Prima en nette afhandeling

Mijn indruk is positief. Aardige medewerkers en ze ruimen alles netjes op.

Uitstekend!

Aardig en behulpzaam en klantvriendelijk meneer. Ik heb zeer respect voor hem.

Heldere afspraken en prima dienstverlening van vriendelijke mensen

Heldere afspraken en prima dienstverlening van vriendelijke mensen. Aanrader!

alles volgens afspraak

Prima werk geleverd. Alles volgens afspraak en op tijd leeggehaald en, niet onbelangrijk, met beleid en zonder schade aan te richten. Aanrader.

punctueel en komen netjes de afspraken na

prettig in de omgang,kwamen netjes hun afspraken na.

Na het invullen van het reactieformulier werden wij al snel gebeld. Een afspraak op locatie volgde en dezelfde dag nog ontvingen wij de offerte. Op de Ontruimingsdag zelf waren de mannen stip volgens afspraak aanwezig. Alles is keurig en naar behoren ontruimd en zoals afgesproken bezemschoon opgeleverd.

Prima geregeld

Snel en correct ontruimd

Keurig en netjes gewerkt en keurig op tijd

Alles goed geregeld

Alle afspraken zijn 100% nagekomen.

Alle afspraken zijn 100% nagekomen.

Was over het totaaltraject tevreden

De regio ontruimer heeft volledig aan de opdracht voldaan en was snel. Alleen een misverstand geweest over het schoonmaken van de badkamer, Rest volledig naar tevredenheid en voor een goede prijs.

Alle afspraken zijn nagekomen en alles was meteen goed voor de oplevering

Snel en betrouwbaar

De jongens waren vriendelijk en werkten netjes.

Geweldig werk geleverd. Het is schoon opgeleverd. Aan te bevelen

Voorgesprek verliep fijn. Op de dag zelf waren ze netjes optijd, stelde zich netjes voor. Zoals afgesproken werd alles opgeruimd en een half uur voordat ze klaar waren kreeg ik een telefoontje. Bij de "na inspectie" werd elke ruimte doorgelopen. Er was netjes en snel gewerkt In 1 woord TOP!! Ik zou jullie (de boedelruimers) aanbevelen.

Ontzorgen op topniveau

Martin wekt vanaf het eerste moment vertrouwen en zoals later zou blijken, volkomen terecht. Nooit was er een probleem dat niet op te lossen bleek, altijd een luisterend oor. Dit is een man met liefde voor zijn werk en die heel goed weet waar hij mee bezig is, boordevol nuttige tips. Het eindresultaat was er dan ook naar. Spic en span keurig netjes opgeleverd. Ondanks alle emotionele momenten die een ontruiming nu eenmaal met zich meebrengt is dit toch een hele positieve ervaring geworden.

Prima ervaring

Het contact kon snel worden gelegd en verliep heel zakelijk en prettig. Afspraken werd uitstekend nagekomen en heel professioneel uitgevoerd. De verhuurder beoordeelde het resultaat van de ontruiming ook als positief.

prima.

leveren goed en vakkundig werk.! Zeer tervreden

Snelle afhandeling en goede Communicatie

Snelle reactie, keurige personen en snel handelen

Zeer fijn personeel, goede uitleg en alles is gebeurd zoals afgesproken. Zeer tevreden, en zal jullie zeker aanraden.

Zou ze het zo weer laten doen!!!

Prima geregeld en volgens de woningstichting alles goed afgeleverd! Klasse mannen!!

fantastisch

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en het bedrijf van Martin Hollestelle nam alle onze problemen over en leverde het appartement keurig leeg af aan de woningbouwvereniging. Heel veel dank!

Super eerlijk bedrijf

Super klantvriendelijk. 100% eerlijk! Doen wat ze zeggen. Staan naast de klant. 100% aanbeveling!!

Alles prima geregeld.

Heldere communicatie tussendoor met goede bereikbaarheid. Woning netjes opgeleverd.

Zeer goede dienstverlening, prettige communicatie

Martin Hollestelle, de regio ontruimer heeft ons, in een zeer moeilijke tijd, zeer goed geholpen met het ontruimen van het huis van onze familie. Hij communiceert prettig en komt afspraken na. Oplevering was op tijd.

Ontruimd staat netjes :)

Volgens afspraak, alles goed geregeld en meegedacht.

L de Jonghstraat 41 3043 JD Rotterdam

Over Regio Ontruimer

Regio Ontruimer is de beste ontruimer in uw regio! Met een lokale vestiging in het hart van uw regio kent hij de situatie ter plaatse en kan u altijd maximaal ontzorgen bij uw woningontuiming, seniorenverhuizing of bedrijfsontruiming. Uw Regio Ontruimer biedt u daarnaast alle diensten die nodig zijn om tijdig en netjes een woning of kantoorpand te verlaten.