Interessant, duidelijk

Lessen waren duidelijk en de lesstof werd door Cor op een leuke manier gebracht waardoor de interesse nog meer groeide en de lesstof makkelijker werd te leren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? vbgs

Goede uitleg van Sander de man en veel van opgestoken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur en supervisor luchtvracht

super interessante materie!

cursus gevolgd via mijn dangerous goods professional opleiding Jan de Bruin heeft deze cursus verzorgd en het was heel erg interessant en leerzaam. Ook heb ik van mijn opgedane kennis van de cursus al profijt gehad op het werk. ik zou deze cursus dan ook iedereen aanbevelen die het overweegt deze cursus te volgen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

zeer goed en gezellig

ik vond het een hele fijne ervaring. goede duidelijke uitleg. ik zat in een leuke klas met een leuke / goede interactie.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VBGS

geweldig

heel erg leuk

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Supervisor Luchtvracht

zeer prettige les

prettige les paar uutjes waren zo voorbij

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Supervisor Luchtvracht

Prima verzorgde cursus IMDG

Cursus wordt gegeven door instructeur met veel ervaring en kennis, dit draagt bij aan een interactieve en leerzame cursus.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG refresher

Altijd weer goed om de kennis op te frissen

Goed om met andere cursisten te bespreken waar anderen tegenaan lopen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhalingscursus supervisor luchtvracht

Special Cargo is ter zake kundig en streeft duidelijk naar hoogstaande kwaliteit.

Het valt niet mee om hoogstaande opleidingen te verzorgen in een veranderend werkveld waarin de overheid niet altijd even accuraat communiceert. Toch weet Special Cargo een Security Manager training te verzorgen die zich op het scherpst van de snede bevindt en die ook voor mij met ruim 10 jaar ervaring in de beveiliging burgerluchtvaart nieuwe elementen en inzichten verschaft.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Leerzaam en interactief

SCC is inmiddels een bekend adres voor ons.Lessen worden op hoog niveau gegeven.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA

Fijne opleider

Goede combinatie van theorie en vraagstukken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA

zeer fijne uitleg van de docent

fijne trainnning

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? DG

Informatief, informeel en prettige opfriscursus

Fijne Cursus van Sander. Voelt niet saai en langdradig. Deze sessie was goed gericht op hoe we de theorie in de praktijk kunnen brengen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur + Supervisor

Leerzaam en goed verzorgd!

Het was fijn om er even tussenuit te zijn. Ik zat in een leuke groep en vond de PGS-37 training erg leerzaam. De trainers van Special Cargo weten waar ze het over hebben en weten dit ook leuk over te brengen. Niet geheel onbelangrijk, er is goed voor ons gezorgd, we kwamen niks tekort.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS-37 Opslag lithium energiedragers

Was weer leerzaam

Fijn en begrijpend les gekregen van Mick

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.3 – Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht

Duidelijke en heldere training

Recent een cursus bij ons op locatie mogen volgen via Special Cargo College. Erg fijne en duidelijke manier van uitleggen en presenteren van de lesstof. Uitgebreid de tijd voor eventuele vragen of opmerkingen. Herhalingscursus over 2 jaar volg ik graag weer via Special Cargo College!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1 - Gereedmaken van gevaarlijke stoffen voor vervoer door de lucht

Uitstekende uitleg

Misschien beter de drie dagen te verdelen Het is al moeilijk genoeg om drie dagen weg te blijven uit de werk omgeving Maar ook voor de opname van de stof is het misschien beter deze over drie weken te verdelen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS37-2

Een draak van een richtlijn goed uitgelegd door Edwin.

Didactisch 3 dagen achter elkaar is zeer ongewenst , je krijg niet de tijd om de lesstof goed tot je te nemen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Pgs 37-2

Een hele leerzame cursus gehad in een ontspannen omgeving.

Met 3 collega's de cursus PGS 37-2 gevolgd. Goede uitleg gehad en op een ontspannen tempo door de lesstof gegaan. Zeer leerzaam en compleet verzorgd. Waarom dan geen 10? We hadden enkele vragen waar geen antwoord op is gekomen. Maar betekent dit dat je je er dan aan moet houden of juist niet als het niet is omschreven?

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37-2

Top ervaring en overweldigend

De 5 dagen training die ik heb mogen doen waren een leerzame en drukke tijd. De stof is veel (uiteraard) en 5 dagen is mijns inziens niet voldoende om de stof te bespreken in die 5 dagen. Gezien de verantwoordelijkheid die er bij komt kijken zou het verdubbelen van de trainingsdagen wel rechtvaardigen. Zelfstudie is zeker van belang hierbij. Docent Cor is een top docent die de stof goed weet door te geven en altijd paraat staat met raad en daad. Kijk nu al uit naar de herhaling bij Cor.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheids adviseur ADR

Doeltreffend, interactief en gezellig

Doeltreffende cursus en vooral het feit dat je met de zeer ervaren lesgever en andere deelnemers uit verschillende branches kunt sparren en vragen kunt stellen over concrete situaties en potentiele cases is top. Generalis Bedrijfsbouw is gecertificeerd en klaar voor klantvragen, klantbehoefte en vooral voor advies, ontwerp en realisaties van PGS 37-2 opslag.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37-2

Cursus met duidelijke en heldere uitleg over de PGS37-2

Het volgen van de cursus heb ik heel positief ervaren. De uitleg was duidelijk en helder doordat er veel voorbeelden vanuit de praktijk gebruikt werden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS37-2

goede training door trainer met ervaring uit de praktijk

inhoudelijk goed trainer goed trainer met praktijkervaring groepsgrootte en locatie goed lunch en dagindeling goed prijs goed

Aanrader

er was een breed publiek aanwezig waardoor meerdere inzichten in problemen en hoe op te lossen. Wat zijn de aanverwante problemen. Ook in de pauze ging het door om er samen uit te komen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS37-2 Opslag Lithiumhoudende Energiedragers

Duidelijk

Leerzaam en tot in de puntjes verzorgd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? de cursus 7.3 – Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht

Koolhovenlaan 100 1119 NH Schiphol-Rijk

+31 85 792 0585

Over Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.