Fantastisch geholpen door Sandra

De adviseur weet echt alles over hypotheken en wat er allemaal bij komt kijken en waar je uiteindelijk je hypotheek moet oversluiten. Zij vergelijken alle hypotheekverstrekkers. En welke het beste uit de bus komt ga je mee verder. Wij zijn heel tevreden en hebben net bij de notaris getekend voor het oversluiten van onze hypotheek.

Advies nieuwe hypotheek

Het was nodig om mijn hypotheek te veranderen en de adviseur heeft me hier onwijs goed bij geholpen. We hebben nu een hypotheek die past bij onze situatie en ook de meest gunstige wat maandlasten betreft. Dit had ik nooit zelf kunnen uitzoeken.

Doorzetter!

Ik had enorm veel moeite met het opzetten van de koop en ook bijna geen verstand van de situatie. Met enorm veel hulp van de adviseur ben ik er samen met mijn vader toch uitgekomen. Er werden met heel veel factoren rekening gehouden en alles werd haarfijn uitgelegd. Hele fijne samenwerking en een doorzetter, laat dingen nooit lang stil liggen en gaat er achter aan. 0 klachten.

Duidelijk, persoonlijk en betrokken

Wij hebben onlangs ons eerste huis gekocht. Wat komt er dan een boel op je af! Daarom waren we ook zo blij met de hulp, die alle hypotheekopties rustig en duidelijk uitlegde en met ons doornam met welke risico's we rekening moeten houden. Wat ik erg gewaardeerd heb, is de persoonlijke en betrokken aanpak. Geen enkele vraag was te gek en we mochten altijd bellen. Ik ben ook erg blij met het overzichtelijke dossier waarin we al onze keuzes en afwegingen terug kunnen lezen.

Wij hebben begin dit jaar een huis kunnen kopen door de geweldige service en bereidheid om te zoeken naar mogelijkheden van de adviseur. Zonder de adviseur was het niet gelukt. Al is jouw situatie nog zo lastig, leg het voor bij deze adviseur en je zal een eerlijk antwoord krijgen. Als zij denkt dat het mogelijk is zal zij er alles aan doen om dit dan ook voor elkaar te krijgen. Ik kan de adviseur aan iedereen die een hypotheek wil verkrijgen aanraden.

Fijn traject

Erg fijn contact gehad. Alles wordt duidelijk uitgelegd en op het tempo wat bij jou past. We zijn blij met het resultaat en het hele traject.

Geen seconde spijt van onze keuze.

Wij zijn via Independer terecht gekomen bij Woonhuis Financieren. De hoge klantscore en duidelijkheid rondom tarieven spraken ons erg aan. Vanwege de verhitte huizenmarkt heeft het best even geduurd tot we onze volgende woning hadden gevonden. Gedurende deze gehele periode zijn wij geweldig bijgestaan. Tijdens de intake heeft hij uitgebreid de tijd voor ons genomen om onze financi�le situatie en opties in kaart te brengen. De lijnen zijn altijd erg kort geweest en hij zat overal bovenop. Dit was erg prettig, want er waren vaak momenten dat wij heel snel op een woning moesten reageren. Verder hebben we zeer goed en duidelijk advies gekregen bij de hypotheekaanvraag. En het leukste van alles; een vast tarief, geen verassingen achteraf. Dank je wel!

Prettig en behulpzaam hypotheekadvies

Bij het kopen van mijn eerste huis heb ik erg goed hypotheekadvies en begeleiding gekregen van Woonhuis Financieren. De adviseur dacht goed mee, ging voor mij na welke bank het beste bij mijn situatie paste en zorgde ervoor dat alles ruim op tijd geregeld was. Hij hield mij op de hoogte van elke stap. Bovendien was hij altijd bereikbaar voor mijn vragen. Ik kan Woonhuis Financieren daarom aan iedereen aanraden!

Financiering starterswoning

Meteen vanaf het eerste contactmoment hadden wij een goed gevoel bij dehypotheekadviseur , wat ons heeft doen besluiten om het financieringstraject met hem aan te gaan. Hij gaf ons een eerlijke en passende indicatie wat betreft de mogelijkheden omtrent de hypotheekhoogte, met een eerlijke risicoanalyse. Gedurende het hele traject bleek onze situatie (twee universitair gesechoolde starters met een tijdelijk arbeidscontract zonder intentieverklaring) complexer dan voorheen ingeschat. Gelukkig heeft de adviseur er met zijn jarenlange ervaring en onuitputbare inzet voor gezorgd dat we nu een geschikte hypotheek hebben gevonden. Dankzij het snelle schakelen, de goede bereikbaarheid, en de duidelijke toelichtigen, heeft hij ons door de spannende periode heen geloodst. Daarom geven wij Woonhuisfinancieren een 10.

Gewoon perfect geregeld!

De adviseur heeft ons meer dan naar tevredenheid geholpen! Wij raden haar iedereen aan! Zij heeft hier heel veel verstand van en legt alles super duidelijk uit. Ze denkt ook mee in onze voorkeuren en wensen! Gewoon helemaal top!

Fijn geholopen

We hadden vooraf erg weinig kennis op het gebied van hypotheek/verzekeringen. Hierin zijn we goed begeleid en bij de hand genomen. We hebben uiteindelijk een weloverwogen keuze kunnen maken. Er is veel contact geweest onderling en dit contact verliep altijd goed en snel. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.

prima advies

De adviseur heeft ons goed geholpen bij onze complexe situatie. Wij hadden beiden een koopwoning en kochten nu een gezamenlijke woning. Wij zijn prima geadviseerd, De adviseur luisterde goed naar onze wensen en zocht een passende oplossing daarvoor. Heel tevreden.

Deskundig, vriendelijk

Vanaf het ori�nterende gesprek t/m het uiteindelijk afsluiten van de hypotheek, maar ook daarna, zijn we vriendelijk en deskundig te woord gestaan door de adviseur. We zijn tot een goed product gekomen waar we de komende 30 jaar nog veel woonplezier van zullen hebben!

Deskundige begeleiding en advies over hypotheken

Heel prettig en makkelijk contact met adviseur. Professioneel advies en inzichtelijk en transparante keuze in samenspraak kunnen maken. Wordt erg goed rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden en voorkeuren.

Topservice

De adviseur heeft mij zeer deskundig �n ook uitermate geduldig advies en uitleg gegeven. Steeds zeer bereid (op alle momenten) om mijn vragen te beantwoorden en een en ander toe te lichten, op een manier zodat ik goed inzicht kreeg in (on)mogelijkheden. Alles is snel tot een zeer goed en afgerond resultaat gekomen. Hartelijk Dank.

advies en begeleiding kopen ander huis

We zijn uitstekend begeleid bij het kopen van een ander huis.Ondanks de Coronacrisis hadden we heel goed contact via het beeldscherm en mails met de adviseur. Het voorkwam veel gepieker en dat was geweldig.

Erg goed geholpen door Woonhuis Financieren. Alles online, lekker makkelijk. De hypotheek was ruim binnen de tijd rond. Super tevreden, blij dat ik gebruik heb gemaakt van hun diensten.

Beoordeling hypotheek advies

Goede service in alle opzichten; wij zijn tevreden omdat:* Duidelijke en heldere uitleg.* Kort lijntje inzake communicatie.* Goed en snel bereikbaar.* Vakkundig en kennis van zaken.* Denkt mee in belang van klant.* Dienst- en servicegericht.* Schappelijke prijs/kwaliteit verhouding

Erg tevreden

De adviseur is duidelijk en realistisch. Gaat op zoek naar beste oplossing. Wij zitten minder dan 10 jr van ons pensioen en hadden een bijzonder verzoek. Best een puzzeltje. Prima gelukt! Snel en helder. De adviseur blijft ook voor toekomst onze hypotheek adviseur!

Bouwdepot en oversluiten hypotheek

Bij de aankoop van ons huis, twee jaar geleden, hebben we ook gebruik gemaakt van de diensten van woonhuis financieren. Nu we willen gaan verbouwen was de keuze snel gemaakt en hebben we weer contact opgenomen met woonhuis financieren. Vanaf het begin werd er super fijn meegedacht en werd er naar onze wensen geluisterd, uitleg gegeven en gekeken naar de beste opties. Het bleek voordeliger te zijn om van hypotheek over te sluiten. Om te voorkomen dat we een boete zouden krijgen, moest er snel gehandeld worden. De adviseur heeft hier voor gezorgd en het is gelukt om geen boete te krijgen. Kortom wij zijn super tevreden en zouden hun aanbevelen.

Excellent and mature finacial advice

The advisor is very professional, matured and consistent .He is English-speaking financial adviser, does excellent study, understood our situation and needs. Helped us navigate to right decision with his knowledge I totally recommend Jope

Kundig en betrouwbaar geholpen.

Moesten hypotheek oversluiten wegens priv�omstandigheden. Zeer goed geholpen met advies voor andere hypotheekvorm waar we zelf niet aan gedacht hadden. Kundig, betrouwbaar, professioneel en vriendelijk. Wat wil je nog meer? Kortom een aanrader.

Oversluiten van onze hypotheek

Goed en helder advies van de adviseur gekregen wat uiteindelijk heeft geleid tot oversluiten van onze hypotheek.

Oversluiten was echt niet moeilijk

In 2013 hebben wij een appartement gekocht onder begeleiding van Woonhuis Financieren. We zijn toen zo prettig geholpen dat we nu voor Oversluiting geen moment hebben geaarzeld en opnieuw contact met WF hebben opgenomen. Zij heeft ons op een makkelijke en professionele manier door de papierwinkel heen geholpen en stond altijd klaar voor extra uitleg en aandacht, niets was haar te veel. Heel veel dank en waardering!

Weer erg goed en snel geholpen

Na onze goede ervaringen bij de aankoop van onze vorige woning, hebben wij opnieuw aangeklopt. Weer heeft hij ons snel, vakkundig en op een betrouwbare manier geholpen met alle stappen die bij de financiering van een huis komen kijken. Alles wordt duidelijk uitgelegd en het contact loopt vlot. Aanrader, wij keren hier zeker terug als we ooit weer verhuizen.