Hardwerkende en sympathieke mannen die prima werk afgeleverd hebben.

In 4 dagen is ons hele huis van nieuwe kozijnen en deuren voorzien, voor en achter, beneden en boven. Het ziet er prachtig uit en de alle rommel is keurig opgeruimd en afgevoerd door de mannen.

Klantvriendelijke harde werkers. Ze werken nauwkeurig en laten alles netjes achter. Met een gezellige babbel en humor.

Een geweldig team

De 2 mannen die hier aan het werk zijn. Geweest hebben super netjes gewerkt Tevens ook alles super netjes achtergelaten Een aanrader voor een ieder die kunstof kozijnen willen laten plaatsen

Vaklui en zeer nette afwerking en gezellig om in huis te hebben

Kozijnen besteld bij een ander bedrijf en de heren van uyting en neves zijn ingehuurd om alles te plaatsen en af te werken. 4 dagen allerlei heren over de vloer gehad onder de bezielende leiding van Mike. Lange dagen ivm afstand naar Edam, maar geen gemopper en alleen maar vrolijkheid. En het belangrijkste is dat mijn geplaatste kozijnen perfect gezet zijn en binnen prachtig afgewerkt. Er zaten wat dingen tegen ivm inmeet perikelen maar dit hebben ze perfect voor ons opgelost. Totaal werk: 4 Grote kozijnen met hr ++ glas 1 klein kozijn van de douche met hr ++ glas Nieuwe voordeur met kozijn Nieuwe vensterbanken En afwerking binnen Alles schoon en glimmend opgeleverd. Ik ben er blij mee. :)

Uitstekende plaatsing

Plaatsing ging goed. De mannen zijn vakkundig bezig, zijn zeer vriendelijk, vrolijk. Kan alles aan ze vragen als er wat is.

Super aardig kundige vakmannen

Heel schappelijke jongens en vakkundig personeel

De jongens van Uyting & Neves hebben bij mij de kozijnen mogen vervangen. Ik kan ze niet anders beoordelen dan vijf sterren. De kozijnen zijn uitstekend en snel gemonteerd. De sfeer zit er goed in, kortom zeker aan te raden partij voor de kunststof kozijnen!

Zij maken het verschil

Prima monteurs die net dat stapje extra zetten en daardoor het verschil maken. Na het werk wordt alles weer netjes opgeruimd. De kozijnen zien er prachtig uit; ik heb al veel complimenten gekregen. Er waren nog wel wat beschadigingetjes en puntjes wat nog opgelost moet worden maar de afspraak hiervoor is al gemaakt dus alle vertrouwen dat ook dat goed gaat komen.

Leuke ploeg met veel kennis van zaken.

Deze mannen weten waar ze mee bezig zijn, zijn erg klantgericht. Laten elke dag binnen en buiten schoon achter en leveren goed en mooi werk af. Zijn altijd beleeft en vragen altijd alles b.v. een glas water of een toiletbezoek en zelfs hielden ze rekening met mijn katten. En het waren ook nog gezellige mannen met hier en daar een geintje, die ik daarom ook elke dag wat lekkers bij de lunch gaf. Zeer tevreden, top gedaan jongens.

Vakwerk in Montage kunststof kozijnen

Een gedreven team dat vakwerk na streeft in opbouw en afwerking van kunststof kozijnen etc.

Lipperkerkstraat 266 7533 AJ Enschede

06 53528557