Geweldige ervaring bij de aankoop van ons eerste huis

Wij hebben een hele prettige ervaring gehad met Kick Wiegmans Hypotheken. De communicatie is erg goed en je wordt overal van op de hoogte gehouden. De kennis is heel sterk en je wordt daardoor voorzien van goede adviezen. Wij zijn heel erg tevreden en zullen vrienden/familie adviseren om Kick Wiegmans Hypotheken in te schakelen bij het kopen/verkopen van een huis.

Een 5 sterren ervaring met onze hypotheekadviseur en de assistentes

Voor onze nieuwe woning hadden wij een overbruggingshypotheek nodig. Via een advertentie in een lokale nieuwsblad zijn wij bij Kick Wiegmans Hypotheken terecht gekomen. Met onze hypotheekadviseur Bart Eveleens hebben we een prettige samenwerking gehad. Bart is zeer deskundig, denk mee en legt alles op een rustige, te begrijpen manier uit. Ook de contacten met Bianca en Monique waren prettig. Altijd snel reageren op mijn vragen en na het tekenen van de hypotheekakte bij de notaris de volgende dag even vragen of alles goed verlopen is.

Aankoop eerste hus

De hypotheekadviseur heeft ons goed geholpen! We hebben twee keer een fijn, open gesprek gehad over de mogelijkheden voor ons als beide zelfstandig ondernemers en een hypotheek. Ook toen ons huidige woning in beeld kwam is er snel en accuraat geschakeld en is het hem gelukt om een mooie hypotheek voor ons te krijgen. Wij zouden deze adviseur beide zeer zeker aanraden bij andere zelfstandig ondernemers die helaas toch een lastigere partij zijn voor de bank.

Prettige en klantgericht advies en communicatie

Hele fijne communicatie en een goed bereikbare hypotheekadviseur. Advies was volledig en van verschillende kanten belicht. Uiteindelijk gezamenlijk op een persoonlijk advies gekomen die uitstekend op onze wensen aansluit.

Advies

Erg tevreden over Kick Wiegmans Hypotheken! Alles is volledig naar wens verlopen, perfecte communicatie en het kantoor stond altijd klaar voor eventuele vragen. Aanrader!

Aankoop andere woning

De hypotheekadviseur gaf ons een heldere uitleg en zeer goed advies.

Hypotheekadvies

Ik ben uitstekend geholpen door deze adviseur, goed advies, betrokkenheid en alertheid, is zeker een aanbeveling waard.

Uitstekende communicatie en heel fijn contact. Alles goed en duidelijk uitgelegd naar ons toe.

Uitstekend onafhankelijk advies

Geen onnodige producten opdringen, maar gewoon keurig, onafhankelijk advies, meedenken met de klant. 10 jaar terug hypotheek afgesloten bij dit kantoor, nu de eerste investeringen voor de woning komen hoefde ik niet na te denken waar ik deze volgende financiering zou regelen.

Weer uitstekend geholpen

De hypotheekadviseur heeft ons wederom erg goed geholpen. De hypotheek vorm die we wilden leek even onmogelijk, maar hij heeft het toch voor elkaar gekregen. Bedankt!

Super tevreden

Kick Wiegmans Hypotheken kan ik bij iedereen van harte aanbevelen. de hypotheekadviseurs en de secretaresses zijn gedegen, accuraat, behulpzaam en vriendelijk!

Heel goed geholpen

Wij zijn heel goed geholpen door de hypotheekadviseur en het team daaromheen. We konden op korte termijn afspraken inplannen, er was snel contact gelegd, duidelijke uitleg bij vragen, het gevoel van eerlijkheid en de tijd werd voor je genomen.

Erg fijn geholpen door de hypotheekadviseur. Hij zoekt alles tot puntjes voor je uit!We zouden hem aan iedereen aanbevelen.

goed, prettig en snel geholpen

Bij het bezoek is snel en duidelijk aan gegeven wat de mogelijkheden waren. Deze werden duidelijk weergegeven en na een gezamenlijke beoordeling omgezet in een opdracht. De opdracht is goed uitgevoerd en we werden van alle stappen snel en correct op de hoogte gehouden.

Super communicatie en advies!

De adviseur heeft voor ons gevoel echt het maximale uit onze hypotheek gehaald. Uiteraard met inachtneming dat het financieel haalbaar blijft. Daarnaast heeft het kantoor ons uitstekend op de hoogte gehouden van ontwikkelingen. We

Perfecte service!

Zeer behulpzaam met ondersteuning en advies. Regelmatig had ik vragen en daar was alle tijd voor. Het werd nog wat spannend met de aanvraag, maar zij zaten er bovenop en met hun inzet is het gelukt. Veel dank aan het team!

Vriendelijk, deskundig en snel

Vriendelijk personeel, deskundig en erg snel gehandeld.

Vakkundig, behulpzaam en zeer vriendelijk

Wat een fijne club mensen, zeer behulpzaam en begripvol met ondersteuning en advies. Vakkundig en snel handelend. Echt een fijn gevoel aan alles overgehouden. Onze hypotheek was best complex. Het advies en het gevoel daarna voelt heel goed. Wij zijn de adviseur en zijn team dankbaar voor alle goede zorgen!

Uitstekend geholpen

Goed advies, de adviseur heeft de tijd genomen om de situatie tot in detail met ons door te nemen. We zijn ook goed op de hoogte gehouden van de vorderingen rondom de hypotheekaanvraag.

Perfect geholpen

Wij zijn heel goed begeleid en geholpen door Kick Wiegmans Hypotheken. Zowel de adviseur als zijn medewerkers zijn goed ter zaken kundig en ze helpen je met raad en daad als het om het afsluiten van een hypotheek gaat, wat in ons geval de bedoeling was. Prima en duidelijke taal en daar houden wij van. Bedankt voor jullie goede zorgen.

Betrouwbaar, precies en snel

Onze hypotheekaanvraag was behoorlijk complex. Dankzij de hulp van Kick Wiegmans Hypotheken hebben we binnen een korte tijd toch onze hypotheek rondgekregen!

perfect geholpen

Prima geholpen bij al onze vragen, Alle medewerkers zijn zeer bereid te ondersteunen waar nodig. Goed bereikbaar, snel antwoord. Met uiteindelijk een goed hypotheekadvies.

De adviseur is geweldig in communicatie, snelheid, accuratesse, empathie en digitaal. Kick heeft ons verrast bij ons afrondend gesprek met nieuwe inzichten. Echt een aanbeveling, vooral in deze gespannen markt!

Fijne adviseur

Een fijne adviseur om mee te werken. Hij weet goed uit te leggen wat de verschillende mogelijkheden zijn en laat de keuze bij de klant. In het begin van het traject waren er nog wat onduidelijkheden, maar er was voldoende contact om deze snel te verhelpen.

Kundig geadviseerd

Wij zijn goed en kundig geadviseerd. De communicatie met het kantoor verliep vlot en snel. Het aanleveren van de benodigde stukken ging erg efficient, waardoor de financiering snel rond was. Waar wij vragen hadden, werden deze snel beantwoord.