Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Een Trek mountainbike gekocht en hierin goed geholpen. Advies over de verschillende merken en wat goed bij mij zou passen. Zeer tevreden.

Beste Jacqueline, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed om te zien dat u zeer vriendelijk en professioneel geholpen bent. Wij wensen u mooie kilometers toe en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe fiets

Wederom een nieuwe fiets gekocht bij Broekhuis. Prima service en een fijne zaak. Komen hier graag.

Beste Sonja, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe fiets! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Top ervaring!

Het aankopen van mijn nieuwe fiets ging snel, service was top en de kennis van medewerkers meer dan genoeg. Al met al een ervaring om zeker aan te raden.

Beste Alexandra, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons in Limmen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima service door vakbekwame monteur

Reparatie keurig uitgevoerd. Leenfiets mee. Goed advies over welke onderdelen er gebruikt kunnen worden.

Beste René, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

gewoon uitstekend geholpen in alle opzichten

zie bovenstaand niets aan toe te voegen

Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Ik werd keurig te woord gestaan en daarna kreeg ik een mail dat mijn fiets klaars was en kreeg een duidelijke uitleg wat er aan mij fiets is gedaan

Bedankt Ronald, voor uw review. Dat u keurig te woord bent gestaan en een duidelijke uitleg heeft gekregen doet ons goed om te zien, daar doen we het voor! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goed geholpen in de keuze van mijn nieuwe racefiets.

Ondanks het feit dat mijn eerste keus niet gerealiseerd kon worden, werden veel opties doorgenomen en alle moeite gedaan om een goed alternatief aan te bieden. Uiteindelijk toch een goede keus kunnen maken en een mooie racefiets kunnen aanschaffen. Met dank aan Marcel de Graaf.

Hartelijk bedankt Martien, voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Dit waarderen wij enorm! Dat u goed geholpen bent bij het maken van de keuze voor een nieuwe racefiets is voor ons fijn om te zien. Wij hebben met plezier voor u klaargestaan! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima, goede uitleg

Prima uitleg bij de aankoop.

Bedankt Piet, voor uw positieve review. Fijn dat u van de gewenste uitleg bent voorzien gedurende uw aankoop. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Werknemers die weten waar ze over praten, duidelijke uitleg en geen verkooppraatjes

Voor de eerste keer bij Broekhuis Fietsen in Limmen geweest en eerlijk is eerlijk, deze mensen weten waar ze over praten. Ze sturen je niet naar de duurste fietsen, ze vragen eerst voordat ze je fietsen laten zien. Helaas was er bij mij iets fout gegaan met de bestelling waardoor ik toen ik mijn nieuwe racefiets wilde ophalen ik met lege handen naar huis ging, ook hier was gelijk de service enorm, begripvol en dat waardeer ik. De 2e keer bij het ophalen van de fiets nemen ze ook alle tijd, je kan in de zaak een rondje trappen om te kijken of de hoogte juist is. Al met al een zeer tevreden klant die zeker terug komt als er een nieuwe aangeschaft gaat worden.

Beste Bas, Hartelijk dank voor u bezoek en van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent gedurende de aanschaf van uw nieuwe fiets. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

We voelden ons echt klant bij jullie

Prima personeel, die de tijd voor ons nam, zowel voor als na de aankoop. Groot assortiment in fietsen en accessoires. Een aanrader.

Bedankt Tom, voor uw beoordeling. Wat fijn dat u uw positieve ervaring met ons deelt. We zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service en u zich daarom echt klant bij ons heeft gevoeld. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Rijksweg 137

1906 BG Limmen