Vriendelijke professionele service

Medewerker nam de tijd, gaf goed uitleg, ik kreeg de tijd om proefrit te maken, alles verliep erg prettig dus de koop was snel rond.

Beste Arlette, Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wij hebben met plezier voor u klaargestaan en we zijn blij om te zien dat u onze service als vriendelijke en professioneel heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goed service

Mooie fietsen, ze nemen de aandacht en luisteren naar je wensen. Erg fijn geholpen door Maaike. Wij zijn blij met de cube fiets voor onze dochter

Beste Joyce, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Maaike. Veel mooie kilometers gewenst voor uw dochter! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

De heren van de werkplaats leveren uitstekend werk en denken graag met je mee voor optimaal fietsplezier.

Bedankt Hans, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Niets op aan te merken.

Attente verkoper. Gaf goede informatie en luisterde ook goed wat onze wens was. Heeft vervolgens een fiets aan ons verkocht, welke daar aan voldoet.

Gefeliciteerd Ron, met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Snel geleverd en goed, goede service

Beste Dora, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Fijne winkel met personeel met ervaring

De man die mij heeft geholpen had veel kennis van alle merken fietsen die ze daar hebben staan. Dmv het budget die ik had opgegeven werden de fietsen vergeleken met elkaar en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ik kan iedereen deze zaak aanbevelen.

Beste Marcel, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Verkeerde fietskleur geleverd, en waarschijnlijk verkeerde advies framemaat

Verkeerde fiets kleur geleverd, ontdekte ik op mijn rit naar huis, waarschijnlijk ook verkeerde framemaat , hoogte niet goed afgesteld, maar dat heb ik zelf opgelost, verder nog niet mee gefietst, dan alleen het ritje naar huis. Uiteindelijk goed opgelost. Fiets omgeruild een met extra zorg afgesteld en afgeleverd.

Beste Stefan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij dat wij dit voor u hebben kunnen oplossen en u onze oplossing goed heeft ervaren. Daar doen we het voor! Wij wensen u mooie kilometers toe en staan graag voor u klaar wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Fietsbeperking opgelost met dropzadel.

Na het testen van allerlei fietsen waarbij veilig op- en afstappen én goed fietsen niet echt te combineren was, is mij het zogenaamde dropzadel geadviseerd, waarbij veilig op- en afstappen met een laag staand zadel met een druk op de knop tóch gecombineerd kan worden met fietsen in een natuurlijke houding. Wat een uitvinding! Bedankt voor de gouden tip! Met mijn nieuwe Liv Allure fiets ik nu lekker een eind weg, mijn echtgenoot heeft het nakijken. Misschien wil hij ook een dropzadel!

Beste Carolijn, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat u van alle gemakken bent voorzien. Veel mooie kilometers met uw nieuwe Liv Allure en blijf uw echtgenote voor. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

geweldiggen uitleg van de verkoper

Na wat rond kijken in de winkel wat er allemaal stond kwamen wij uit eindelijk bij de Ebike van het jaar 2024 Gazelle eclipse c380 niets op aan te merken. Een geweldige fiets dit is onze tweede Ebike maar een wereld van verschil,wat een kracht zit er in deze fiets.

Beste Cor, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe E-bike! Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Klantvriendelijke winkel

Alleen maar prettige ervaringen. Bestellingen worden netjes op tijd afgeleverd. En de afdeling verkoop denkt mee met de klanten wat ook als zeer prettig wordt ervaren.

Beste Marc, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Limmen, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Wij komen er al jaren en ervaren het als een zeer professioneel bedrijf met mensen die weten waar ze over praten . Als er problemen zijn proberen ze het gelijk op te lossen . Dus we zijn zeer tevreden .

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie woorden! Dit doet ons erg goed om te zien. We zijn blij u al jaren te mogen voorzien van onze service. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Snel geholpen

Fiets display gestolen in de NS stalling Castricum. Digitaal aangifte bij de politie gedaan en na 2 dgn bevestiging vd aangifte ontvangen. Gebeld met Broekhuis en we konden meteen terecht ve nieuwe display. Topservice! Eea voorlopig zelf betaald mr krijgen eea ongetwijfeld terug vd ABWB fietsverzekering!

Beste Carla, Vervelend om te horen dat uw fiets was gestolen, wel mooi om te horen dat u hem terug heeft mogen ontvangen. Wij zijn blij te zien dat wij u snel en goed verder hebben kunnen helpen. De volgende keer zullen we weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Met mijn nieuwe Cube de zomer in!

Goed advies en prijs voor één prima fiets.Cube traveller een aanrader.

Beste Rens, Van harte gefeliciteerd met de mooie Cube traveller. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Hele behulpzame en fijne service!

Ik ben heel fijn en rustig geholpen door meerdere medewerkers met het kiezen van mijn nieuwe fiets. Had al een model op het oog, die naar mijn wensen aangepast is om goed te kunnen testen. Ook was de factuur gelijk goed opgemaakt mbt fietsenplan, en bij het ophalen van mijn fiets kreeg ik er ook nog een serviceset bij! Vind het zeker een aanrader!

Beste Frouk, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

reparatie laat te wensen over

onduidelijkheid bij het maken van een afspraak, er wordt weinig meegedacht met de klant.

Beste Martien, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit prettige gesprek. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Zeer prettige gesprekken voor de aanschaf van de Gazelle. Meedenken en assisteren bij de track en trace. Vlotte aflevering

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Fiets kwam voor 6 maandelijks onderhoud. Onderhoud is degelijk en snel.

Beste Bert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

perfect

vriendelijk personeel staan je prima bij en nemen de tijd voor je.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Een goed georganiseerd bedrijf

Een mooie fietsenzaak, groot assortiment goede service.

Beste Hans, Bedankt voor uw bezoek en uw mooie review. Daar doen we het voor. Graag zien wij u een volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe racefiets

Zowel bij de aanschaf als bij het ophalen uiterst vriendelijk geholpen door de medewerkers van Broekhuis. Zij hebben veel verstand van zaken!

Beste Britta, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe racefiets en bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij uw aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Een zeer fijne winkel incl. alle werknemers

Zowel 3x bij het kopen van een nieuwe fiets als bij service en onderhoud oudere fietsen heb ik een superervaring bij Broekhuis Limmen. De grootste kwaliteit vind ik het niet pushen van de verkoop, maar het vrij mogen rondkijken op de eerste verdieping. Dat maakt dat ik terugkom als ik weer wat nodig heb.

Hartelijk bedankt Sjors, voor uw bezoek en het delen van uw ervaringen bij ons in Limmen. Dat u graag bij ons terug komt en zo tevreden bent over de service die wij aanbieden doet ons erg goed om te zien! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima service!!

Broekhuis nam de tijd om een oplossing te vinden mbt een probleem, die ik had aan mijn nieuwe fiets!! Ik hoop echt, dat het nu is opgelost, het is zo'n mooie stadsfiets!!

Bedankt Judith, voor het delen van uw ervaring bij ons in Limmen. Wat fijn om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden. Wij wensen u veel rijplezier toe op uw mooie stadsfiets en staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Een Trek mountainbike gekocht en hierin goed geholpen. Advies over de verschillende merken en wat goed bij mij zou passen. Zeer tevreden.

Beste Jacqueline, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed om te zien dat u zeer vriendelijk en professioneel geholpen bent. Wij wensen u mooie kilometers toe en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe fiets

Wederom een nieuwe fiets gekocht bij Broekhuis. Prima service en een fijne zaak. Komen hier graag.

Beste Sonja, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe fiets! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Top ervaring!

Het aankopen van mijn nieuwe fiets ging snel, service was top en de kennis van medewerkers meer dan genoeg. Al met al een ervaring om zeker aan te raden.

Beste Alexandra, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons in Limmen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Rijksweg 137 1906 BG Limmen