Top team

Via een collega kwam ik terecht bij Kick Wiegmans hypotheken en kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg blij ben met de geboden hulp. Het was voor mij de eerste keer en had dus geen flauw idee wat ik allemaal moest doen. Hierbij hebben de adviseur en zijn collega's heel goed geholpen. De adviseurs waren altijd erg snel met het beantwoorden van mijn vragen. Dit heeft mij veel stress gescheeld en de hypotheek was dan ook zo rond. Nomgaals bedankt voor de goede zorgen!

Prima en advies en perfecte begeleiding

Prima en helder advies gegeven tbv aankoop woning, kiezen van de hypotheek en bijbehorende verzekeringen. Na afsluiten ook nog een werkelijk perfecte nazorg bij het overzetten van spaarhypotheken. Altijd snel en goed antwoord en ok continu ge�nformeerd over de voortgang bij de zaken die wat langer duurden. Een 10 met een griffel. Niet alleen voor de adviseur maar zeker ook voor de collega's die alle administratie en communicatie deden.

Het meest perfecte advies

Het meest perfecte advies van een zeer ervaren hypotheekadviseur.Hun klantgerichtheid, transparante afwikkeling en snelle reacties en terugkoppeling naar ons als klant hebben wij als zeer prettig ervaren.Mede door dit team en hun adviezen op het gebied van financiering zijn wij zeer op de hoogte op het gebied van een hypotheekaanvraag bij een geldverstrekker(s).In onze perceptie scoort dit kantoor terecht zeer hoog op het gebied van advies. Als klanten dat niet zo hebben ervaren, zegt dat meer over hen dan dit team.Mochten wij in de toekomst weer advies nodig hebben op het gebied van financiering, dan weten wij bijvoorbaat waar we terecht kunnen. Wij zullen een ieder die advies nodig heeft op dit gebied, dit kantoor zeker adviseren.

hypotheek

We zijn zeer goed ge�nformeerd door de adviseur die alle opties en berekeningen liet zien. Ook wat en wanneer er iets aangeleverd moest worden werd goed gecommuniceeerd.Zonder deze vakkundige mensen hadden wij onze hypotheek nooit zo snel in orde gekregen.Een super team!! Wij raden dan ook iedereen Kick Wiegmans Hypotheken aan.

Aankoop huis

-In drukke tijd voor hypotheekadviseurs heel vlot en correct geholpen.-Prettig, laagdrempelig contact, en zeer vriendelijk. -Heldere structuur van werken met de digimap online, waarin aanleveren en teruggekoppeld krijgen van documenten.-Kosten transparant

Aanbeveling hypotheekadviseur

Zeer goed en eerlijk advies. Duidelijk en uitgebreid

uitstekende service

De adviseur is een kundige adviseur die je eerlijk adviseert bij de keuze van je hypotheek en benodigde verzekeringen.De back-office adviseur is zeer service gericht en houd je voortdurend van iedere proces stap op de hoogte. Klasse!

Goede service!

Hele fijne en duidelijke uitleg. Verschillende hypotheken bekeken en samen (voor ons) de beste eruit gehaald.

Top kantoor

Zonder de adviseur en zijn medewerkers hadden wij ons nieuwe huis nooit kunnen aankopen. Er waren wat uitdagingen, maar de adviseur heeft volgehouden, doorgezet, nieuwe dingen bedacht en zo uiteindelijk toch de hypotheek rondgekregen. Hij is op de hoogte van de ontwikkelingen en zeer kundig.Zijn collega's stonden altijd voor ons klaar. Er was regelmatig persoonlijk contact om te zorgen dat er geen vertraging zou ontstaan. Ze legden altijd geduldig uit welke stukken ze nodig hadden en waarom. Zonder deze mensen hadden wij nooit op 1 maart de sleutel van ons nieuwe huis in ontvangst mogen nemen.

Professional

De adviseur heeft ons een betrouwbaar gevoel en advies gegeven. Hij kwam bij ons over als een adviseur die weet waar hij over praat.Bovendien is alles snel en probleemloos verlopen.

Top adviseur!

Voor de 2e x mijn hypotheek door Kick laten regelen. Dit omdat we zeer tevreden waren bij onze verhuizing 5 jaar geleden.Ook nu was alles weer prima geregeld. Alles wordt goed uitgelegd, communicatie verloopt heel soepel en de bereikbaarheid is prima.

Een fijne adviseur. Hij nam de tijd voor ons om alles goed uit te zoeken. Wanneer wij een vraag hadden, was het kantoor altijd goed bereikbaar of werden we altijd dezelfde dag nog teruggebeld.

Wij zijn heel goed, netjes en duidelijk geholpen. Goed advies gekregen.Er werd goed geluisterd naar onze wensen en gezocht naar de juiste mogelijkheden. Wij zijn uiterst tevreden en raden Kick Wiegmans hypotheken zeker aan!

Hypotheekadvies

Wij hebben in mei 2020 een adviesgesprek gehad. Een verhelderend gesprek waarna onze huizenjacht is begonnen. De samenwerkende makelaar begreep onze huizenwens goed en uiteindelijk hebben we ons droomhuis gekocht en ons eigen huis verkocht. De korte lijnen, duidelijke informatie, goed contact en digitaal dossier vonden wij erg prettig.

Super goed bedrijf!!

De adviseur heeft mij duidelijk en persoonlijk te woord gestaan. Perfecte begeleiding ook door de assistentes! En bovenal zelfs in de gekke Corona tijd binnen 2,5 week alles rond gekregen! Een absolute aanrader voor wie de persoonlijke service zoekt.

Aanrader

Wederom zeer goed geholpen. Ondanks dat ze het druk hebben, nemen ze echt de tijd voor je, denken mee en doen wat ze beloven. Ik raad dit kantoor echt aan iedereen aan!

Top advies

Wij hadden op korte termijn een financieel advies nodig bij de aankoop van een nieuw huis. Via Independer bij Kick terecht gekomen. We kunnen niet anders concluderen dan dat we ontzettend goed geholpen en geadviseerd zijn door Kick en zijn medewerkers. De communicatie en afhandeling van alle zaken was altijd effici�nt en correct. Bij vragen konden altijd terecht en kregen we ook duidelijk antwoord. Niets was eigenlijk teveel en wanneer je zoals wij weinig verstand hebt van dit soort zaken is het heel fijn dat je zorgen gelijk op een prettige manier uit handen worden genomen door een ervaren adviseur die er alles aan doet om een zo goed mogelijk passend plan te maken en alle ingewikkelde zaken voor je regelt. Wij zijn ontzettend tevreden en snappen zonder twijfel de goede beoordeling op Independer. Dit is wat ons betreft hartstikke terecht.

Begeleiding bij aanvraag hypotheek

Het advies betrof de aanvraag van een hypotheek. Het advies was deskundig en de aanvraagprocedure werd effici�nt opgepakt met heldere en vlotte communicatie.

Perfecte dienstverlening!!

Zowel ons advies door de hypotheekadviseur als de hulp van zijn collega's waren perfect! Duidelijke uitleg, vriendelijk en snel!

Uitstekend geholpen!

Ervaringen met zowel het adviesgesprek als de afhandeling van de hypotheek en verschillende vragen die daarom heen speelden is zeer positief geweest, deskundig, vriendelijk en professioneel; heel tevreden!

Geweldig geholpen

De adviseur en al zijn collega's hebben ons weer enorm geholpen. Het is fantastisch om te merken dat hij alles, maar dan ook echt alles uit gezocht wil hebben! Hierdoor hebben wij ook alle vertrouwen dat alles klopt en bij ons past! Hij wil al je vragen beantwoorden en gerust ook 10 keer als je het de week daarna niet meer snapt. Kortom wij zouden de adviseur en al zijn collega's van harte aanbevelen! Het heeft ons enorm veel zekerheid en rust gegeven!

Aan te bevelen!

Goede ervaring met hypotheekadviseur. Kijkt naar persoonlijke situatie, voelt klant goed aan en zoekt zorgvuldig naar passende hypotheek.

Oversluiten Hypotheek

Uitstekend advies en de afwikkeling van het oversluiten tot in de puntjes geregeld. Aan alles wordt gedacht en overlegt.

Goed advies en begeleiding

Onze ervaringen met Kick Wiegmans hypotheken zijn heel positief. Na het eerste gesprek was de keuze voor deze hypotheek adviseur snel gemaakt.De duidelijke en snelle communicatie met de secretaresses zorgde voor een vlot verloop van de hypotheekaanvraag. Via mail en telefonisch contact waren we altijd op de hoogte van de stand van zaken.Als starters op de woningmarkt was het fijn om deskundig advies en bruikbare tips te krijgen van de hypotheekadviseur, zeer dankbaar hiervoor.Wij raden deze hypotheekadviseur zeker aan!

Zeer prettig, kundige en grondige adviseur

Kick Wiegmans was een erg prettige, kundige en grondige adviseur. Hielp ons goed met het krijgen van overzicht in wat we konden lenen en ging uitgebreid in op de mogelijkheden, risico's en hoe we die konden afdekken. Was altijd objectief, gaf ons alle informatie maar liet ons de keuze.

Herenstraat 136

2215 KL VOORHOUT