrekken van mijn Peugeot 308. Na inspectie bleek het de distributieriem te zijn. Normaal een dure aangelegenheid. Deze is gratis vervangen in de garantietermijn van 3 maanden (je kan langer, of korter kiezen). Nas (eigenaar) reageert altijd snel en is een stuk goedkopen dan een officiële dealer zoals een Peugeot dealer.

Service gericht

Ik heb mijn auto voor onderhoud gebracht. In een gezellige ruimte kan ik wachten. De monteur dacht met de planning en onderhoud met mij mee. Prijs/kwaliteit verhouden goed! Duidelijke en vriendelijke communicatie

Alles volgens afspraak, netjes geregeld en met een jaar APK.

Nette FIAT Seicento gekocht. Alles volgens afspraak geregeld met Auto-Service Online in Strijen. APK zonder extra kosten was geen probleem,

Een echte aanrader!

Niks dan lof voor deze AutoService-Online! Ik kocht een tweedehands auto na een vlekkeloze testrit. De verkoper was super eerlijk en nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen, zodat ik bijna geen vragen meer had. Na enkele maanden rijd ik nog steeds zonder enkel probleem in mijn auto. Een echte aanrader!

Blij met de service en met m'n auto

Deze autohandelaar bleek bereid me van het station op te halen in de auto die ik op het oog had, zodat ik meteen een proefrit kon maken. Fijn gesprek gehad, goede service ontvangen en blij met m'n aankoop. (Ik moet hieronder helaas een keuze maken bij het veld 'aanbevelen', terwijl ik daar principieel op tegen ben. Ik zal hem op 'ja' zetten met daarbij de disclaimer dat ik vind dat iedereen z'n eigen keuze moet maken. Doe je eigen onderzoek, vertrouw je eigen gevoel en maak dan een keuze die bij jou past i.p.v. op basis van wat ik aanvink. Succes!)

Uitstekend geholpen bij inruil en verkoop auto

Onlangs heb ik mijn auto ingeruild bij Autoservice-online hier een gebruikte auto weer gekocht. Wat mij opviel was het gevarieerde aanbod van occasions en de keurig schone en ingerichte showroom/werkplaats. De eigenaar is een enthousiaste jonge man die graag de tijd voor je neemt. We zijn samen tot een goede deal gekomen. Toen ik naderhand een punt ontdekte aan de auto die niet bekend waren bij de verkoop werd dit uitstekend opgelost. Zo bleek de airco niet helemaal goed te functioneren maar bood Autoservice-online aan om tegen inkoopprijs de airco na te vullen. Ook zou ik zelf het kapotte raammechanisme vervangen met onderdelen die werden opgestuurd. Toen dit niet helemaal compleet bleek te zijn werd er net zolang gezocht tot ik alle benodigde onderdelen had ontvangen. Erg fijn dat hierin werd meegedacht. Tot dusver heb ik erg prettige ervaringen met Autoservice-online en kan ik van harte aanbevelen om hiermee zaken te doen. Autoservice-online is niet een bedrijf wat je een auto verkoopt en je veel succes wenst maar ook daarna met je mee blijft denken.

TOPPER 1STE KLASSE

Hij is zo zorgzaam, en denkt met je mee. Repareren doet hij heel snel. Een man met kennis, veel ervarring en je kan zien dat dit zijn grote passie is. Ik zal nergens anders meer gaan, alleen bij hem. Wat een topper is hij. Achteraf ook heel geïnteresseerd of alles naar zin is en of alles werkt. Een man met een gouden hart, die ook nog een top kundigheid beschikt. Topper

fijn! gewoon fijn!

Ik vond vooral de communicatie en de flexibiliteit voor het maken van een afspraak fijn. Ik kon wachten op mijn auto terwijl deze werd nagekeken en gemaakt. Ik kreeg een kop koffie en er werd tussendoor aan mij doorgegeven waar ze mee bezig waren. Kreeg vervolgens de vraag of ik nieuwe wieldoppen onder mijn auto wilde, nou graag! Van de rekening schrok ik ook totaal niet, dus dat is helemaal top.

Top bedrijf !

Mijn auto hier gebracht voor een onderhouds beurt, gebeld en kon gelijk terecht ! Bij bet ophalen van mij auto was die nog netjes gewassen ook ! Dankjewel nas !

Snel en Hulpzaam

Ik had allerlei storingen lampjes die brandde . Ze hebben t snel gefixt ….! Supper !

Vandaag bellen en morgen geholpen worden. Dat is pas Top Service. Een aanrader.