Supergoede hulp met een goed resultaat

Mijn situatie was ingewikkeld omdat ik lange tijd in het buitenland woonde en niet alle documenten die nodig waren om de hypotheek aan te vragen voldeden aan de Nederlandse eisen. Bart Eveleens heeft me geduldig begeleid om alles toch goed aan te kunnen leveren. Het is hem gelukt om op tijd een goede hypotheek voor me te regelen. Kick Wiegmans heeft me als aankoopmakelaar geholpen om, in de huidige overspannen woningmarkt, snel de woning te kunnen kopen die ik zocht.

Kick heeft ons duidelijk en prettig geholpen bij het meeverhuizen van onze hypotheek. Hij denkt mee en geeft duidelijk de verschillende opties met voor en na delen aan. Super fijn iemand die echt de tijd voor je neemt.

Van begin tot eind super begeleiding en alles top geregeld. Helemaal niks op aan te merken

Wij zijn supergoed geholpen door Bart Eveleens van Kick Wiegmans Hypoteken. Bart nam de tijd voor ons, hielp ons met het aanleveren van alle stukken en had antwoord op al onze vragen. Bart pushte ons niet, kwam met ideeën en had respect voor onze wensen. Hij heeft de juiste hypotheek voor ons geregeld. Ook door de assistentes Monique en Bianca werden we altijd uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen. Wij zouden Kick Wiegmans hypotheken aan iedereen aanraden.

Duidelijk en persoonsgericht

We hebben goed advies gekregen ten aanzien van huidige situatie en mogelijke toekomst scenario’s. Er werd de tijd genomen voor ons waardoor we verschillende opties hebben kunnen afwegen. We zijn goed geïnformeerd over voor- en nadelen ten aanzien van keuzes. Er was transparantie wat betreft kosten van de diensten.

zeer goed geholpen

Erg vriendelijke medewerkers die de tijd nemen om alle vragen te beantwoorden. We hebben over alle onderwerpen (hypotheek, verzekeringen etc.) duidelijke adviezen gekregen die bij onze persoonlijke situatie passen. Goede communicatie, ook buiten kantooruren.

Tevreden

Al een aantal keer hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van Kick Wiegmans. Ook nu weer bij de financiering van ons nieuwe huis gekozen om dit via Kick te regelen. Kick heeft kennis van zaken en heeft goede contacten. Afspraken konden redelijk snel ingepland worden, ook in de avond.

Prima geholpen bij de verhoging van mijn hypotheek

Deskundig en snel geholpen met de uitbreiding van mijn hypotheek

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Kick is een zeer bekwame hypotheek adviseur. Kijkt goed wat bij je situatie past. Handelen snel.

Geweldig geholpen

Kick heeft ons super geholpen. Geeft goed advies en zoekt het beste product voor je uit. Zijn team is sterk in ondersteuning en super klantvriendelijk. Wij willen geen andere adviseur, deze is top!

Uitstekend geholpen

Kick en zijn team hebben ons heel fijn geholpen bij het afsluiten van een extra hypotheek. Het hele proces van advies, aanleveren van de juiste documenten en het afsluiten verliep op een zeer prettige manier. Wij zijn zeer tevreden en mochten we wat willen wijzigen komen we zeker weer terug.

geweldig geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen bij het afsluiten van onze eerste hypotheek. Alle informatie werd duidelijk uitgelegd en werden van alles op de hoogte gehouden. Op vragen via de telefoon en mail werd altijd snel gereageerd. Super ervaring bij Kick en zijn team!

Uitstekende dienstverlening

Kick en zijn collega's hebben mij onwijs goed geholpen om een doorstart- hypotheek aan te vragen. Ze doen er alles aan om het jou zo makkelijk mogelijk te maken en stellen je regelmatig op de hoogte van de status van jouw aanvraag. Heel erg tevreden met hoe het allemaal is gelopen en ik raad het iedereen aan om Kick in te schakelen bij een hypotheekaanvraag. Kick, bedankt!

Uitstekende dienstverlening

Professioneel, betrokken en goed advies!

Wij hadden nog geen ervaring op de woonmarkt en dat was best spannend bij de aankoop van ons eerste huis. Kick legt alles heel goed uit en geeft precies de informatie die nodig is om de juiste beslissingen te maken. Op ieder moment weet je wat er van je verwacht wordt en wat de volgende stap is door de overzichtelijke online portal. Bij vragen krijg je snel reactie van één van de medewerkers. Indien zij niet direct antwoord kunnen geven, overleggen zij met de hypotheekadviseur en wordt je daarna zo snel mogelijk terug gebeld. Dit was erg handig omdat er op sommige momenten snel gehandeld moest worden. Wij zijn zeer tevreden en mochten wij gaan verhuizen komen wij zeker terug!

Betrokken team van professionals

Wij zijn zeer goed geholpen door Kick en zijn team en daarom ook dik tevreden. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alle (voor ons nieuwe) hypotheekgerelateerde zaken te doorlopen en alle vragen te beantwoorden. De communicatie verliep uitstekend en de werkwijze voor het aanvragen van de hypotheek transparant. Wij raden Kick Wiegmans hypotheken aan!

Aanrader!

Hele goede ervaring met Kick en zijn team. Super enthousiast en fijn in de omgang. Hij kan zijn kennis ook goed overbrengen en duidelijk adviseren over complexe zaken. Wij raden Kick zeker aan!

Zeer prettig geholpen,in mijn complexe hypotheek aanvraag. Ook door de dames aan de telefoon. Kon altijd terecht met mijn vragen.

Fijne en open communicatie

Fijn bedrijf wat helpt om de beste deal te vinden. Reageert snel en denkt mee.

Totaal ontzorgt

Je weet precies waar je aan toe bent als je de hulp inschakelt van Kick Wiegmans Hypotheken. Je wordt aan de hand meegenomen en tijdens het hele proces wordt je erg goed op de hoogte gehouden. Er wordt niks aan het toeval over gelaten. Ik zou bij een volgend huis 100% zeker weer Kick inschakelen.

Goede en begrijpelijke uitleg. Al het personeel is heel vriendelijk.

Als starter zijn wij goed geholpen. De voor ons nieuwe info werd duidelijk uitgelegd.

Klant is echt koning bij Kick Wiegmans Hypotheken!

Dit was de derde keer dat we een hypotheek afsloten via Kick Wiegmans en ook dit keer zijn we weer fantastisch geholpen. Er werd altijd de tijd voor ons genomen en geen vraag was te gek. Daarnaast werden we goed geholpen bij het aanleveren van alle stukken en werden we zonder erom te hoeven vragen op de hoogte gehouden van het hele proces.

Zeer netjes en fijn geholpen

Wij hebben een hypotheek afgesloten bij Kick. Erg netjes en fijn geholpen. Ze proberen waar mogelijk mee te denken en alles netjes af te ronden.

Snelle, prettige en deskundige service - gaat net een stap verder

“Computer says no”, daar heeft Kick geen boodschap gaan. Wij zijn na de derde hypotheek via Kick weer uiterst tevreden en komen indien nodig zeker weer terug.

Zeer professioneel en betrokken

Wij zijn super tevreden met de dienstverlening van Kick Wiegmans. We werden heel snel en professioneel geholpen.