Fiets computer was stuk, nieuwe op gezet. Geen kosten ivm 2 jaar garantie

Bedankt Corina, voor uw positieve review en de mooie 10! Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Zeer professioneel en vriendelijk geholpen

Goed geholpen om juiste keuze te maken bij de aankoop van mijn nieuwe e-bike.

Beste Koos, Gefeliciteerd met uw nieuwe E-Bike! Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Uitstekende zaak

Ik kwam een half uur voor sluitingstijd op een zaterdag een nieuwe fiets uitzoeken. Er werd nog alle tijd voor me genomen. Ik wilde de fiets heel graag in de meivakantie gaan gebruiken voor een lange fietstocht. Gewoonlijk zou de levering een kleine 4 weken duren, maar Maaike zou haar best voor me doen. En ja hoor ... na een goede 2 weken kreeg ik al een mailtje dat de fiets er was. En hij fietst ook nog eens heerlijk!

Hartelijk bedankt Angela, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Limmen. We zijn blij om te zien dat het is gelukt om uw fiets te leveren voor de Mei vakantie zodat u de mooie lange fietstochten heeft kunnen maken en hiervan heeft kunnen genieten. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij weer voor u klaarstaan, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Werkplaats mensen ok

De werkplaats is telefonisch zeer slecht te bereiken

Goed en vriendelijk geholpen

Mijn e-bike had storing en dat is onder garantie verholpen.

Bedankt Aad, voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Wet van Murphy was van toepassing

Kwam fiets brengen voor service beurt- zeer geschrokken van wat er allemaal niet in orde zou zijn. Ook de daarmede verbonden kosten vielen enorm tegen. ook monteur sprak van " Murphy". Wel aangenaam getroffen door de coulance en goede service en begrip werkplaats.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed dat we met u mee hebben mogen denken. Mocht u ons een volgende keer nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima winkel met Prima sevice

2 elektrische fietsen afgelopen jaren. Nu in onderhoud en bij een defect alles onder garantie vervangen. Monteurs zijn vaklui.

Beste René, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Klantvriendelijk en goed geholpen naar definitieve keuze

Helaas was de fiets bij het afhalen niet direct top. Achterlicht en afstelling niet in orde. Gepland fietsweekend hierdoor vervallen. Na 3 dagen terug en zijn de zaken prima verholpen.

Beste Jacques, Dank u vriendelijk voor het delen van uw ervaring gedurende uw aankoop. Vervelend om te zien dat de aflevering in eerste instantie niet naar tevredenheid is gegaan, maar wel goed dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen verhelpen. Wij wensen u veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Gewoon goed geholpen

Bedankt Erik, voor uw positieve review en de mooie 9! Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Vriendelijke monteur en snel geholpen!

Kwam zonder afspraak langs en werd direct geholpen! Fijne medewerker en deskundig.

Beste Ben, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Mocht u ons de volgende keer nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Tevreden

Ik ben tevreden over de manier waarop ik ben geholpen met advies om een keuze te maken

Bedankt Jos, voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Heel tevreden met verkoop- en afleveringmedewerkers

Niet op aan te merken. Goed geholpen zowel bij verkoop als bij aflevering van mijn nieuwe Koga fiets

Gefeliciteerd Edwin, met uw mooie Koga. Fijn dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Uitstekend geadviseerd

Uitstekend geadviseerd bij het kopen van een nieuwe racefiets. Zeer tevreden met de levering en het voorgestelde serviceplan.

Beste Eric, Gefeliciteerd met uw nieuwe racefiets! Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de levering en het voorgestelde serviceplan. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Zeer slechte service - onvriendelijk personeel in de werkplaats

Alles wat mis kon gaan ging mis. Beloftes werden niet nagekomen. Informatie over Producten en aflevering werden absoluut niet nagekomen. Horkerig en niet empathische monteurs!!

Beste heer ten Heggeler, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor het goede gesprek dat wij met u hebben gehad, uw feedback is voor ons heel waardevol. Bij een volgend winkelbezoek zal er een vervolggesprek plaatsvinden en de koffie zal dan voor u klaarstaan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Uitstekend geholpen door Wesley

Bedankt Michael, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Wesley. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Niet goedkoop. Wel goed service

Bij Broekhuis (vroeger Kroone Liefting) onlangs ‘mijn’ 20e (!) fiets gekocht (ook voor vrouw en kinderen). Voor mij nu een Riese & Muller. De verkopers hebben verstand van zaken. Dat vind ik prettig. Ik had 5 fietsen om in te ruilen. Mocht er helaas maar 2 inruilen. Op het stuur stonden enkele dingen verkeerd afgesteld. Dat heeft te maken met mijn persoonlijke voorkeuren die kennelijk anders zijn dan de monteur die de e-bike fietsklaar heeft gemaakt. Ik ben al 2 keer terug geweest. Al mijn wensen werden ter plekke in orde gemaakt. Ook een die geruime tijd van een monteur nodig maakte. Duur kettingslot niet in orde. Onmiddellijk een andere. Een niet goedkope reparatie van mijn vorige fiets werd voor mij gratis gedaan. Kortom, prima service. Ik ben een heel tevreden klant.

Beste Joop, Van harte gefeliciteerd met uw aankopen! Wat fijn dat u al jarenlang een tevreden klant bent, daar doen we het voor. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goede service en behulpzaam personeel

Afgelopen week heb ik mijn nieuwe stadsfiets opgehaald bij Broekhuis. Ik ben zeer tevreden met de service. Bij het aankopen van de fiets werd ik goed geholpen door vriendelijk personeel met veel kennis. Na twee weken kon ik mijn fiets ophalen en wederom werd ik goed geholpen en geassisteerd bij het uitzoeken en afsluiten van een fietsverzekering.

Beste Serena, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe fiets! Wat fijn dat u zowel het aankopen als de aflevering als zeer prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Bedankt Thijs, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Uitstekend en doeltreffend geholpen

Prima service, dank jullie wel!

Bedankt Albert, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Werd goed geholpen door iedereen

Bedankt Fred, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Goede service en goede aanbieding.

Ik werd geholpen door vakkundig personeel dat ook nog eens heel vriendelijk is. Met hun hulp een hele mooie nieuwe mountainbike gekocht.

Beste Michiel, Gefeliciteerd met uw nieuwe mountainbike! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij de aankoop. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Prima geholpen, goede prjjs/kwaliteit verhouding

Netjes geholpen, met aandacht voor de persoonlijke wensen en bij problemen wordt er in oplossingen gedacht.

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Voor de tweede keer hebben we hier onze elektrische fietsen gekocht. Weer het merk TREK. Ruud heeft ons oerfect geadvisierd. Ook bij het ophalen van de fietsen nam hij ruim de tijd om advies en uitleg te geven. Een dikke 10 dus

Beste Bernard, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te zien dat alles weer naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

blij met mijn aanschaf

Fiets rijdt heerlijk

Beste Jan, Gefeliciteerd met aankoop! Wat fijn dat u met veel plezier rondrijdt op uw nieuwe fiets. Nog meer mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Top Service.

Nemen de tijd en duidelijke uitleg met oog voor de klant. 10+

Beste Sjoerd, Bedankt voor deze mooie 10+. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen

Rijksweg 137

1906 BG Limmen