Snelle service,vriendelijk.

Goede bedrijf.

Ze kunnen de communicatie verbeteren.

Betrouwbaar en komen alle afspraken na.

Betrouwbaar en komen alle afspraken na.

Krappe voldoende.

Snelle aanbieding. Slechte (geen) werkvoorbereiding o.m. daardoor beschadiging tijdens boorwerkzaamheden/ Prima uitvoering plaatsing panelen, aansluiting installatie. Zeer slecht afhandeling niet functioneren app, na 6 maanden en vele telefoontjes in gebruik kunnen nemen. Wel een net logboek bijgehouden door de telefoonservice

adviseur prima, wachttijd te lang, bij storing wachttijd veel te lang

De adviseur en monteurs waren daadkrachtig en snel met reageren. Maar voor dat alles geïnstalleerd was moest ik maanden wachten, was veel eerder beloofd. Na drie dagen deed alles het niet meer. Ik heb toen weken moeten wachten tot er iemand kwam om te kijken en het weer werkend te krijgen. Dit kostte mij veel zonnedagen en daar krijg ik niets van terug. Helaas

Tevreden!

Prima offerte. Afspraken werden nagekomen en alles werk zoals het hoort.

Snelle installatie

Goede installatie

Vlotte plaatsing, aardig personeel.

Prima en snel

Snel en prima. Duidelijk en transparant vooraf. Prijzen zeer concurrerend (juli 2023). Datum plannen voor installatie was wat rommelig, verder geen aanmerkingen.

Heb zeer goede ervaringen opgedaan bij zowel de voorlichting alsmede het uiteindelijk plaatsen van de zonnepanelen. Ook de back-up service was prima

Snel en schoon werkend personeel. En zeer goede kwaliteit

alles volgens afspraak zeer tevreden

in 1 dag alles werkend

Prima gelopen, snel en vakkundig geplaatst

Goed en duidelijk intakegesprek gehad. Planning liep iets uit maar werd duidelijk gecommuniceerd. Plaatsing verliep snel en netjes.

Prima afgewerkt

Mijn totale ervaring met de Solar Adviseur is goed. Probleem met een omvormer netjes opgelost, en ze hebben regelmatig contact omtrent de uit te voeren werkzaamheden en tijds planning. Top gedaan.

Degelijke service, geen verrassingen.

Afspraken worden nagekomen, handelen snel bij vragen.

Informeel contact, snelle plaatsing

Sales kon goed meedenken met mijn wensen, fijn contact hierover gehad. Snelle plaatsing ook mogelijk, een maand na ondertekening offerte! En ik kon het ook heel makkelijk verzetten toen de daadwerkelijke installatiedag onverwacht niet goed uit kwam

Snelle en scherpe offerte

Snelle en scherpte en vooral een duidelijke offerte gekregen. Na akkoord lagen de panelen snel op dak

keurig werk

Panelen volgend afspraak geplaatst. Keurig werk gedaan hoewel moeilijk communiceren met plaatsers, waren allemaal buitenlanders die geen Nederlands praten. Installatie ok en koppeling aan app ook netjes geregeld.

Ging moeizaam maar uiteindelijk gelukt

Geen goede communicatie tussen solar adviseur en ons erg slecht.Niet even contact gehad hoe en wat dus zelf gebeld. Maar later allemaal goedgekomen en veel tel.nazorg gehad.

Het liep wat stroef maar eind resultaat is prima.

DeSolarAdviseur gaf ons goed advies aan huis en dacht mee met het legplan wat orgineel over erfgrens ging. Bij het afsluiten werd plaatsing binnen 8 weken gezegt. Daarna heb ik contact gehad het installatie bedrijf (HtSolar) die zei dat we niet ingepland konden worden tot de eerste betaling binnen was. DeSolarAdviseur zegt daarop dat ze geen rekening sturen tot betalingstermijn van 14 dagen verstreken is... 20 dagen na de overeenkomst kwam de rekening die volgens de overeenkomst binnen 21 dagen betaald moest worden. Daarmee we al 3 van de 8 weken al kwijt aan facturatie. Uiteindelijk werden we net binnen de 8 weken door HtSolar ingepland. Helaas kon dit ivm leveringsprobleem niet doorgaan maar DeSolarAdviseur was hier niet van op de hoogte. Na ~10weken is het geplaatst en dat ging goed. Mijn advies is om rechtstreeks HtSolar te benaderen als je een goed idee hebt van wat je wil. DeSolarAdviseur gaf goed advies maar was vervolgens voornamelijk een tussenpersoon in facturatie en communicatie.

Snelle plaatsing

Super snelle plaatsing. Nette afwerking. Nu nog wat meer zon !!

Slechte communicatie

Wij hebben met onze vve zonnepanelen laten plaatsen (per adres). Wij zijn in het begin erg goed geholpen maar dit werd anders op de dag dat alles geplaatst zou worden. De mannen die de panelen zouden komen plaatsen wisten niets over afspraken mbt het kabelplan,de bekabeling zou afgewerkt worden met een goot ook dit was hun niet bekend en moest besteld worden. Facturen en het mailverkeer ging naar de verkeerde bewoners en wij werden bij vragen telefonisch niet goed geholpen op teruggebeld. Om het verhaal kort te maken de communicatie tussen de solaradviseur en HT solar (die alles installeren) die was erg slecht en hebben wij als bewoners volledig op ons genomen. Uiteindelijk is alles opgelost maar hier hebben wij wel 4-5 weken op moeten wachten (Ivm bestellen). De kwaliteit en prijs en prijs van het materiaal deze is uitstekend. Mocht je panelen via de solaradviseur willen laten plaatsen maak goede en duidelijke afspraken vooraf dit voorkomt een hoop energie en tijd.

Afspraken correct.

Goed functioneren van installatie.

Printerweg 10

3821 AD Amersfoort