Kundig geadviseerd

Wij zijn goed en kundig geadviseerd. De communicatie met het kantoor verliep vlot en snel. Het aanleveren van de benodigde stukken ging erg efficient, waardoor de financiering snel rond was. Waar wij vragen hadden, werden deze snel beantwoord.

professioneel en deskundig advies

Ik had superb advies van deze bedrijf. Gedetaillerd aandacht, komt altijd na afspraken..Als een buitenlander wist ik de regels niet zo goed, maar alles waren opnieuw met grote geduld iedere keer uitgelegd. Ik kan niet genoeg bedanken aan deze mensen!

Prima en ateente hulp en advies

Vanaf de eerste ontmoeting liep alles gesmeerd. Uitleg was erg volledig en duidelijk. We zijn begeleid t/m de gang naar de notaris.

In ��n woord geweldig!

Zeer vriendelijk ontvangen, prima geholpen, zeer duidelijk en compleet uitleg gekregen. Ten zeerste aan te raden. Voldaan vertrokken met een prachtig resultaat.

Zeer goed geholpen!

Wij zijn bij de keuze voor ons eerste hypotheek naar volle tevredenheid geholpent. Hij heeft op basis van onze wensen veel tijd gestopt in het zoeken naar de juiste hypotheek. Hierbij heeft hij heel erg afgewogen wat ons voor het beste zou uitpakken. Daarbij heeft hij ons meegenomen in dit onderzoek, zodat het voor ons begrijpelijk was en wij hierin beslissingen konden nemen, waardoor we samen tot een mooi resultaat zijn gekomen.Daarnaast waren wij er heel blij mee datt z'n Engels van zo'n goed niveau is, dat we het hele hypotheekgesprek in het Engels hebben kunnen doen. Hierdoor was het ook goed te begrijpen.

Zeer Tevreden!

Nadat onze dochter zeer tevreden was over de service en adviezen bij Kick Wiegmans hypotheken, hebben wij voor onze hypotheek ook Kick Wiegmans hypotheken gekozen.Wij hebben de adviezen en daarbij behorende service als zeer prettig ervaren en zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden met advies en begeleiding

Via onze aankoopmakelaar werden wij geadviseerd om Kick Wiegmans te benaderen voor hypotheekadvies. De communicatie met de hypotheekadviseur en de ondersteunende medewerkers verliep vlekkeloos. Er werd ruim de tijd genomen om te kijken naar onze specifieke situatie en we zijn zeer tevreden met het geleverde resultaat. Ook de snelheid van handelen mag geprezen worden, alsmede het op de juiste momenten verstrekken van updates. Wij zijn ook uitstekend geholpen met aanwijzingen hoe een bepaalde kredietverstrekker de benodigde documentatie graag aangeleverd wilde hebben.Wij kunnen dan eigenlijk ook niets anders dan deze hypotheekadviseur van harte aanbevelen.

Financieel advies van uitstekend niveau!

De adviseur was bij de aankoop van ons huis de man waar wij altijd bij terecht konden. Hij gaf ons eerst een duidelijk overzicht van onze mogelijkheden in een kennismakingsgesprek. Nadat ons bod geaccepteerd werd heeft hij ons uitstekend geholpen met het vinden van een passende hypotheek en voorzien van begrijpelijk financieel advies. Wat zeker het vermelden waard is is dat niet de adviseurt, maar alle medewerkers van Kick Wiegmans hypotheken ons uitmuntend geholpen hebben. Bij iedere status update werden wij op de hoogte gebracht en wanneer iets van ons verwacht werd was dit altijd vermeldt.

Fijne service!

Kick en zijn team hebben ons heel fijn en snel geholpen met de hypotheekaanvraag voor de aankoop van ons nieuwe huis. Binnen 3 weken was de hypotheek van a tot z geregeld �n ondertekend. Heel tevreden!

Nu voor de 3de keer bij Kick Wiegmans hypotheken geweest voor een hypotheek/advies/verhoging.Altijd gedegen advies, no nonsense en pas echt de deur uit stappen als je weet waar je aan toe bent!!Voor eenieder die advies wil voor een hypotheek kunnen en zullen wij adtijd Kick Wiegmans hypotheken aanbevelen!!

Perfect!!

Ruim 6 jaar geleden met volle tevredenheid hypotheek advies gekregen bij de aankoop van ons huis. Nu wederom Kick Wiegmans om advies gevraagd om onze hypotheek over te sluiten. Wederom zeer fijn en correct.

Aan te raden!

Heel goede ervaring. Bij de aankoop van een nieuw huis hebben wij voor het eerst een hypotheek af moeten sluiten. Kick Wiegmans heeft ons hier fantastisch bij geholpen. Wij hebben het gevoel gehad dat alle benodigde tijd werd genomen om ons zo goed mogelijk te helpen en alles is dan ook heel soepel en goed verlopen. Goede communicatie en heel fijn geholpen!

Ik heb onlangs hulp gehad voor het oversluiten van mijn hypotheek. Ik ben keurig geholpen. Vakkundig. Duidelijke uitleg. Eenvoudig al je gegevens uploaden in je eigen online map. Fijn contact als iets niet duidelijk was. Echt een aanrader.

perfect

zeer prettige samenwerking, duidelijke uitleg en goed bereikbaar.De hypotheekadviseur neemt zijn tijd voor je en geeft goed advies

Top adviseur

Wij hebben mede danzij de hypotheekadviseur en zijn collega's ons huis kunnen kopen.Het begon met een gesprek vooraf over welke mogelijkheden wij hadden, en aan de hand hiervan konden wij naar huizen kijken wat bij ons binnen het budget paste.Uiteindelijk een leuk huis kunnen vinden, bod gedaan en gekocht. Dan begint de hele papier rompslomp en het aanvragen van de hypotheek, De hypotheekadviseur heeft hier een mooie en duidelijke database/programma voor en dit werkte voor ons prima. Wij hadden best wel wat aan de hand financieel gezien wat er voor zorgde dat er toch wat obstakels waren en hindernissen die genomen moesten worden. De adviseur en zijn zeer aardige en kundige collega's hebben er prima en tiptop voor gezorgd dat alles gerealiseerd kon worden en zijn naar mijn inziens tot het uiterste gegaan.Ik zal iedereen die mij vraagt of ik een goede adviseur weet Kick en zijn kantoor (collega's) zeker aanbevelen.

Het beste adviseurskantoor wat er is!

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van Kick Wiegmans Hypotheken en het is wederom fantastisch bevallen. De adviseur en zijn team regelen alles van A tot Z. Je wordt goed op de hoogte gehouden tussen alle stappen door en het is een gestroomlijnd proces. In onze ogen is er geen beter kantoor te vinden op dit gebied en we zijn jullie dan ook weer zeer dankbaar!

Hypotheek oversluiten

Ik ben heel erg tevreden met de service en klantgerichtheid van KickWiegmansHypotheken.Het aangaan van een nieuwe hypotheek is niet iets wat je elke dag doet en via het online platform is het uploaden van aan te leveren documenten eenvoudig. Praktische zaken zijn telefonisch goed af te stemmen en de persoonlijke begeleiding in het maken van keuzes gaat erg gemoedelijk. Bedankt voor de goede zorgen !

Aanrader!

Correct, komt afspraken na en heel prettige medewerkers die keurig afspraken nabellen, je op de hoogte houden van de voortgang en de tijd nemen om je duidelijk voor te lichten. En uiteindelijk een prima hypotheekadvies.

We hadde het niet beter kunnen treffen.

We hadden het niet better kunnen treffen. De adviseur was niet alleen erg professioneel en qua kennis zeer goed op de hoogte, ook was hij heel vriendelijk, betrokken en trok hij alles uit de kast je zo goed (en snel!!) mogelijk te kunnen helpen. We zouden bij een eventuele volgende keer hem z�ker weer benaderen!

Great Mortgage Advisor

The whole process went very smooth. Great advice and communication throughot the whole process.Fully recommended

Professioneel en betrokken advies

Ik zou iedereen aanraden om bij Kick Wiegmans Hypotheken advies in te winnen. Hij neemt de tijd om alle mogelijkheden te bespreken en hij denkt mee. Hij legt goed uit welke keuzes er zijn, hij neemt snel contact op en zoekt snel antwoorden op vragen die er liggen. Daarbij vind ik de dames van de administratie heel vriendelijk, precies en betrokken. Al deze factoren geven vertrouwen in het hypotheekproces en maken dat je je gesteund voelt.

Hypotheek advies

De adviseur neemt alle tijd om goed te doorgronden welke hypotheek bij jou past. Tevens zorgt hij ervoor dat alles duidelijk is zodat je een goede keuze kan maken.

Nieuwe hyphotheek

Wij zijn naar deze adviseur gestuurd door mijn zoon,die was heel tevreden.Wij waren benieuwd of we onze hyphotheek om konden zetten ,zodat we minder gingen betalen per maand.Dat is allemaal gelukt,we betalen nu minder,ik ga een leuke keuken uitzoeken en we weten voor 30 jaar lang waar we aan toe zijn,een heel fijn gevoel.

Top advies

Wij zijn enorm goed geholpen met het hypotheekadvies van ons eerste huis. De gesprekken zijn erg fijn en duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden en nemen snel contact met je op als je vragen hebt! Zelf hadden wij dit nooit gekund.

Top team

Via een collega kwam ik terecht bij Kick Wiegmans hypotheken en kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg blij ben met de geboden hulp. Het was voor mij de eerste keer en had dus geen flauw idee wat ik allemaal moest doen. Hierbij hebben de adviseur en zijn collega's heel goed geholpen. De adviseurs waren altijd erg snel met het beantwoorden van mijn vragen. Dit heeft mij veel stress gescheeld en de hypotheek was dan ook zo rond. Nomgaals bedankt voor de goede zorgen!

Herenstraat 136 2215 KL VOORHOUT