Zeer mee levend en proffesioneel

Martha heeft veel voor ons betekend in de dagen dat je veel moet regelen en veel verdriet hebt. Met name onze vader had alle vertrouwen in haar, dat het allemaal goed geregeld zou worden. Dat voelde voor ons als kinderen ook heel goed. Tot de laatste details was alles goed geregeld. En kunnen wij terug zien op een goed afscheid van onze moeder.

Top, erg professionele maar toch persoonlijke

Kan niet anders zeggen dat ze heel goed is in haar werk. Heel erg fijn hoe alles werd opgepakt en hoe ze ons bij stond martha. Dank je wel.martha voor de goede service

Duidelijke en vriendelijke

Medeleven. Je weet wat je te wachten staat.

Goede uitvaart

Martha is van het begin tot het eind erg betrokken bij de uitvaart tot in de puntjes goed verzorgt

Zeer betrokken en vriendelijk

Martha is een zeer betrokken medewerker. In zo'n moeilijke tijd is het belangrijk dat je jezelf kunt zijn en dat iemand met je meedenkt. Bij Martha voelden wij ons volledig onszelf. Martha gaat geen uitdagingen uit de weg en zij doet haar best om zoveel mogelijk aan jouw wensen tegemoet te komen. Je weet met Martha ook waar je aan toe bent. Ze communiceert heel duidelijk en zij is altijd bereikbaar.

Geweldig persoon.

Bij de eerste ontmoeting met Martha ebben we als familie gehuild en gelachen, Martha kwam bij ons over als een oude vriendin, en vooral het contact behouden met ons hebben wij als plezierig ondervonden.

Tilbarten 57 9084 CC Goutum

Over Monuta Uitvaart