goede training door trainer met ervaring uit de praktijk

inhoudelijk goed trainer goed trainer met praktijkervaring groepsgrootte en locatie goed lunch en dagindeling goed prijs goed

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS37-2

Aanrader

er was een breed publiek aanwezig waardoor meerdere inzichten in problemen en hoe op te lossen. Wat zijn de aanverwante problemen. Ook in de pauze ging het door om er samen uit te komen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS37-2 Opslag Lithiumhoudende Energiedragers

Duidelijk

Leerzaam en tot in de puntjes verzorgd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? de cursus 7.3 – Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht

Top geregeld!

Ik had een topper van een docent!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen

Duidelijk en kennisverrijkend!

De trainer was helder en duidelijk. Hij had kennis van zaken. Goed interactief. De dag na de training kreeg ik mijn certificaat al doorgmaild. Kleine opmerking: op een of ander manier had de trainer van de administratie niet doorgekregen dat ik was aangemeld. Hierdoor was er geen rekening gehouden met de lunch. Gelukkig waren er genoeg broodjes, zodat ik kon mee-eten.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager (herhaaltraining)

Goede training/opleiding door vakidioten

Goede training door opleider(s) met vakkennis en hart voor de materie. Goed om 1x per week een dag te doen en dan thuis verwerken wat er tijdens de opleiding opgedaan is. Niet meer dagen per week, dan krijg je teveel info en blijft het niet hangen. Duidelijke uitleg met accenten naar de bijzonderheden/uitzonderingen. Tweede keer V.A-traning en weer onder de indruk!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? V.A. Wegvervoer

Fantastisch leertraject met Cor als docent

Cor is een fijne docent die helder uitlegt. Ondanks de soms wat taaie stof weet hij dit goed hapbaar te maken. En natuurlijk was er af en toe ruimte voor en grapje en een grolletje.

leerzaam en effectie

een fijne docent en zeer kundig.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Va

Duidelijke en heldere uitleg

Het is een ontzettende droge stof, maar mede door de duidelijke en heldere uitleg zijn de 3 dagen omgevlogen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Zeevervoer gevaarlijke stoffen

Prettige manier van les geven.

Dit was mijn eerste iata cursus. Ik wil nog wel een tip meegeven wat voor mij heel prettig zou zijn. Veel meer opdrachten maken en bespreken. Zo blijft de leerstof beter hangen. Ik begrijp dat er maar een korte tijd is om alles te behandelen, misschien te kort.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA 7.1b

Zeer prettig

Mick heeft de cursus gegeven en de manier van zijn lesgeven heb ik als zeer prettig en duidelijk ervaren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1B

leuke en fijne manier van lesgeven met voldoende praktijk ervaring

Mick heeft op de vloer gewerkt en dat merk je tijdens de cursus door zijn ervaringen in praktijk kan hij duidelijk uitleggen wat er wordt bedoeld met sommige zaken en dat maakt de (herhalings) cursus Boeiend om te volgen persoonlijk vindt ik 2 dagen inclusief examen wel wat kort omdat er in hoog tempo door het boek gegaan wordt en er daardoor minder ruimte is voor discussie en dergelijke ik vondt tevens de cursus ruimte niet erg prettig de tafels stonden te hoog voor mij en de stoel was niet verstelbaar in hoogte daardoor zat ik niet echt comfortabel

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1B

Saaie stof toch heel leuk gebracht

De saaie wetgeving toch op een leuk manier gebracht door Erwin, Zo dat er de 5 dagen toch door kwamen. En een prima Lunch.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

Vakkundig en op een boeiende wijze onderwezen.

De in company IATA 7.1B cursus was voor ons bedrijf een succes. De docent heeft goed werk geleverd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA 7.1B

Taai stof, leuk gebracht!

Goede en leuke lessen gehad van Edwin. Edwin wist de taaie stof, leuk en luchtig te brengen zodat we het hele dagen vol konden houden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

Duidelijke en persoonlijke training met oog voor detail

Peter Wienholds heeft mij erg goed getraind. Hij ws duidelijk, open en stelde tijdens de uitleg ook veel vragen waardoor je het zelf moet invullen in plaats van enkel luisteren. Door mee te denken tijdens de theorie is het examen mij beter af gegaan!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.3 - Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht

Aanrader!!!!

Voor de DGR /supervisor Vakbekwaamheid behandeling gevaarlijke stoffen ben ik bij Special Cargo College geweest, als fijne, zeer duidelijke 'leraar', wat een fijne manier van uitleggen, duidelijk cursus een aanrader!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? MLV. DGR & supervisor cursus

Erg leerzaam waar ik zeer zeker wat mee kan doen in de praktijk.

Veel geleerd in deze dagen lesstof werd erg goed gegeven Complimenten aan de leraar met zo veel prachtige praktijk ervaring

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Manager security

goeie cursus

Op een leuke interactieve manier gegeven.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchthavenbenodigdheden

Fijne cursus locatie

Mooie lokalen, goeie koffie en goeie lunch. Docenten weten de saaie stof leuk over te brengen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Het was een goede ervaring

Goede leraar & Leuke tijd!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Schiphol

Fijne locatie met een duidelijke trainer

Lekkere lunch gekregen en genoeg aandacht tijdens de cursus. Wel week de training vaak af van de theorie door de praktijkervaring van de cursisten. Dit bracht verwarring tijdens de cursus. Trainer is hier goed op terug gekomen door naderhand nog de hand-outs te sturen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Professionele training met goede uitleg

Prima 1 1/2 dag geweest op een mooie locatie

Prima!

Prima les. Leraar met veel kennis (belinda de vries)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Imdg

Van saaie stof een levendige training gemaakt.

De trainer is zeer deskundig en weet een juiste sfeer te creeeren. Hierdoor blijf je er goed bij met je hoofd. Dank hiervoor

Koolhovenlaan 100

1119 NH Schiphol-Rijk

+31 85 792 0585

Over Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.