Eerlijk bedrijf en verstand van zaken

Mijn ervaring met dit bedrijf is ronduit positief. Wij hadden een auto met olie in de koelvloeistof wat over het algemeen een heel slecht teken is. Auto BVL diagnosticeerde direct wat er aan de hand kon zijn. En gelukkig bleek die eerste ingeving de juiste. Zij hebben de oliekoeler vervangen en op hun advies, ook de waterpomp, de accu en nieuwe banden, waarbij dit geen verrassing was. Ik ken de auto en dit zijn bekende issues of slijtage gevoelige onderdelen. Daarbij is de auto gekeurd en voorzien van een grote beurt. Ze hebben het vrij druk, due reparatie duurde wat langer dan gehoopt, maar ook dat was geen verrassing achteraf. De rekening was zoals afgesproken en ook de informatie en communicatie is snel en correct. Al met al zeer tevreden. Enige verbetering die ik kan bedenken is prijzen incl BTW te vermelden op de offerte.

Prima vakwerk

Goed bedrijf met betrokken eigenaren die zelf ook de handen uit de mouwen steken en goed meedenken. Ik heb hier al meer dan 10 jaar 3 auto's in onderhoud. Vakwerk, goede service en niet duur voor wat je krijgt!

Afgewerkt volgens afspraak

Wil eerst een week of zo met de auto rijden , voordat ik een mening verantwoord kan geven.

Vakkundig

aan mij door ANWB aanbevolen!! toen ik met pech stond……. Snelle diagnose en snelle reparatie Zeer nette garage en no nonsense mentaliteit

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

De professionals van B.V.L. zijn top!

Al weer enige jaren is mijn oudere Audi A4 cabrio - ondertussen 16 jaar - in onderhoud bij B.V.L. De benadering van de crew is rechttoe rechtaan en professioneel. Mijn auto blijft in uitstekende conditie door hun onderhoud. Deze zomer nog probleemloos een lange vakantierit gemaakt naar en in Italië.

Prima garage, leuke gasten

Leuk jong team. Ze groeien hard en daarmee worden ze ook duurder. Als je je auto op haalt en de kentekenplaathouders zijn ongevraagd verwisselt door nieuwe op met de naam van deze garage er op vindt ik dat niet netjes. Verder zijn ze goed in wat ze doen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geen betere garage. Ik ga er met mijn 4 auto's naartoe.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service met een heldere uitleg

Onze inmiddels al wat oudere auto moest voor een APK naar de garage. We hadden aangegeven dat we naast de Apk ook graag meer info kregen over wat er nodig is om veilig door te rijden de komende jaren. Onze contactpersoon heeft alles helder op offerte gezet en daarna een telefonische toelichting gegeven. Dit gaf ons veel vertrouwen om alles te laten uitvoeren en weer een auto “als nieuw” te hebben. Zeer tevreden de service en communicatie.

Bekwame vaklui, vriendelijke service

Kon op korte termijn terecht om een aantal zaken uit te voeren; dat werd vlot en vakkundig geregeld!

vakkundige monteur en snelle service

vakkundige monteur en snelle service

Eerlijk en betrouwbaar.

Altijd klantvriendelijk

Altijd klantvriendelijk goed communicatie

Perfecte service en deskundig

Deskundige en fijne garage. Weten waar ze het over hebben, werken netjes en altijd in goed overleg.

Vakwerk. Goede service!

Correct en deskundig

Vriendelijke klanten benadering en vlotte service

Zeer prettig

Kundige medewerkers, waarbij je als klant centraal staat.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakbekwaam en eerlijke afspraken!

Eerlijke afspraken over reparatiekosten, goede service, en goed onderhoud aan de auto!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prettige ontvangst en professionele zorg voor je auto

Goede uitleg van wat er moet gebeuren. Leenauto wordt ter beschikking gesteld.

Staan altijd paraat.

Bij onderhoud en storingen kan je altijd terecht.

Top service! En altijd eerlijk

Geweldige service, wordt goed op de hoogte gehouden en draaien je absoluut geen verborgen kosten in je mik. Heel blij mee!

Uitstekende garage

Auto BVL is een uitstekende garage die goed en snel werken tegen redelijke prijzen. Ik ben al jaren een tevreden klant.

Altijd goed geholpen kwaliteit en kwantiteit staan op 1

Met problemen staan ze altijd snel voor je klaar, alles wordt in goed overleg gedaan,ze proberen ook aan je portemonnee te denken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Helder, duidelijk en transparant!

Uitstekende kennis van VW.. Erg behulpzaam!!

Goed en betaalbaar onderhoud

Zoek je een goede garage voor je auto, mensen die kennis hebben van wat ze doen, netjes werken, goed communiceren, goede afspraken maken, en: niet duur! Dan raadt ik Auto B.V.L. van harte aan.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd heel tevreden over.

Prettige eigenaren, goede service en betrouwbaar.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.