Top service,fijn personeel

Atb gekocht en zeer goed geholpen echt een aanrader

Hartelijk bedankt Jan, voor het delen van uw ervaring. Dat u zeer goed geholpen bent en u Broekhuis aanraadt doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u mooie kilometers toe en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Mooi geslaagd met 2 goed voorlichte mountainbike door hulp van Peter. Bedankt!

Bedankt Sander, voor het delen van uw positieve ervaring. Dat u goed geholpen bent door onze collega is voor ons heel fijn om te zien, daar doen we het voor! Wij staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Snelle service en goede adviezen

Snelle service en goede adviezen Personeel met kennis

Bedankt Fatih, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Alles verholpen en zeer tevreden

De deskundigheid van de mensen van de werkplaats is super. Ik had al een tijd last van een veel te snel leeglopende Di2 schakelbatterij. Opgelost. En: de nieuwe remblokken waren even ingeremd, dat rijdt echt super. Ze grijpen lekker agressief aan nu.

Bedankt Marnix, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verholpen. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Het enige wat ontbrak was de goede lader voor de fiets ( verkeerde werd meegegeven)

Beste Anneke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Vriendelijke personeel met verstand van zaken

Bij de vestiging in Groningen ben ik erg prettig geholpen door een medewerker. Ik keek eerst wat rond nadat m’n oog was gevallen op een hele mooie fiets heeft de medewerker mij eerlijk en zeer prettig geholpen. Doordat de vestiging Groningen aan het verbouwen is had een een hele mooie fiets met een hele mooie korting. 2 dagen later heb ik de fiets opgehaald en ook toen ben ik zeer prettig geholpen met accessoires voor de desbetreffende fiets en deze zijn gelijk gemonteerd op de fiets. Kortom prettig winkel met kundig en vriendelijke personeel.

Beste Marcel, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat u geslaagd bent bij ons in Groningen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Goeie tips en informatie

Ik ben goed geholpen en ze namen ruim de tijd om mij te helpen. Ben zeer tevreden

Bedankt Daniël, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Prima service, snel geregeld.

Fijne hulp op de juiste afstemming

Dank u wel voor het delen van uw positie ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Sontplein 3 9723 BZ Groningen