Uitstekende hypotheekadviseur

In 2015 voor mijn eerste hypotheek aanvraag een zeer goede ervaring gehad met de adviseur en zodoende voor de aankoop van een nieuwe woning in 2022 wederom via woonhuisfonancieren de hypotheek geregeld.Snel en correct geholpen, altijd goed bereikbaar en legt alles volledig en begrijpbaar uit.

Advies hypotheek

De adviseur heeft ons geadviseerd en geholpen met het vinden en het afsluiten van de hypotheek voor ons nieuwe huis. Ze heeft in de gesprekken veel zaken opgebracht waar wij zelf nog niet eens aan hadden gedacht, maar die wel erg belangrijk zijn. Uiteindelijk hebben wij nu een hele mooie hypotheek met een lage vaste rente voor 30 jaar waarvan wij het rentepercentage eventueel zouden kunnen meenemen bij een volgende verhuizing. Hierbij kwam veel kijken, zoals het vastleggen van eigen inbreng per partner, een overbruggingshypotheek, hypotheek voor verbouwing, bankgarantie enzovoort. Zij heeft dit hele proces erg makkelijk voor ons gemaakt. Ze heeft haar advies altijd met berekeningen en data onderbouwd, en luisterde goed naar onze wensen. Wij hoefden eigenlijk naast het opleveren van enkele documenten niets te doen, zij heeft alles voor ons uitgezocht en alle administratieve zaken geregeld. Ook was ze altijd bereikbaar voor onze vragen. Al met al zijn wij super tevreden.

Top service!

Good service provided by advisor, explaining all the little details, and very expedient with actions.Also, user-friendly and straightforward website.Only issue was the lack of English in all written communication, even though advisor speaks and writes English very well.More money (more expensive package) was required for English to be spoken.

Snel en vakkundig advies

Voor ons eerste koophuis hebben wij ons laten adviseren door de adviseur. De adviseur is onwijs professioneel, altijd bereikbaar, weet waar ze het over heeft, toegankelijk en denkt graag met je mee. Dankzij haar zijn we snel en probleemloos door het hele traject van een nieuw huis geleid. Het online portaal van Woonhuis Financieren is ontzettend overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Je weet direct waar je aan toe bent. Zeker een aanrader!

Professioneel maar ook persoonlijk

De adviseur heeft ons super goed geholpen ondanks dat wij een lastig pakket hadden met 2 scheidingen en een verleden met meerdere woningen. Het was heel prettig om duidelijk advies te krijgen op een professionele maar ook een persoonlijk manier

Super dienstverlening

De adviseur heeft ons afgelopen jaar erg goed geadviseerd tijdens onze zoektocht naar een ander huis. Via verschillende tussentijdse adviezen heeft zij ons uiteindelijk ook van het juiste hypotheekaanbod kunnen voorzien voor een nieuwbouwhuis. Door erg snel handelen heeft zij op dezelfde avond voor middernacht nog een aanvraag kunnen regelen zodat wij optimaal konden profiteren van de lage rente. Vragen werden zeer snel en correct beantwoord en ik zou haar zeker aanbevelen als adviseur.

Enorme Hulp

Voor de koop van ons eerste huis was het erg belangrijk dat we goede begeleiding hadden gedurende dit proces. Ik kan zeggen dat we geen betere begeleiding hadden kunnen wensen! De adviseur heeft tijdens het gehele proces uitgebreid de tijd genomen om alles aan ons uit te leggen en passend advies te geven. Naast het passende advies was hij altijd beschikbaar voor vragen en heel prettig in de omgang. We zouden de adviseur voor hypotheekadvies aan iedereen aanraden!

Financieel advies aankoop nieuwbouwwoning

Vanwege de aankoop van een nieuwbouwwoning hadden wij financieel advies nodig. De adviseur heeft ervaring met nieuwbouw en kon ons daardoor goed helpen met de specifieke impact hiervan op een nieuwe hypotheek. Er komt met het kopen van een nieuwbouwwoning veel op je af, dus het is fijn dat zij de zorgen rondom de hypotheek voor een deel kon wegnemen.Zij nam de tijd om ons goed uit te leggen hoe alles in elkaar zit. Ze was goed bereikbaar via mail, telefoon en WhatsApp en heeft ervoor gezorgd dat wij ons comfortabel voelen bij onze nieuwe hypotheek. Het advies heeft volledig online plaatsgevonden, met een aantal keer videobellen. Dit werkte voor ons perfect. Na afronding van het advies en voor het passeren van de aktes bij de notaris controleerde zij de nota van afrekening om zeker te zijn dat alles goed was doorgekomen. Ook hier hebben we nog contact met elkaar gehad om een paar onduidelijkheden van onze kant te verhelpen.

Overschrijven Hypotheek

Ik moest mijn hypotheek overzetten vanuit een familiaire bank. Ik moest nog veel leren en inlezen, De adviseur heeft mij hier ontzetten goed bij geholpen. Het contact was erg prettig en laagdrempelig. Als ik even een vraag had kon ik makkelijk even bellen of appen. Het contact was erg prettig en binnen een paar weken was alles goed geregeld en overgezet.

Helder en duidelijk!

Ik heb bij het aankopen van mijn woning snel moeten schakelen in de laatste paar weken van dit jaar. Alles liep ondanks de snelheid erg soepel, er werd duidelijk en helder alles aan mij uitgelegd en de communicatie verliep ook altijd erg fijn. Je kan ze dmv een telefoontje of appje altijd goed bereiken. Ik ben achteraf erg tevreden geweest over de service.

Het advies van Woonhuis Financieren was voor ons precies wat we zochten. Digitaal en telefonisch professioneel advies. Door de overleggen via Skype of Teams te doen, kun je goed samen naar de cijfers kijken en dat is waarom we het juist digitaal wilden doen. De adviseur is een zeer kundig hypotheek adviseur die ons goed heeft geholpen aan een hypotheek die aan onze wensen voldoet. Verder was ze altijd zeer goed bereikbaar voor aanvullende vragen. Voor ons PERFECT!

Helder, soepel en eerlijk

Vooraf de keuze voor dit kantoor gemaakt omdat ze qua tarieven gunstig waren en daarnaast ook veel soorten hypotheek vormen aanbieden. De verhoging is snel en soep gegaan. Ook de omgang met de adviseur heb ik als prettig ervaren.

Snel, behulpzaam en gecomitteerd

Ik ben zeer geholpen geweest. Ik moest snel schakelen nadat mijn bod geaccepteerd was en de overdracht zsm moest plaatsvinden. De adviseur heeft me daarbij geholpen; ze geeft uitgebreid uitleg waar nodig, maar schakelt ook snel als je als koper al goed weet wat je wilt. Generiek heb ik het gevoel dat ze mijn belangen goed vertegenwoordigd heeft, voor zaken die zowel binnen als buiten haar verantwoordelijkheid vallen!

Persoonlijk, gedegen en snel

We hebben anderhalf jaar geleden een eerste kennismakingsgesprek gehad met Woonhuis Financieren. De conclusie van toen was dat gedurende de looptijd van de rentevaste periode oversluiten geen goed idee was. De adviseur van toen legde de basis van onze eerste tevreden belevingen met dit hypotheekadvieskantoor. Met het verlopen van de rentevaste periode hebben we opnieuw contact gezocht. We kregen met de adviseur een andere adviseur, maar met een vergelijkbare snelle professionaliteit. Bovendien nam onze adviseur ook de tijd om gedegen met ons de situatie door te lichten en heel gericht te adviseren. Met tijd en ruimte voor het goede adviesgesprek en af ten toe ook professionele uitleg. Het leverde dat op wat we nodig hadden. Kortom: een gedegen advies, met snel schakelen en genoeg ruimte voor ons als personen.

Vakbekwaam en meedenkend.

De adviseur heeft ons begeleid en uitstekend geadviseerd bij de aankoop van ons huis en het kiezen van de juiste hypotheek. Er werd naar onze wensen geluisterd en ze wees ons op de verschillende mogelijkheden en de financi�le gevolgen. Het klantportaal geeft een duidelijk overzicht van de stand van zaken en de acties die nog genomen moeten worden.Onze kinderen zijn in verleden ook door haar geadviseerd en zijn net zo tevreden over het advies en begeleiding als wij dat zijn.Een aanrader dus!

Good & fast service!

We won a bid and had to find fast a good hyp adviser. woonhuisfinancieren reacted quick. The advisor explained everything well and quickly organized mortgage request.

Uitstekend geholpen

Enorm fijne service, bereikbaarheid en advies.Voor zeer te spreken over de snelheid en accurate afhandeling voor het afsluiten van mijn hypotheek.

Een top service gehad! Alles was duidelijk en ze was altijd bereikbaar en bereid om te helpen! Zeker een aanrader!

Vakbekwaam en Duidelijk

Wij zijn via een kennis terecht gekomen bij Woonhuis Financieren en de duidelijkheid rondom tarieven spraken ons erg aan. Vanaf het ori�nterende gesprek t/m het uiteindelijk afsluiten van de hypotheek, maar ook met enkele vragen daarna, zijn we erg goed geholpen door de adviseur! Het was de aankoop van "eerste" gezamenlijke huis. De adviseur wist ons altijd een alles uit te leggen, maar hield ook de vaart erin wat wij erg waardeerden. Daarnaast hadden we altijd snel reactie, ook tijdens haar vakantie.

betrokken en kundig

We hebben het adviestraject als erg prettig ervaren. De adviseur was betrokken, wist ons goede uitleg te geven en gaf ons een kundig advies gebaseerd op onze voorkeuren. Altijd bereikbaar voor overleg. Zeker aan te raden!

Vakbekwaam en zorgvuldig

Veel aandacht en geeft goede, maar ook kritische inzichten. Informeerd volledig en geeft met de juiste aandacht jouw een goede begeleiding. Het digitale overzicht is duidelijk wat er nog open staat en waar er zaken nog ontbreken. Ik kan iedereen dit kantoor adviseren, klasse

Woonhuis Financieren BV

Het was erg bijzonder voor mijn om de adviseur van Woonhuis Financieren BV. te ontmoeten. Hij heeft mij geholpen met de aanvraag van de hypotheek bij het aankoop van mijn nieuwe woning en ook verhuur hypotheek van mijn oude woning (Een complexe zaak dus) . Ik heb hem ervaren als een zeer betrokken persoon met veel aandacht en zorg voor zijn klanten. Hij is een leuke persoon en heeft verstand van zaken. Hij heeft mij laten zien hoe hij met zijn persoonlijke stijl en deskundigheid klantwaarde kan cre�ren. Een �no nonsens� adviseur met super veel flexibiliteit en kennis.

Prettig contact en kundig adviseur

De adviseur heeft ons prima geadviseerd, waarbij op voorhand al mogelijke struikelblokken werden getipt als aandachtspunten. Naar onzeonze mening ook een kundig adviseur die wist wat er speelde.

Goed geholpen!

Wij zijn erg goed geholpen door de adviseur! Het was de aankoop van ons eerste huis, dus een hoop dingen waren nieuw voor ons. De adviseur wist ons altijd een alles uit te leggen, maar hield ook de vaart erin wat wij erg waardeerden. Daarnaast hadden we altijd snel reactie, ook in het weekend.

Kundig en vriendelijk

Wij zijn zeer tevreden, De adviseur heeft ons op prettige wijze met grote bereikbaarheid en behulpzaamheid aan een degelijke hypotheek geholpen.