Oplichters

Vorig jaar panelen laten plaatsen via deze partij. Nu na een jaar wekken mijn panelen geen stroom meer op. Na meerdere telefoon gesprekken te horen gekregen dat de partij welke de Solaradviseur ingeschakeld heeft failliet is en ik als consument voor eventuele reparatie kosten kan opdraaien…. Er word op deze site duidelijk geadverteerd dat jij als consument 2 jaar installatie garantie hebt en wel 15 jaar product garantie. Niets is minder waar!

Ben heel goed geholpen en goed advies gekregen

Alles ging goed

Professionele aanpak zeer tevreden

We zijn zeer tevreden over de installatie hele goede monteurs en de klanten service is ook heel behulpzaam en vriendelijk

Goed geholpen door jullie professionele adviseur (dhe Thomas Platvoet) .

Goede ervaring gehad dankzij jullie beste adviseur.

Wij zijn erg tevreden met de Solar adviseur. En ook met de jongens wie de zonnepanelen hebben geplaatst. In één woord geweldig geholpen.

Goed uitleg en goede informatie

Snelle service en goede ervaren installateurs

Kwaliteit-->Service-->Klantgericht-->Meedenken-->Topbedrijf

Vanaf de aanvraag, offerte, montage en aftersales allemaal top.

top

ik ben van A tot Z top geholpen

ALLES IS PRIMA VERLOPEN

ALLES IS PRIMA VERLOPEN

Goede service en afwerking.

Zeer goede service. Komen afspraken na en zijn echte vakmensen.

de Solar maakt waar wat ze belooft

Vlotte correcte offerte, goede begeleiding en keurige installatie van de zonnecollectoren. Enigszins verwarrend was voor ons wanneer we met het opdrachtverwervende bedrijf of met het uitvoerende bedrijf te maken hadden.

Goede service en prettig contact.

De voorlichting was prima. De plaatsing gebeurde volgens afspraak door twee zeer gedreven en vakkundige mannen. Hartelijke groet Esther

Professioneel en vriendelijk

Vriendelijke jongens. Leveren goed en snel werk. Alles in samenspraak gerealiseerd.

Is het net niet

Geen uitleg gehad over werking van de app

Stroeve start, mooi eindresultaat.

Het voortraject ging behoorlijk stroef, waarbij ik alles moest nalopen/navragen/corrigeren. Tijdens het contact werd ik wel altijd vriendelijk geholpen. Daarnaast kon de communicatie naar de installatie partij ook beter. Het installeren van de panelen zelf ging vlekkeloos en de heren waren heel net en vriendelijk en voerde werkzaamheden uit buiten de afspraken om!

Fijne service goede monteurs

We zijn erg tevreden over de Solar Adviseur.

Ik heb positief ervaring en ik geef 5 voor de goede service

Ik heb positief ervaring en ik geef 5 voor de goede service

Er werden vaak afspraken afgezegd

De afspraak voor installatie is diverse keren verplaatst, vaak ook op het laatste moment (dag zelf, later dan de installateurs zouden komen), zodat mijn man of ik tevergeefs een vrije dag hadden opgenomen. De installatie zelf duurde veel langer omdat de juiste spullen niet geleverd waren. Ook de koppeling met de app is in eerste instantie niet gelukt omdat er geen gegevens van de omvormers waren. Daarna is ook die afspraak meermaals verplaatst.

Ze doe het goed

Ze doen het goed voor in de winter maanden

Van het begin met het advies tot de installatie verliep alles perfect

Weinig op aan te merken

Panelen zouden geplaatst worden door HTSolar maar dat ging gelukkig niet door. Blijkbaar was er onderling wat aan de hand en heeft deSolarAdviseur de panelen zelf bij ons gelegd. Gelukkig, want een week na plaatsing las ik dat HTSolar failliet was verklaard. Na plaatsing nog wat kleine probleempjes met de app die bij de omvormers hoort. Gebeld met deSolarAdviseur. Keurig geholpen.

Zeer tevreden over de instalatie en plaatsing

Tijdens het plaatsen en het opleveren , wat zeer snel ging werd er hard en nauwkeurig gewerkt. Ook kreeg ik bruikbaar advies voor de komende jaren voor het onderhoud.

Printerweg 10

3821 AD Amersfoort