Een geweldige service !

Wat een verademing ! Wij komen uit het westen van het land, wanneer je bij De Singel tweewielers binnen komt waan je je terug in de tijd, bedoel daarmee de sfeer en op een normale manier behandeld worden als een klant, eerlijk en zonder poespas. Vijf jaar geleden hebben wij daar 2 fietsen gekocht, nu deze ingeruild en wederom 2 nieuwe gekocht. De service rondom de aflevering was weer helemaal goed, prima uitgelegd, en alles volgens afspraak. Wij gaan genieten van deze nieuwe fietsen en komen over een aantal jaren weer terug. Durk en Thea zijn dit ritje meer dan waard !!!

Goede en snelle service

Snel snel en goed geholpen en ook een snelle levering

goede service in de winkel.

Goed geholpen en goede uitleg over de fiets in de winkel, maar bij de aflevering van de fiets bij mij thuis ging het niet goed: ondanks uitleg van mij waar ik woon (2e inrit, omdat bij de 1e inrit ANDERE MENSEN WONEN) werd de fiets TOCH bij de 1e inrit gebracht.

Verkoop prima, aflevering matig

Verkoop in winkel prima met veel kennis van zaken Bij aflevering fiets niet even stuur zadel op hoogte gezet met juist advies van de fietsmaker

Heel goed geholpen

Goede uitleg , veelkeus, snelle levering en ook nog thuis gebracht.

Vakkundig, geduldig en uitstekende service

Twee LaCross 600XL fietsen gekocht. Goede uitleg/informatie. Gemoedelijke sfeer en er wordt niet moeilijk gedaan.

Vriendelijk en behulpzaam

Nemen de tijd voor je, leggen alles duidelijk uit, als je vragen hebt

Bremsingel 24 8411 VX Jubbega