Geweldig mooi product en goede service van begin tot eind!

Bij ons bezoek aan het bedrijf en een rondleiding door de werkplaats waren we direct enthousiast over het product en de werkwijze van Winters. We hebben niet verder gezocht en direct een bestelling geplaatst. We moesten enige tijd wachten tot dat de bouw zover was dat de lichtstraat geplaatst kon worden. In de tussentijd hadden we regelmatig contact over de stand van zaken. Eenmaal een dag afgesproken, kwam de lichtstraat precies volgens afspraak en werd die vakkundig gemonteerd op het dak. Het is erg precies afgewerkt met mooie aluminimumlijsten aan de buitenkant. Het is werkelijk een kroon op onze uitbouw, we zijn er erg blij mee.

prettig geholpen

Deskundig advies, goed doorvragen wat de klant wenst. Goeie afspraken kunnen maken, en het plaatsen ging netjes ,mooi af gekit .Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden

Kwaliteit en betrouwbaar

Wij zijn zeer tevreden over de lichtstraat (schilddak), die wij bij Winters hebben afgenomen. De lichtstraat is kwalitatief uitstekend en helemaal naar onze zin. De plaatsing verliep ook prima door een goede samenwerking tussen Winters en onze aannemer. Wij hebben Winters ervaren als vaklui in hun corebusiness. Daarnaast zeggen zij wat zij doen en doen zij wat ze zeggen. Dat is voor ons een grote plus inzake Winters lichtstraten!!!!

Super, zowel in het voortraject als bij de plaatsing.

Op zoek naar een vlakke lichtstraat van ca. 4 x 1 meter met 1 grote ruit heeft Winters Lichtstraten ons heldere voorlichting en adviezen gegeven. Ze hebben heel proactief meegedacht en ons ook het hele productie proces laten zien. Ook de plaatsing op de afgesproken datum was vakkundig en snel.

Super, zowel in het voortraject als bij de plaatsing.

Geweldig mooi product en goede service van begin tot eind!

Bij ons bezoek aan het bedrijf en een rondleiding door de werkplaats waren we direct enthousiast over het product en de werkwijze van Winters. We hebben niet verder gezocht en direct een bestelling geplaatst. We moesten enige tijd wachten totdat de bouw zover was dat de lichtstraat geplaatst kon worden. In de tussentijd hadden we regelmatig contact over de stand van zaken. Eenmaal een dag afgesproken, kwam de lichtstraat precies volgens afspraak en werd die vakkundig gemonteerd op het dak. Het is erg precies afgewerkt met mooie aluminiumlijsten aan de buitenkant. Het is werkelijk een kroon op onze uitbouw, we zijn er erg blij mee.

Gewoon prima

Wij hebben een maand of 6 geleden een lichtstraat laten plaatsen. Voor de plaatsing zijn we al langs geweest bij de werkplaats in Vollenhove. Heel hartelijk ontvangen en rondgeleid. Alle uitleg en opties waren heel duidelijk, er is goed met ons meegedacht. De plaatsing verliep ook heel soepel en snel, gewoon heel professioneel.

Schitterend product, vakmensen, professioneel, fijn contact

We waren op zoek naar een maatwerk lichtstraat voor onze aanbouw. De meeste aanbieders leveren alleen maar standaardmaten en willen daar ook niet afwijken. Bij Winters Lichtstraten bleek de wens van de klant voorop te staan. Na telefonisch contact een mooie brochure ontvangen en onze keuze laten vallen op een vlakke lichtstraat. Eén enkele ruit of meerdere ruiten, veel mogelijkheden. Vervolgens is de lichtstraat afgelakt in gewenste kleur, zelfs het aluminium aan de buitenzijde hebben we aan kunnen laten passen naar de kleur van de andere kozijnen in de woning. Zeer blij met het eindresultaat!

Schitterend product, vakmensen, professioneel, fijn contact

Geweldig mooi product en goede service van begin tot eind!

Bij het bezoek aan het bedrijf en rondleiding door de werkplaats waren we direct enthousiast over het product en de werkwijzen van Winters lichtstraten. We hebben niet verder gezocht en direct een bestelling geplaatst. We moesten enige tijd wachten voordat de bouw zover was dat de lichtstraat geplaatst kon worden. In de tussentijd hebben we regelmatig contact gehouden over de stand van zaken. Eenmaal een dag afgesproken kwam de lichtstraat precies volgens afspraak en werd die vakkundig gemonteerd op het dak. Het werd erg precies afgewerkt met aluminium lijsten aan de buitenkant. Het is echt een kroon op onze uitbouw. We zijn er erg blij mee!!!

erg prettig

erg prettig

top geregeld

goede hulp bij het uit zoeken

we zijn super geholpen

Service van begin tot de plaatsing

Prachtig product

Service van begin tot de plaatsing

Prachtig product

De Hagen 23

8325 DB Vollenhove

Over Winters Lichtstraten

Een lichtstraat of lichtkoepel van Winters Lichtstraten is de perfecte oplossing voor het binnenlaten van extra licht voor woningen of bedrijven met een plat dak. Wij maken ze op maat en in elke mogelijke vorm!