Uitgebreid, snel en kundig!

De adviseur heeft ons begeleid bij de aankoop van ons eerste huis. In de adviesfase nam zij uitgebreid de tijd om met ons door de mogelijkheden te lopen me daardoor viel zij in positieve zin op tov een ander adviesgesprek; veel mogelijkheden werden voorgerekend. Ook in de fase erna is de adviseur altijd snel bereikbaar geweest; onze hypotheek was na het tekenen van het koopcontract in 12 dagen rond, dankzij de belletjes van de adviseur naar de hypotheek verstrekker. Enige reden waarom we geen 0 geven was een slordigheidsfoutje in de aanvraag; maar dit had geen grote gevolgen en fouten maken is menselijk; je bent er zelf ook bij om alles te controleren. Alles bij elkaar zou ik de adviseur absoluut aanraden ala hypotheek adviseur!

Perfect advies op maat

Heel fijn contact gehad met de adviseur voor de aankoop van ons nieuwe huis. Zowel telefonisch als per e-mail zijn al onze vragen geduldig en tijdig beantwoord. Het verkrijgen van de financiering was snel geregeld, heel fijn!

Een echt advies op maat!

Wat een fijne hypotheekadviseur zeg! De adviseur is iemand die actief met je meedenkt en zorgt voor een hypotheekadvies op maat. Ze is zeer deskundig en gericht op de wensen van de klant is mijn ervaring. Het contact - per mail, telefoon en whatsapp - verliep heel soepel. Zo reageerde ze vrijwel altijd meteen en kon ik met al mijn vragen bij haar terecht. Ook het klantportaal waar Woonhuis Financieren mee werkt is super klantvriendelijk. Zo wordt al vroeg in de procedure aangegeven wat er nodig is voor de hypotheek en kun je zelf op tijd aan de slag met het verzamelen van de benodigde gegevens. Woonhuis Financieren, en met name de adviseur is een echte aanrader voor als je naar een goede hypotheekadviseur zoekt.

Goede service!

Wij zijn begeleid, met veel geduld, tijd en kundige uitleg. Ook toen we opeens besloten om ons koopcontract te ontbinden en voor een ander huis te gaan, waardoor onze situatie dus weer veranderde. Alles verliep verder erg soepel, communicatie was vriendelijk en snel.

Hypotheekadvies

Uitstekend geadviseerd; zeer uitgebreid en compleet advies met goede uitleg.

Ik wil Woonhuis financieren erg aanbevelen. De adviseur maakt complexe materie begrijpelijk voor leken zoals wij. Bovendien werd het proces (ook al geheel digitaal) erg inzichtelijk en informatief. We hebben dan ook veel geleerd en zullen ook voor ons volgende huis zeker weer naar deze adviseur gaan.

Aanrader!

We twijfelden of alle communicatie via de mail, app en skype wel bij ons zou passen. Corona heeft dat duwtje in de rug gegeven wat we nodig hadden en onze ervaring is zeer positief! De adviseur is onze hypotheek adviseur en heeft ons ontzettend goed geholpen en geadviseerd. We willen haar dan ook zeker aanbevelen als betrouwbare partner.

Absolutely recommended!

The advisor from Woonhuis Financieren did an absolutely amazing job for me from the beginning to end. She always gave great advice, responded to questions with speed and went the extra mile to support me throughout the process. Everything went smoothly and quickly - I could not have asked for better service and will definitely be recommending her to everyone. Thanks a lot for making this complex process a pleasant experience!

Samenwonen

Goede dienstverlening gehad voor het verkrijgen van een hypotheek. Goed bereikbaar, denkt goed mee, luistert naar de wensen en zeer vakbekwaam. Erg tevreden met het traject en resultaat.

Goed advies, empatisch en ruime beschikbaarheid

Via independer bij deze adviseur uitgekomen en geen spijt van gehad. Erg goed advies gekregen bij het aankopen van mijn eerste huis. De adviseur neemt ruim de tijd om alle vragen te beantwoorden. Erg prettig dat de adviseur zijn tijdschema aan kon passen aan mijn beschikbaarheid.

Super service

In 2019 een verkennend gesprek gehad. Werd dit jaar ineens heel concreet omdat we een huis op het oog hadden. Goed advies, fijn contact. Zelfs in vakantietijd snel geholpen en alles goed geregeld!

beste hypotheekadviseur

We zijn erg blij met onze keuze. Onze hypotheekadviseur was zeer deskundig in zijn werk. Hij regelde onze hypotheek net op tijd en tegen een zeer goede prijs. Wij raden Woonhuis Financieren zeker aan aan iedereen die op zoek zijn naar een deskundige hypotheekadviseur.

Deskundig en proactief advies

De adviseur heeft ons deskundig advies gegeven. Onze uitgangssituatie was niet gangbaar, maar de adviseur is goed ingevoerd in de materie: hij weet waar hij het over heeft en denkt proactief mee. Hij gaf duidelijk antwoord op onze vragen. Het gehanteerde klantportaal is bovendien inzichtelijk en biedt goed overzicht van de stand van zaken. We bevelen De adviseur als hypotheekadviseur van harte aan.

Uitstekend advies

De adviseur heeft mij bijzonder goed geholpen met haar heldere uitleg en zeer vakkundige manier van werken.

Herfinanciering

Zeer prettige samenwerking.Inhoudelijk goed en prettig in de communicatie.Over het algemeen werd snel gereageerd en gehandeld.Prima advies met bevredigend resultaat.

Top advies

Wij hebben advies gehad van de adviseur. Het was heel prettig samenwerken. Vlotte babbel, lekker directe communicatie. Je kan de adviseur altijd bellen of mailen, ze reageert altijd snel. Soms vroeg ik me weleens af ze ook avonden niet werkte? Het advies was zeer deskundig. Over sommige zaken dacht ik zelf anders. De adviseur was echter heel duidelijk en gaf soms ook aan als ik het echt bij het verkeerde eind had. Dit was zeer fijn. Al het advies wordt ook netjes uitgewerkt in een rapport, zodat je nadien ook makkelijk kan teruglezen wat we besproken hebben. Enorme aanrader!

Zeer tevreden over de service van Woonhuis financieren. Mijn hypotheekadviseur reageerde snel op mijn vragen en nam ruim de tijd om de hypotheek en de opties duidelijk uit te leggen. Zeker bij de aankoop van een eerste huis erg fijn om duidelijke uitleg te krijgen.

Hypotheek tbv woonhuis

Goede adviseur regelt alles wat nodig is van taxatie tot makelaar

Fijne begeleiding

We zijn erg tevreden over de diensten van Woonhuis Financieren. We hadden prettig contact met onze hypotheekadviseur. Hij hield ons goed op de hoogte van het beloop, ondersteunde ons waar nodig bij het maken van keuzes en was erg flexibel en snel. Voor de koop van ons eerste huis was het erg fijn om deze goede begeleiding te hebben. Ook toen we op het laatste moment nog aanpassingen wouden doorvoeren, werd daar niet moeilijk over gedaan en was alles op tijd geregeld. Zou hun sterk aanbevelen!

Uiteindelijk alles geregeld

Prima hypotheekadviseur.Voordelen zijn dat ik zelfs op zijn vakantie meneer een keer kon bereiken voor advies wat ik zeer waardeer.Ook zijn de inschattingen qua kosten erg accuraat gebleken. Dus geen nare verrassingen!Verbeterpunten zijn dat er soms teveel wordt uitgegaan van kennis en ervaring waardoor bepaalde dingen soms vaag blijven. (Bijvoorbeeld "Wat zijn exact de stappen die ik moet doorlopen?")Ook werd er soms vergeten iets op te sturen waardoor de stress aan mijn kant hoger werd dan nodig.Uiteindelijk heeft hij alles geregeld en is alles rond dus al met al ben ik tevreden.

Leuke ervaring

Ik heb een leuke ervaring met Woonhuis Financieren gehad. Mijn hypotheekadviseur is zeer toegankelijk en geduldig. Hij reageert heel snel op mijn e-mails en vragen. Er is ook geen probleem met de afstand en alle online overleggen.

Prima advies

Prima advies gekregen voor de aankoop van mijn eerste huis.Het was wel nogal stressen vanwege de traagheid van de bank(Vista) maar het is gelukt. De adviseur is de hele dag + avond beschikbaar om zaken voor je te regelen, dit was een dikke pluspunt.

Snel en persoonlijk

De adviseur was altijd bereikbaar en wist altijd precies wat er de vorige keren besproken was. Afspraken werden altijd nagekomen en was altijd bereikbaar zowel telefonisch als per mail. De manier van werken van Woonhuis Financieren is overzichtelijk en ook voor een leek goed te begrijpen. Altijd het gevoel gehad dat wij als klant centraal stonden, raad het zeker aan.

verhuur hypotheek

Het kantoor heeft de IT prima op orde, waar door het duidelijk was welke formulieren nog ingeleverd moesten worden, en dat dit ook kon bij grote documenten.

Fijne samenwerking

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd bij de aankoop van onze eerste woning. De portal die ze gebruiken werkt ook erg prettig en de communicatie verloopt prettig, snel en duidelijk. Een aanrader!