Alles wordt goed doorgesproken, komt afspraken na, alles keurig opgeruimd, kortom Top!

Vriendelijk en duidelijk

Ben heel tevreden mat de gang van zaken en de snelheid

snel en goed geregeld

snel en goed geregeld

Leveren prima werk af, volgens afspraak

Wat op het oog wel meeviel, bleek in de praktijk toch net iets meer dan verwacht. Ondanks dat werd er geheel volgens afspraak geruimd en de boel netjes opgeleverd, en dat zonder verborgen extra kosten. Een aanrader

Topservice

Klantvriendelijk en topservice.

Vakkundig en prettig geregeld

Het contact verliep gelijk prettig in een toch al beladen situatie als een woning ontruimt moet worden wegens overlijden. De ontruiming is netjes en vakkundig uitgevoerd volgens afspraak. Dat was oprecht een zorg minder.

Prettig contact en keurige oplevering

Een hele goede en prettige ervaring met Boedeluitruimer.nl met Nick als contactpersoon. Vooral hun intentie om spullen een tweede leven te geven ipv weggooien sprak mij aan. Alles is in goed overleg gegaan met als eindresultaat een leeg en bezemschoon huis. Dit alles voor een goede prijs. Kortom meer dan tevreden!

Ze komen afspraak na!

Zowel voor het maken van de offerte als de te verrichten werkzaamheden kwamen zij de afspraken na, zelfs wat meerwerk.

geweldig

is dat ze hard werken en netjes alles achterlaten.

super snel ,keurig gedaan en door gewerkt

prijsopgave gevraagd kreeg snel respons hebben keurig gewerkt zonder te treuzelen.

Goede afspraken plus naleving

VRV hebben de ontruiming prima uitgevoerd. Conform afspraken en dit heeft ervoor gezorgd dat wij geen opmerkingen hebben gehad van de woon cooperatie.

Uitstekend, aan te bevelen

Snel efficiënt en ze komen de afspraken heel goed na

Prima werk verricht.

Keurig op tijd, klantvriendelijke mensen, volledig ontzorgd en goede oplevering.

Vriendelijk. Netjes gewerkt. Afspraken uitstekend nagekomen.

FANTASTISCH

Mijn moeder's huurhuis in Joure moest leeg en schoon opgeleverd worden na haar overlijden. Op Internet vonden mijn zusje en ik Regio Ontruimer. Natuurlijk is er altijd haast bij... We hebben een gesprek met het bedrijf gehad in de te ontruimen woning. We hadden een lijst van de verhuurder over wat wel en wat niet kon blijven. Het principe is simpel... alles moest weg. We spraken een datum af en overhandigden de sleutel. De dag na de ontruiming zijn we teruggegaan naar het huis en ALLES was WEG! FANTASTISCH!!! Het was leeg, aangeveegd en de sleutel lag op het aanrecht. Wat een last van onze schouders!

Servicegericht, ontzorgend en werkend met respect voor de geschiedenis van de inboedel! Alle afspraken prima nagekomen, goede communicatie en transparant. Een kei van een team!

snel en accuraat

Het huis van mijn zus is snel, netjes en met respect voor haar spulletjes ontruimd. Afspraken werden zeer goed nagekomen en ook tijdens de ontruiming was er goed overleg. Wij zijn dan ook zéér tevreden!

Totaal ontzorgt.

Het was een hele fijne ervaring, het huis was vlgs afspraak schoon opgeleverd.

goed en keurig en komen afspraken na.

Jongens waren vriendelijk, behulpzaam en hebben het uitstekend afgehandeld!

Perfect zonder meer

Afspraak helemaal nagekomen en aardige mensen

Keurig en nette afhandeling

Keurig en nette afhandeling.

In een voor ons moeilijke tijd (ontruimen ouderlijk huis na overlijden) heeft de regio ontruimer ons heel veel extra werk uit handen genomen. De makelaar die bij uiteindelijke sleuteloverdracht aanwezig was gaf aan niet vaak mee te maken dat een huis zo netjes wordt opgeleverd. Wij zijn dus zeer tevreden en hebben het telefoonnummer van de regio ontruimer gedeeld met de makelaar.

Op korte termijn kunnen regelen dat ze langs kwamen, bedankt!

Er was niet zo veel tijd om alles geregeld te krijgen, maar de regio ontruimer was zo flexibel om snel te reageren en het appartement leeg te halen.

In één woord geweldig.

Een paar keer contact gehad met Martin, zeer kundig en snel, zo'n 3 weken eerder klaar voorde oplevering. Wij stonden met open mond te kijken toen wegingen kijken hoe het er uitzag na de ontruiming. Hoefden niets meer te doen, zo schoon, gaatjes dicht en echt alles weg. Geen omkijken gehad dus met alles leeghalen en afvoeren. Zou het zo weer doen met deze ontruimer!

L de Jonghstraat 41 j

3043 JD Rotterdam

Over Regio Ontruimer

Regio Ontruimer is de beste ontruimer in uw regio! Met een lokale vestiging in het hart van uw regio kent hij de situatie ter plaatse en kan u altijd maximaal ontzorgen bij uw woningontuiming, seniorenverhuizing of bedrijfsontruiming. Uw Regio Ontruimer biedt u daarnaast alle diensten die nodig zijn om tijdig en netjes een woning of kantoorpand te verlaten.