goede service en vakkundige installateurs

Na aanvraag over wat de mogelijkheden waren, een goed aanbod gekregen wat de producten waren en de mogelijkheden. De plaatsing van onze lichtstraat vakkundig gedaan, zeer nette installateurs. na afloop nog een ronde gedaan over de plaatsing en product.

Lichtstraat is schitterend

Bijzonder goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Heel interessant en leuk ook om te zien hoe de lichtstraat vervaardigd wordt. Bij telefonisch kontakt word je vriendelijk geholpen. Kortom dit bedrijf is een echte aanrader.

Prima!

Korte lijnen

Super mooi werk

Mooie lichtstraat. Goede service

Wij zijn in de fabriek geweest om voor het bestellen de lichtstraat te bekijken. Goede ontvangst. Goed gesprek gehad. De lichtstraat is op de afgesproken tijd geleverd.

Netjes en snel

Correcte afhandeling, snel en op tijd. De jongens hebben keurig werk geleverd.

Topmonteurs

Goed overleg.

Deskundig. Strakke communicatie. Vlotte levering

Mooie lichtstraten en uitstekende service!

Vanaf eerste moment goede en duidelijke communicatie waarbij meegedacht werd met de situatie en verschillende afmetingen geen probleem waren. Ook fijn dat de verdere afstemming direct met de aannemer geen probleem was. Plaatsing door Winters Lichstraten zelf laten doen ivm garantie. Kan niet anders zeggen dat ze goed werk hebben afgeleverd. Lichtstraten mooi afgewerkt.

Zeer prettig bedrijf

Winters Lichtstraten is een zeer prettig bedrijf, de communicatie is snel en duidelijk en de nieuwe lichtstraat ziet er mooi en strak uit. Zeker als je bedenkt dat de bestaande lichtstraat moest worden verwijderd en er een nieuwe kleinere lichtstraat op de bestaande plek moest worden gemonteerd. Super bedankt voor de fijne samenwerking en het mooie resultaat. Top

Super Correct bedrijf

Super klant gericht bedrijf denken met je mee en leveren vak werk

Van begin tot eind een bedrijf die waarmaakt wat het belooft

Van meet af aan een goed gevoel gehad bij de contacten via de telefoon en mail. Altijd benaderbaar voor extra vragen. Ook de plaatsing van de lichtstraat zelf door 2 leuke collega's vakkundig uitgevoerd. Wij zijn super tevreden klanten.

Super geholpen met juiste advies en snelle plaatsing!

Mooie kwaliteit en professioneel team!

uitstekende samenwerking

in zee gegaan met Winters Lichtstraten B.V. voor het plaatsen van een lichtstraat op de serre. Na een warm welkom op het bedrijf en een rondleiding aldaar groen licht gegeven voor het aanmaken van en het plaatsen van een lichtstraat. de communicatie met het bedrijf verliep zeer goed en we werden goed op de hoogte gehouden met het verloop van het aanmaken van de lichtstraat. Op de gewenste datum en tijdstip kwam het bedrijf met een enthousiast team voor het plaatsen van de lichtstraat. zeer tevreden !

Wat afgesproken is hebben ze nagekomen

Top bedrijf voor meer licht in de winter en de zomer Winterslichtstraten.nl

Goede oplossingen en fijne mensen

We zijn super blij met onze nieuwe lichtstraat én met het werk van Winters lichtstraten. Ze leveren een prachtig product en geven goede informatie. Ze reageren snel en vriendelijk en kunnen goed uitleg geven aan leken zoals ik. Voorheen hadden we een kunststof lichtstraat. De huidige laat veel meer licht door, veel minder geluid en isoleert vele malen beter. Het is een prijzige aankoop maar het geld zeker waard. Bovendien is de lichtstraat overhoudsvrij.

Mooi en degelijk ontwikkeld product , gemonteerd door vakkundig team

Prettig contact, goed meedenkend voor welke oplossing te kiezen. Prima afgewerkt product, gemonteerd door vakkundig team, die goed op elkaar waren ingewerkt. Zeer tevreden . En aan te bevelen.

Vriendelijke vakmannen!

Prachtige lichtstraat gemonteerd door Winters Lichtstraten. Vriendelijke vakmannen die netjes werken. Zeer tevreden!

Alles volgens plan!

Via internet gevonden, via mail alles geregeld nog wat details telefonisch doorgenomen en toen ik er klaar voor was volgens afspraak geplaats. Prachtig ding! Erg blij mee, bedankt

Goede service en afhandeling tegen concurerende prijs!

Na wat onderzoek naar prijs en kwaliteit verhouding voor het plaatsen van twee vlakke lichtstraten ben ik Winters lichtstraten terecht gekomen. Ik ben bij Winters heel professioneel en servicegericht geholpen: er werd meegedacht en meegekeken waardoor ik de juiste keuzen en oplossing kon kiezen. De plaatsing verliep als een zonnetje door zorgvuldige, vlotte monteurs, die het niet nalieten nog wat tips mee te geven. Met andere woorden: ik voel me echt geholpen door een kundige en professionele medewerkers met een goed product.

Boven verwachting

Fijne mensen, goede materialen, vakwerk, goede service. En het resultaat is nog mooier dan ik hoopte. Ze denken echt met je mee en reageren snel en duidelijk op vragen. Bij het afscheid gaven ze aan dat ik altijd contact op mag nemen als er iets is maar ik verwacht dat het gewoon helemaal goed zit. Veel dank!!!

Het is een bedrijf van woord en daat

Zij komen na wat zij beloofd hebben en leveren kwaliteit

Bij eerste kennismaking prettig ontvangst gehad met een bezoek aan de werkplaats. Dat gaf meteen vertrouwen. Ook dat je inkoopt bij de producent. Aflevering was precies op tijd, en van de kwaliteit die wij verwachtten en binnen een halve dag was de lichtstraat geplaatst. Tussen de bestelling en de aflevering nog een paar keer contact gehad over definitieve kleur en aansluitpunt voor een lamp. Goed dat ze dat doen omdat in het proces er altijd nog wijzigingen kunnen komen. Zij zijn geen praatjesmakers maar doeners. Daar houd ik van.

Geweldig mooi product en goede service van begin tot eind!

Bij ons bezoek aan het bedrijf en een rondleiding door de werkplaats waren we direct enthousiast over het product en de werkwijze van Winters. We hebben niet verder gezocht en direct een bestelling geplaatst. We moesten enige tijd wachten tot dat de bouw zover was dat de lichtstraat geplaatst kon worden. In de tussentijd hadden we regelmatig contact over de stand van zaken. Eenmaal een dag afgesproken, kwam de lichtstraat precies volgens afspraak en werd die vakkundig gemonteerd op het dak. Het is erg precies afgewerkt met mooie aluminimumlijsten aan de buitenkant. Het is werkelijk een kroon op onze uitbouw, we zijn er erg blij mee.

prettig geholpen

Deskundig advies, goed doorvragen wat de klant wenst. Goeie afspraken kunnen maken, en het plaatsen ging netjes ,mooi af gekit .Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden

De Hagen 23 8325 DB Vollenhove

Over Winters Lichtstraten

Een lichtstraat of lichtkoepel van Winters Lichtstraten is de perfecte oplossing voor het binnenlaten van extra licht voor woningen of bedrijven met een plat dak. Wij maken ze op maat en in elke mogelijke vorm!